استخر پیش ساخته 10متری با لوازم کامل سایز ۱۳۲×۴۸۸×۹۷۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 54368 لیتر
  • طول: 975 سانتی متر
  • عرض: 488 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  پیش ساخته 10متری ارزان با نصب آسان با کیفیت عالی با لوازم کامل ارسال به سراسر کشور عرضه مستقیم با قیمت ارزان

استخر پیش ساخته ۱۰ متری از محصولات و تولیدات جدید و تولید سال 2017 شرکت اینتکس می باشد. این استخر به دلیل داشتن ابعاد بسیار بزرگ یک استخر سیار برای شما عزیزان می باشد که میتوانید با خرید این نوع از محصول هر کجا و هر زمان به یک استخر دسترسی داشته و تجربه ی یک استخر واقعی در منزل خود را داشته باشید. همراه این استخر علاوه بر نردبان، درپوش و زیر انداز لوازم تفریحی و پاک سازی استخر می باشد.جنس این استخر از الیاف شمعی برزنتی می باشد که به قدری مقاوم در برابر تغییرات جوی می باشد که می توانید با خیال آسوده به صورت توکار از آن بهره برده و سالیان سال استفاده کرد. جهت خرید استخر پیش ساخته اینتکس با تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

همانطور که در ابتدای این بخش اشاره کردیم ، این استخر پیش ساخته با مجموعه ای کامل از لوازم جانبی درون بسته بندی خود به بازار عرضه شده است که به صورت کامل شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند . درون بسته بندی این استخر آماده اینتکس می توان یک پمپ تصفیه آب را مشاهده کرد که البته بسته به مدلی که استخر دارد می توانید پمپ را در مدل شنی و یا فیلتری دریافت کنید . پمپ تصفیه آب بسته به نیازی که دارید در مدل های مجزا قرار گرفته است و هر دو پمپ با توجه به قدرت بالایی که دارند به راحتی می توانند در صورت روشن ماندن ، آبی پاکیزه را برای شما فراهم آورند . این پمپ ها قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و با توجه به مصرف برق نه چندان بالایی که دارند ، در هنگام استفاده می توانید به صورت دائمی آب را در حالت تصفیه قرار دهید .

علاوه بر پمپ تصفیه درون بسته بندی این محصول می توان یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ را مشاهده کرد که ورود و خروج از استخر را برای تمامی رده های سنی از کودک تا سالمند امکان پذیر می نماید . این نردبان به همانند ستون های نگهدارنده بدنه استخر به صورت کاملا ضد زنگ و ضخیم ساخته شده است و وزن های بالا را به راحتی بر رویخود نگه می دارد . این ستون ها توسط تسمه های برزنتی دیواره ها را بر روی خود نگه می دارند و تعادل استخر در هنگام شیرجه زدن درون آب نیز به سادگی حفظ می شود . درپوش و زیرانداز برزنتی نیز درون بسته بندی این استخر دیده می شود که در واقع تکمیل کننده پکیجی ارزنده به همراه این استخر می باشند . این استخر آماده اینتکس قابلیت نصب روکار و توکار را دارد و بسته به سلیقه خود می توانید از آن در باغ و ویلای خود استفاده کنید .


استخر  پیش ساخته 10متری از سری محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشد. این محصول یک جایگزین بسیار مناسب برای استخر های بُتُنی می باشد که با هزینه کمتر و کیفیت بهتر می توان از آن استفاده نمود. استخر پیش ساخته دارای مزیت های بسیاری نسبت به سایر استخر ها می باشد که در ادامه به بررسی کامل این مزایا خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته:

همانطور که در ابتدا ذکر شد این استخر پیش ساخته دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به همین دلیل توانسته است تا به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته در بازار تبدیل شود. این محصول دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده رنگ بدنه آن نیز طوسی می باشد. یکی از نکات مهم در ساخته استخر پیش ساخته این است که دارای بدنه ای مقاوم باشد تا در برابر فشار آب و ضربات دچار پارگی و یا پوسیدگی نشود. شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید این استخر پیش ساخته بسیار با کیفیت رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و محصولی با کیفیت و با دوام را به بازار روانه کند. این استخر با توجه به شکل مستطیلی که دارد دارای تعدادی پایه نگهدارنده بوده که وزن استخر را به خوبی و راحتی تحمل می کند و آن را همانند یک استخر بتنی مقاوم می سازد و تعادل استخر را به خوبی حفظ می نماید. قسمت درونی آن نیز به صورت آبی رنگ و شبیه به کاشی کاری استخر طراحی شده است تا یک جلوه بسیار زیبا و طبیعی از خود نشان بدهد. این محصول گزینه ی خوبی برای تفریحات آبی می باشد که می توان از آن در حیاط ویلا و یا محوطه های سر پوشیده استفاده نمود.

