استخر پیش ساخته سازه ای اینتکس با پمپ تصفیه سایز 107*457

intex 28734-np کد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 14614 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
5%
30,100,000
28,715,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته از محصولات ۲۰۱۰ شرکت اینتکس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس و مرکز فروش اینترنتی استخر داخل زمین ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته فریمی یا سازه ای از محصولات ۲۰۱۹ شرکت اینتکس با داشتن عمقی در حدود یک متر و قطری برابر ۴ متر یک استخر مناسب برای تفریحات آبی می باشد. از این استخر پیش ساخته می توان در امور صنعتی کشاورزی درمانی و مصارف دیگر از جمله پرورش ماهی استفاده کرد جنس بدنه ی استخر از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده که باعث شده تادر برابر هرگونه تغییراتی مقاوم بوده و حتی می توان این استخرها را به عنوان استخر توکار بکار برد . پایه های این استخر از آهن گالوانیزه می باشد . این استخر پیش ساخته تجهیزاتی مثل درپوش ، زیرانداز و نردبان را به همراه دارد.

اگر به دنبال راه اندازی استخری مدرن ، با کیفیت و البته مقرون به صرفه در باغ ، ویلا و یا محیط های خانگی خود هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از محبوب ترین مدل های استخر آماده اینتکس را به شما معرفی کنیم . این استخر پیش ساخته دارای دو رنگ جذاب می باشد که البته در دیواره بیرونی مشاهده می شود و هر دو رنگ در بخش داخلی خود دارای طراحی کاشی وار می باشند . ارتفاعی که این استخر در اختیار شما قرار میدهد بالغ بر 107 سانتی متر می باشد البته باید توجه داشته باشید که از ارتفاع نود درصدی آن می توانید استفاده کنید و آن را پر آب نمایید تا بتوانید بهترین عملکرد را شاهد باشید . فضای داخلی این استخر به صورت همزمان پاسخگوی آب تنی شش تا هشت نفره می باشد و در این خصوص با یکی از بزرگ ترین مدل های استخر پیش ساخته گرد برند اینتکس رو به رو هستید .

ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از نوع آهنی گالوانیزه شده می باشند که کاملا ضد زنگ است و با ضخامت بالایی که دارد به راحتی می تواند فشار وارده در جهت آب تنی افراد و یا فشار آب را مهار نماید و استواری خود را به نوعی به رخ بکشد . این محصول با توجه به ساختار بدنه ای که دارد و همچنین متریالی که در قسمت های مختلف بدنه آن به کار گرفته شده است قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد و می توانید از آن با توجه به سلیقه ای که دارید استفاده کنید . لوازم جانبی این استخر پیش ساخته نیز ساخته شده توسط برند اینتکس می باشند و کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند . ظرفیت آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 14614 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد . مدت زمان نصب و راه اندازی این استخر در حدود یک الی دو ساعت می باشد و در این خصوص می توانید از خدمات نمایندگی اینتکس تهران نیز استفاده نمایید . 

استخر پیش ساخته سازه ای اینتکس با پمپ تصفیه سایز 107*457

استخر پیش ساخته سازه ای اینتکس با پمپ تصفیه سایز 107*457 جزو بهترین و جادار ترین محصولاتی است که می تواند هم در محیط های شخصی استفاده شود و هم در فضاهای دیگر برای مصارف مختلف به کار برود. مصارفی که از این استخر پیش ساخته به عمل می آید مصارف صنعتی و کشاورزی است که کمک به اقتصاد افراد می کند و هزینه راه اندازی را نیز کاهش می دهد. با این وجود کارایی این استخر پیش ساخته زیاد است و توانایی ایجاد شرایط مطلوب را دارد. استخر پیش ساخته بخش های مختلف و کاربردی دارد به همین خاطر است که این بخش ها سبب می شود که افراد بیش تر به سمت آن کشیده شوند و از آن استفاده نمایند. از این رو خرید این محصول به افراد سفارش می شود تا با آن نهایت لذت را از فضای آبی ببرند. عمده ترین استفاده از استخر پیش ساخته بهره مندی افراد در فضاهای شخصی است که به دلیل ارزان بودن این محصول ایجاد می شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد این محصول کاربردی با ما همراه باشید.


ساختمان اصلی محصول

تشکیل این استخر پیش ساخته تنها با کنار هم قرار دادن اجزای اصلی محصول انجام می شود و به سرعت نیز ایجاد می گردد. این استخر پیش ساخته همان طور که از نام آن مشخص است دارای بخش های آماده می باشد و به راحتی سر هم می گردد. به این صورت پس از خرید محصول در زمانی کوتاه می توان این استخر پیش ساخته را آماده بهره برداری نمود. ساختمان این محصول از اسکلتی به نام سازه های تشکیل دهنده و پایه های نگه دارنده تشکیل شده است و بخشی دیگر نیز به نام پوسته بدنه به آن متصل می شود و تشکیل این محصول کاربردی را می دهد. به همین خاطر است که به این محصول استخر پیش ساخته می گویند که در واقع اجزای آن از قبل ساخته شده است و تنها می بایست در کنار هم قرار بگیرند. اسکلت محصول به حالت خمیده قرار گرفته و تشکیل محصولی گرد را داده است. این استخر با داشتن چنین محوطه ای می تواند فضایی مفید را فراهم سازد تا با آن بتوان با تعدادی از دوستان و یا اعضای خانواده مشغول سرگرمی های آبی شد. بدنه نیز دارای قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی است تا در صورت جمع آوری به راحتی جمع شود.


مزیت وجود پمپ تصفیه آب

مهم ترین مزیت در وجود پمپ تصفیه آب این است که در هر زمان از روز می تواند آب داخل بدنه را تصفیه کند و به بهترین صورت تمیز نماید. وجود این وسیله در کنار استخر پیش ساخته لازم و ضروری است و در پی آن قابلیت های مختلفی را ایجاد می سازد. از این رو می توان از استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی های مختلف استفاده کرد. چرا که مهم ترین ویژگی و امکانات برای پرورش ماهی وجود پمپ تصفیه آب است که در این محصول به صورت رایگان به خریداران تعلق می گیرد. در زمان استفاده های شخصی نیز افراد می توانند آب داخل بدنه را به صورت دائمی تمیز نگه دارند و برای شنا کردن مطلوب سازند. در صورت نبودن این وسیله برای هر بار شنا باید آب درونی آن را به طور کل تخلیه کرد و مجدد پر نمود. این کار هم وقت زیادی را می گیرد و هم دشوار است.


وسایل جانبی محصول

در کنار استخر پیش ساخته وسایلی به صورت رایگان در اختیار خریدار قرار می گیرد که موجب راحتی استفاده از آن می شود. این وسایل به افراد کمک می کند تا هزینه اضافه برای خرید پرداخت نکنند و با خرید استخر پیش ساخته این وسایل را نیز داشته باشد. یکی از آن ها پمپ تصفیه آب است که در بخش بالایی در باره آن توضیح داده شد. مورد بعدی نردبان است که با وجود آن افراد به راحتی به داخل محصول وارد می شوند و در هر زمان نیز خارج می گردند. زیر انداز نیز در کنار محصول قرار دارد و امکان محافظت از بخش کف بدنه را مهیا می سازد.


خرید

برای خرید استخر پیش ساخته سازه ای اینتکس با پمپ تصفیه سایز 107*457 به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
14614 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومينيومي
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری (3785 لیتر)
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...