استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

کد intex 28322GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 19156 لیتر
  • قطر: 488 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
32,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی از تولیدات شرکت اینتکس تهران نمایشگاه مرکزی استخر آماده و استخر پیش ساخته اینتکس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی محصولی قدیمی و جزو تولیدات اولیه شرکت اینتکس می باشد. این استخر دارای پمپ فیلتری می باشد که باعث تصفیه آب داخل استخر شده و نیازی برای تعویض آب برای مدتی طولانی نمی باشد و از هدر رفت آب جلوگیری و باعث صرفه جویی میشود. بدنه ی این استخر از مواد بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار آب استحکام خوبی دارد. همچنین این محصول به همراه نردبان ، زیرانداز و درپوش به همه ی مشتریان عزیز تحویل داده می شود. از این استخر به دلیل داشتن ابعاد مناسب می توان در کارهای مختلف از جمله پرورش ماهی و شنای خانوادگی استفاده نمود. این استخر پیش ساخته دریچه برای تخلیه آب نیز دارد.

این استخر پیش ساخته یکی از بزرگ ترین استخرهای آماده گرد برند اینتکس می باشد که برای آب تنی با تعداد نفرات بالا استانداردسازی شده است و در این زمینه به خوبی می تواند عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . یکی از مزیت های این استخر اینتکس را می توان وجود کامل ترین پکیج لوازم جانبی به همراه آن دانست که در قسمت بالاتر نیز به آن اشاره مختصری داشتیم . در خصوص پمپ تصفیه فیلتری همراه این استخر که توضیحات کاملی را دادیم اما علاوه بر پمپ تصفیه باید گفت که یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ به همراه این استخر وجود دارد که هم ارتفاع استخر است و ورود و یا خروج از استخر را برای تمامی رده های سنی از کودک تا سالمند به راحتی امکان پذیر می کند . علاوه بر این دو مورد می توان به زیرانداز برزنتی برای جلوگیری از سایش بدنه استخر به زمین و همچنین درپوش برزنتی هم اندازه دهانه استخر اشاره داشت که از ورود آلاینده به داخل آب جلوگیری می کند .

دیواره های این استخر به همانند سایر استخرهای پیش ساخته بزرگ اینتکس ساخته شده از پی وی سی برزنتی با روکشی از الیاف شمعی می باشند که نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و از مهمترین مزیت های آن می توان به سازگاری بالا با پوست بدن انسان اشاره کرد . همچنین ستون های نگهدارنده این محصول نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از این رو با خیالی راحت می توانید این استخر را در شرایط مختلف جوی استفاده کنید و دغدغه زنگ زدن آن را در صورت تماس با آب نداشته باشید . فضای داخلی این استخر پیش ساخته به مقدار 19156 لیتر آب برای پر شدن نیاز خواهد داشت و در جهت تخلیه هر چه راحت تر آن در قسمتی از بدنه دریچه ای با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است . همین حالا می توانید این استخر با کیفیت و مقرون به صرفه اینتکس را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488 یکی دیگر از تجهیزات لازم به جهت بهره مندی از تفریحات تابستانه می باشد که می توان برای مدت زمان طولانی وقت خود را در داخل آن گذراند و به بازی و سرگرمی مشغول شد. این استخر آماده می باشد و اجزای آن تنها با در کنار هم قرار گرفتن آماده می گردد و درطی زمانی کوتاه می توان از آن استفاده کرد. این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای اورجینال است که ضمانت نامه اصالت کالا شامل حال آن می شود و می توان با تکیه بر این گونه موارد استخر آماده را برای ویلا و باغ و محوطه های بزرگ خریداری نمود و از آن استفاده کرد. با وجود چنین محصولی دیگر نیازی به استفاده از استخر های عمومی نمی باشد و تنها با گرم شدن هوا قادر به بهره مندی از این مجموعه آبی خواهید شد. چنانچه به دنبال بهترین و مرغوب ترین استخر پیش ساخته هستید و قصد آن را دارید که آن را جایگزین استخر های بتنی نمایید به شما این محصول معرفی می شود و در زیر نیز مزیت های آن گفته شده است.


منبعی برای پر کردن محصول

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

راه اندازی این استخر پیش ساخته آسان بوده و نیازمند دشواری های لازم مانند استخر های بتنی و قدیمی نمی باشد و می توان با صرف زمان کوتاهی آن را راه اندازی نمود و به راحتی از آن استفاده کرد. اما پس از راه اندازی محصول می بایست به روشی آن را پر کرد و میزان آب معیینی را به درون آن وارد کرد. برای این کار این استخر پیش ساخته دارای بخشی می باشد که محفظه ورودی آب است. این محفظه قابلیت اتصال به شلنگ آب را دارد و می توان به راحتی میزان آب لازم برای پر کردن بدنه را به آن وارد کرد و از آن بهره گرفت و نیز به این روش از سختی و دشواری پر کردن نیز درامان ماند. این کار راحت ترین روش برای استفاده از محصول می باشد و زمان کوتاهی را نیز می گیرد.


نظافت بخش درونی محصول

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که در این صورت می توان درون بدنه استخر پیش ساخته را تمیز نمود و در هر زمان به نظافت آن پرداخت و مانند استخر های بتنی با مواد شویینده مختلف آن را پاکیزه کرد؟ در جواب باید گفت که بدنه استخر پیش ساخته نیز مقاومت لازم در برابر مواد شویینده قوی را دارد و نیز در برابر آب بسیار گرم نیز مقاوم است و می توان در صورت آلودگی و یا در پایان استفاده از محصول درون بدنه را با مواد شویینده تمیز کرد و به برطرف کردن آلودگی ها پرداخت. این محصول دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و جزو برترین نوع بدنه می باشد که در محصولات اورجینال به کار می رود و می توان بر این اساس محصول را برای استفاده در سال های زیاد خریداری کرد و در محل های مناسب قرار داد.


استحکام ساختمان بدنه

پایه های آلومینیومی و ضد زنگ استخر پیش ساخته دارای دوام و طول عمر بالایی هستند که در زمان استفاده می تواند بهترین کارایی را ایفا کند. این پایه ها در واقع از جنس سازه های کلی بدنه می باشد که در مجموع اسکلت محصول را ایجاد می کنند که پوسته بدنه با قرار گیری در کنار آن می تواند ظاهر خود را داشته باشد و به شکلی محکم و با استحکام به صورت کرد باقی بماند. این حالت برای سال های زیاد به همین شکل اولیه باقی می ماند و مزیت های خود را نیز برای استفاده افراد حفظ می نماید و می تواند در برابر ضربه و برخورد به خود مقاومت بالایی نشان دهد و از شکستگی و پوسیدگی در امان باشد.


نحوه خرید استخر پیش ساخته

در زمان نیاز به نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار یا فریمی با سایز 122*488 می توان آن را با قیمتی مناسب و به صرفه از نمایندگی فروش محصولات اینتکس تهران خریداری کرد و از آن بهره گرفت.

نوع
گرد
ظرفیت آب
19156 لیتر
قطر
488 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومینیومی
جنس رویه
فایبرگلاس
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...