استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس سایز ۱۳۲×۴۸۸×۹۷۵

کد intex 26372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 54368 لیتر
  • طول: 975 سانتی متر
  • عرض: 488 سانتی متر
118,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس یک محصول مقاوم و جذاب می باشد که از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. این استخر مناسب برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. علاوه بر این ها بر روی بسته بندی این محصول درپوش و زیر انداز نیز قرار دارد که جزو مزایای خوب این استخر به شمار می رود. هم چنین این کالا دارای نردبان و پمپ تصفیه اب شنی هم می باشد که از این بابت نیز خیال شما را راحت کرده است. هم چنین میتوانید از این محصول برای مواردی همچون کشاورزی و پرورش ماهی هم استفاده کنید. 

نکته مهم دیگر در ارتباط با این محصول دارا بودن دریچه تخلیه اب ان است که می توانید برای خالی کردن این کالا به سادگی شلنگ اب را به ان وصل کرده و در مکان مناسب ان را تخلیه کنید. هم چنین این استخر دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت اینتکس تهران نیز می باشد. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته حرفه ای را دارید می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران ان را خریداری نموده و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

در خصوص متریال تشکیل دهنده ساختار بدنه این استخر پیش ساخته باید بگوییم که برند اینتکس از مواد اولیه بسیار با کیفیت و البته ترکیبی استفاده کرده است که می تواند مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد . این محصول ساخته شده از پی وی سی برزنتی چند لایه می باشد که بر روی لایه های ابتدایی و انتهایی آن از الیاف شمعی استفاده شده است . این ترکیب متریال باعث می شود تا علاوه بر مقاومت و استحکام بالا ، بدنه استخر نیز دارای نرمی فوق العاده ای باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح استخر نیز هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نخواهد شد . انعطاف پذیری بالای متریال این استخر پیش ساخته باعث شده تا در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمتری را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را به باغ و ویلای خود انتقال دهید .

این استخر آماده اینتکس قابلیت نصب و راه اندازی به صورت روکار و توکار را نیز دارد و راه اندازی آن در مدت زمان دو الی سه ساعته صورت می گیرد که در مقایسه با ساخت استخرهای سنتی بتنی بسیار ناچیز است . نوع پمپ تصفیه همراه این استخر پیش ساخته شنی می باشد که قدرت تصفیه بسیار بالایی دارد و با برق شهری نیز کار می کند و مصرف بالایی نخواهد داشت . همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته را با ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید .

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس از سری محصولات پر کاربرد با ابعادی طولانی بوده که بدون شک خرید آن بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود . این محصول که توسط کمانی معروف و نام آشنای اینتکس طراحی و ساخته شده است هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل خرید و سفارش می باشد . اما قبل از سفارش این محصول ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا با هزینه ایکه می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به صورت مستطیلی شکل بوده که در دور تا دور آن پایه هایی طراحی شده تا استحکام این کالا را بالا ببرد . این محصول به رنگ خاکستری بوده و و درون آن به رنگ آبی طراحی شده است که بسیار زیبا و جذاب خواهد بود . لازم به ذکر است که شما با خرید این استخر می توانید به غیر از استفاده خصوصی با اعضای خانواده و یا دوستان ، از آن به عنوان پرورش ماهی و یا جمع کردن آب در آن و استفاده به عنوان مخزن برای آبیاری مزارع و یا باغ ها استفاده بکنید . به همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب شنی می باشد تا آب این استخر را به آسودگی تصفیه نماید . همچنین در کنار این محصول یک نردبان پیش ساخته طراحی و ساخته شده است تا از آن به راحتی استفاده نمایید .

جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

هشدار : حتما قبل از سفارش این محصول به ابعاد و سایز آن دقت نمایید تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نباشید . به همین دلیل ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح است : طول : 975 سانتی متر ، عرض : 488 سانتی متر ، ارتفاع : 132 سانتی متر ، ظرفیت آب : 54368 لیتر و در نهایت وزن آن 247.4 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر پیش ساخته ابتدا باید زیر انداز آن را در محلی که می خواهید تا آن استخر را نصب کنید ، انداخته سپس پایه های آن را بر روی زیر انداز و زمین متصل کرده و در آخر بدنه آن را درون پایه های خود قرار داده تا استخر راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده نمایید ، همچنین برای راه اندازی این محصول می توانید از dvd آموزشی نیز کمک بگیرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد سعی کنید تا این محصول را در فصول سرما جمع کرده ، تا سرما به بدنه آن آسیبی وارد نکند ، همچنین حتما پس از استفاده از آن ، درپوش خود را بر روی آن انداخته تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ف شما می توانید با نمایندگی اینتکس تهران ، تماس گرفته تا متخصصانمان در اسرع وقت محصول شما را تعمیر کرده و همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس از محصولات با کیفیت و ارزشمندی بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در دور تا دور آن پایه هایی برای استحکام بالای آن بوجود آمده است . جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
54368 لیتر
طول
975 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی 220 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...