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته:

یکی از مهمترین و حائز اهمیت ترین نکاتی که هنگام خرید یک استخر پیش ساخته بایستی به آن توجه نمود، جنس بدنه آن استخر پیش ساخته می باشد. شرکت اینتکس با توجه به تجربه بسیار بالایی که در ساخت این گونه محصولات دارد توانسته است تا استخری تولید کند که دارای بدنه ای مقاوم باشد و وزن آن را به حد اقل برساند به بتوان به راحتی آن را حمل و جا به جا کرد. بدنه این استخر پیش ساختهاز الیاف شمعی برزنتی بوده که مقامت بسیار بالایی در برابر فشار آب داشته و به راحتی می تواند فشار ناشی از 54368 لیتر آب را تحمل کند. همچنین بدنه آن به قدری مقاوم بوده که در برابر تابش مستقیم آفتاب نیز در دراز مدت دچار پوسیدگی نخواهد شد. سوای بدنه اصلی، این استخر دارای تعدادی پایه بوده که استخر بر روی آن ها سوار می شود. جنس این پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ بوده که به خوبی تعادل استخر را حفظ می کند. پایه های این استخر پیش ساخته، همانطور که ذکر شد، ضد زنگ بوده و در اثر بر خورد با آب دچار پوسیدگی و یا تغییر رنگ نمی شوند و می توان مدت زمان طولانی تری از ان ها استفاده نمود. این پایه ها به صورت تو خالی طراحی شده اند تا دارای وزن کمتری باشند و در حمل نقل آن ها مشکلی به وجود نیاید. اما تو خالی بودن این پایه ها دلیل بر ضعیف بودن آن ها نیست، بلکه دارای استحکام بسیار بالایی می باشند و به خوبی می توانند وزن استخر پر از آب را تحمل کنند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته:

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، فرم کلی این استخر به صورت مستطیلی شکل می باشد. این استخر پیش ساخته در ابعادی همانند طول: 975 سانتی متر، عرض: 488 سانتی متر و ارتفاع: 132 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن بسته بندی این محصول 267 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 54368 لیتر می باشد. با توجه به ابعادی که این استخر پیش ساخته دارد می تواند گزینه ی خوبی برای استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز باشد. همینطور می تواند یک محصول مناسب نیز برای تفریحات آبی در کنار دوستان و خانواده به شمار برود. از این استخر پیش ساخته می توان درون فضا های سر پوشیده، حیاط خانه یا ویلا، پشت بام منزل و ... استفاده نمود.

اقلام همراه استخر پیش ساخته:

این استخر پیش ساخته 10 متری دارای تعدادی لوازم جانبی بوده که با وجود آن ها شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه این لوازم ندارید و می توانید آن ها را به صورت پکیج همراه استخر در اختیار داشته باشید. این محصول دارای یک عدد نردبان بوده که از مقاومت بالایی بهره می برد و جنس آن نیز همانند پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ می باشد. یک عدد در پوش و زیر انداز نیز برای این استخر پیش ساخته طراحی شده است که شما می توانید پس از این که کارتان با استخر تمام شد درپوش را بر روی آن قرار داده و از ورود هرگونه زباله ای به درون استخر جلو گیری کنید. یک عدد پمپ تصفیه شنی نیز بر روی این استخر تعبیه شده است که با وجود آن شما نیازی به تخلیه آب استخر برای پاکسازی ندارید و می توانید به وسیله این پمپ آب درون استخر را به راحتی و بدون هیچ زحمتی تصفیه کنید. علاوه بر جارو و DVD آموزشی یک عدد تور والیبال بر روی این استخر پیش ساخته قرار داده شده است که به وسیله آن می توانید با دوستان خود درون استخر به بازی مشغول شوید.

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته:

برای نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته دو رواه وجود دارد. راه اول، تو کار بوده و راه دوم نیز رو کار. روش تو کار به این صورت است که محل قرار گیری استخر را به ارتفاع استخر حفر کرده و استخر را درون آن قرار می دهید. به اسن صورت که استخر همسط با زمین محوطه مورد نظر شما می شود. روش دوم نیز به این صورت است که استخر را به صورت عادی بر روی زمین نصب می کنید. شما می توانید نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته را به همکاران ما در بخش نصب بسپارید تا استخر شما را با طراحی و برنامه ریزی دقیق در محل مورد نظر شما نصب کنند. یکی از مزیت هایی که نصب استخر توسط نصابان ما دارد این استخر که استخر پس ساخته شما دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش می شود. شما می توانید برای خرید این محصول و یا راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی استخر پیش ساخته تماس حاصل بفرمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
54368 لیتر
طول
975 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
وزن
۲۶۷/۲ کیلوگرم
جنس پایه‌ها
آلومینیومی ضد زنگ
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی/ فیلتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی، جاروی اسکیمر، تور والیبال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...