استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 54368 لیتر
  • طول: 975 سانتی متر
  • عرض: 488 سانتی متر
118,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس با پمپ 110 ولت از محصولات متفاوت شرکت اینتکس می باشد که در ابعاد بزرگ و وسیعی طراحی و تولید شده است. این محصول بدنه ای مشکی رنگ داشته و بخش های داخلی ان نیز ساخته شده از رنگ ابی می باشد. این محصول ظرفیت اب 54368 لیتری دارد که نشان از ظرفیت بالای این استخر دارد. هم چنین پاهی های این محصول از الومینیوم و بدنه این محصول هم از نوع PVC برزنتی می باشد که بسیار مقاوم است. در کنار این استخر درپوش ، زیر انداز ، نردبان پیش ساخته ، و بسته تعمیرات هم قرار دارد  که از مزایا و خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. 

هم چنین برای راه اندازی و نصب این استخر پیش ساخته اینتکس هم می توانید به DVD اموزشی قرار گرفته شده در کنار این محصول مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را فرا بگیرید. علاوه بر این ها این استخر دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت اینتکس تهران نیز می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

اینتکس را به عنوان مرجع و تولیدکننده برتر استخرهای پیش ساخته در دنیا می شناسند و حال ما در نمایندگی اینتکس تهران تصمیم داریم تا بزرگ ترین مدل استخر پیش ساخته این برند را بیشتر به شما معرفی کنیم . این استخر پیش ساخته به خوبی برای استفاده در باغ ، ویلا ، محیط های خانگی و یا حتی حیات منازل استانداردسازی شده است و دست شما برای نصب و راه اندازی آن چه به صورت روکار و چه توکار باز است . این محصول دارای ستون های مقاوم و بدنه ای مستحکم می باشد که فشار آب داخلی استخر را حتی در هنگام آب تنی به خوبی مهار می کند و در این خصوص خیالتان به صورت کامل راحت است . تمامی قسمت های مقاوم این استخر پیش ساخته همانند ستون ها و نردبان همراه آن ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای خصوصیت ضد زنگ بودن نیز است .

درون بسته بندی این استخر پیش ساخته علاوه بر نردبان آلومینیومی ضدزنگ ، می توان یک پمپ تصفیه آب شنی با قدرت بالای پردازش آب را مشاهده کرد که تمام آب داخل استخر را ظرف چند ساعت تصفیه کرده و در صورت روشن بودن در هنگام استفاده به صورت تضمین شده می تواند آبی تمیز و شفاف را برایتان فراهم آورد . حجم آبی که برای پرکردن فضای داخلی این استخر جهت استفاده نیاز خواهید داشت بالغ بر پنجاه و چهار هزار لیتر می باشد که نشان از حجم بالای آب دارد و می توانید در هنگام تخلیه از آن برای آبیاری درختان باغ و ویلای خود نیز استفاده نمایید زیرا در قسمت کف آن یک دریچه با قابلیت اتصال شیلنگ تعبیه شده است . این استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده های تفریحی در بسیاری از صنایع همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس با پمپ 110 ولت

اگر از ایستادن در صف های شلوغ استخر های عمومی خسته شده اید و قصد دارید تا با داشتن یک استخر خصوصی ، با دوستان و یا اعضای خانواده خود در این استخر شریک باشید ما به شما استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس با پمپ 110 ولت را معرفی می کنیم تا از داشتن چنین محصول فوق العاده ای لذت ببرید . این استخر که توسط کمپانی اینتکس طراحی و ساخته شده است هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل سفارش و خریداری می باشد . برای خرید این محصول این مقاله رامطالعه نموده تا از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا بشوید . پس با ما وی ک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و دور تا دور آن را پایه هایی تشکیل داده اند که استحکام اینمحصول را تضمین می کنند . این استخر به رنگ خاکستری طراحی و ساخته و درون آن به رنگ آبی می باشد . به همراه این استخر یک نردبان بوده تا به اسودگی از آن استفاده بکنید و یک پمپ تصفیه آب شنی می باشد تا به آسودگی آب درون این استخر را تصفیه کرده و شما از استفاده از این کالا لذت ببرید . قابل ذکر می باشد که شما با خرید این محصول به غیر از مصرف شخصی ، می توانید به عنوان پرورش ماهی و یا مخزن آب آبیاری مزارع کشاورزی استفاده نمایید .

جنس بدنه : جنس بدنه این استخر پیش ساخته از pvc برزنتی بوده وپایه های آن از آلمینیوم است دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . این محصول بسیار مقاومت بوده و به هیچ وجه از لحاظ کیفیت و بدنه این محصول فکر خود را مشغول نکنید و با خیالی آسوده آن را سفارش داده و از آن استفاده نمایید .

ابعاد و وزن : هشدار : قبل از سفارش این محصول حتما به ابعاد آن دقت کرده تا دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن استخر در محل مورد نظرتان نشوید . به همین دلیل ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح است : طول : 975 سانتی متر ، عرض : 488 سانتی متر ، ارتفاع : 132 سانتی متر ، ظرفیت آب : 54368 لیتر و در نهایت وزن آن 245.5 کیلو گرم بوده خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خددمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول ابتدا باید زیر انداز آن را در محلی که می خواهید تا استخر را راه اندازی نموده ، پهن کرده ، سپس پایه ها را بر روی زیر انداز و زمین متصل کرده و در آخر استخر را درون پایه ها متصل کرده تا این کالا راه اندازی بکنید ، همچنین می توانید از dvd آموزشی این محصول نیز کمک گرفته تا به طور دقیق مراحل راه اندازی آن را پیش ببرید تا شما با دوستان و اعضای خانواده از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این کالا درپوش خود را پهن کرده تا گرد و غبار و حشرات موذی در داخل آن نروند و در زمستان که از آن استفاده نمی کنید ، آب درون استخر را از طریق دریچه تخلیه آب خالی کرده تا آب درون استخر یخ نزده و به بدنه آن صدمه ای وارد نکند . برای تعمیر استخر پیش ساخته می توانید به نمایندگی اینتکس تهران تماس گرفته تا به شما مشاوره های تخصصی بدهیم .

جمع بندی : استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس با پمپ 110 ولت یک محصولی با ابعاد بزرگ بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این استخر به صورت مستطیلی شکل بوده و در دور تا دور آن پایه هایی طراحی شده که استحکام این محصول را تضمین می کند . جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید 

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
54368 لیتر
طول
975 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
درپوش
دارد
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی ۱۱۰ ولت
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...