استخر پیش ساخته گرد جدید اینتکس intex 26746

intex 26746

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد جدید اینتکس intex 26746 با طراحی بدنه فانتزی و زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مدل های پرفروش استخر آماده اینتکس به دست بیاورد. این استخر پیش ساخته دارای طراحی بدنه فانتزی و ساختار دیواره سه لایه می باشد که از متریال پی وی سی برزنتی تشکیل شده است. این نوع متریال مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و علاوه بر آن به خوبی در مقابل تابش نور خورشید استانداردسازی شده است تا با خیالی راحت بتوانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. همچنین برند اینتکس در ساختار ستون های این محصول از آلومینیوم ضد زنگ استفاده کرده است که قابلیت استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی از جمله شرجی و رطوبت دارد و زنگ زدگی در آن اتفاق نخواهد افتاد. باید گفت که نردبان همراه این استخر پیش ساخته نیز از جنس ستون های نگهدارنده آن می باشد و وزن های بالا را به راحتی بر روی خود نگه می دارد. علاوه بر نردبان به همراه این استخر پیش ساخته می توان یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت پردازش 4400 لیتر آب در ساعت، درپوش و زیرانداز برزنتی را مشاهده کرد که شرایط را برای استفاده از استخر و آب تنی در تابستان فراهم می آورد. این استخر همانطور که از نامش پیداست به صورت پیش ساخته است و دیگر برای راه اندازی استخر خود نیاز به صرف وقت زیاد ندارید و مدت زمان نصب و همچنین جمع آوری آن یک ساعت می باشد. وزن این محصول 84 کیلو گرم می باشد که استاندارد است و برای تخلیه آب استخر نیز یک دریچه تخلیه بر روی بدنه تعبیه شده است. این فروشگاه توسط نمایندگی اینتکس تهران عرضه شده است و همین حالا می توانید آن را سبد خرید خود بیافزاید و در کوتاه ترین زمان ممکن استخر را درب منزل تحویل بگیرید.

  • قطر : 549  سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 19200  لیتر
  • وزن : 84 کیلو گرم
  • جنس بدنه : الیاف شمعی برزنتی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم گالوانیزه
  • پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس
  • درپوش و زیرانداز برزنتی
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ

استخر پیش ساخته گرد یکی از محصولاتی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و در محیط های متنوعی قابلیت استفاده را برای شما فراهم می کند. از این رو بسیاری از برندهای مطرح جهانی در حوزه تولید استخرهای پیش ساخته دست به عرضه مدل های جدید این محصولات در ابتدای سال میلادی می زنند؛ استخر پیش ساخته فوق نیز یکی از جدیدترین استخرهای پیش ساخته گرد اینتکس می باشد که در سال 2024 پای به عرصه گذاشته است و در همان ابتدای ورود به بازار به دلیل ظاهر جذابی که دارد توانسته است تا طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نماید. این استخر پیش ساخته با توجه به قطر 549 سانتی متری که دارد، بزرگ ترین استخر پیش ساخته برند اینتکس تا به اینجای کار است. این محصول قابلیت آب تنی برای پنج الی شش نفر را به راحتی فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید به صورت خانوادگی و یا دوستانه در تعداد نفرات بالا از آن استفاده کنید.

این استخر پیش ساخته از نوع برزنتی با ستون های نگهدارنده مقاوم می باشد و به همین خاطر با دلیل ساختار مستحکمی که دارد می تواند وزن های بالا را به هنگام آب تنی بر روی خود مهار نماید. اگر بخواهیم نگاهی به ساختار بدنه این استخر بیاندازیم باید بگوییم که شرکت اصلی اینتکس برای بالا بردن مقاومت دیواره ها به هنگام استفاده از استخر در ستون های نگهدارنده از آلومینیوم گلوانیزه شده ضد زنگ استفاده کرده است که استحکام فوق العاده ای را برای شما به نمایش می گذارد. این ستون ها کاملا ضد زنگ می باشند و قابلیت استفاده در شرایط رطوبت و شرجی بالای هوا را نیز دارند و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن ها به صورت روکار و یا توکار استفاده کنید.

اما بخش بعدی که در ساختار بدنه این محصول بسیار مهم است، دیواره های نگهدارنده آن می باشد. با بررسی دقیق تر این ساختار می توان فهمید که در دیواره ها از پی وی سی برزنتی سه لایه با روکشی از الیاف شمعی استفاده شده است. این سه لایه بودن دیواره های این استخر پیش ساخته باعث شده تا به راحتی بتواند فشار بالای آب را بر روی خود مهار نماید و کیفیت ساخت بالای خود را در هنگامی که تحت فشار است به رخ بکشد. اما لایه بیرونی دیواره ها که از الیاف شمعی می باشد، نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و علاوه بر آن متریالی کاملا ضد حساسیت نیز است که باعث می شود تا بدون دغدغه بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند نیز استفاده کنید. با توجه به تست های صورت گرفته به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی دیواره های این استخر پیش ساخته نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود.

به همراه این استخر پیش ساخته مجموعه ای کامل از لوازم جانبی قرار داده شده است که می توان گفت تا حدود بسیار زیادی شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند. پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه بالای آب یکی از محصولاتی می باشد که در تمیز نگه داشتن آب استخر کمک شایانی به شما خواهد کرد. علاوه بر آن یک درپوش و زیرانداز برزنتی نیز درون بسته بندی وجود دارد که درپوش ، از ورود آلودگی به آب و همچنین زیرانداز از سایش بدنه استخر به زمین جلوگیری به عمل می آورد و نقش بسزایی در نگهداری بهینه از استخر خواهد داشت.

نردبان همراه این استخر پیش ساخته نیز از نوع آلومینیومی می باشد که به صورت ضد زنگ به همانند ستون ها درآمده است. این نردبان هم اندازه ارتفاع استخر است و به راحتی ورود و خروج از استخر را برای همگان امکان پذیر می کند. حجم آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 19200 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد. این حجم آب به راحتی توسط دریچه تخلیه ای که در پایین ترین قسمت بدنه تعبیه شده است خالی می شود و با هدایت دلخواه آب می توانید از هدر رفت آب جلوگیری کنید. همچنین وزن استخر 84 کیلو گرم می باشد که این سبک بودن وزن کلی استخر اینتکس به دلیل استفاده از متریال سبک و البته مرغوب در ساختار بدنه می باشد. همین حالا می توانید این استخر را سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه پکیجی کامل از لوازم جانبی درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...