استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس برای خانواده سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰

کد intex 28314-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 3529 لیتر
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
23,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 متری از سری محصولات بیشمار شرکت موفق و بزرگ اینتکس می باشد. این استخر با داشتن ابعادی مناسب ، می توان درون آن به تفریح و ورزش کردن پرداخت و لحظاتی شاد و مفرح را رقم زد. جنس این استخر پیش ساخته از الیاف شمعی برزنتی می باشد که در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی مقاوم بوده  و همچنین دارای پمپ تصفیه ی آب می باشد . این استخر پیش ساخته دارای نردبان برای استفاده راحت تر شما از این وسیله می باشد.

پی وی سی برزنتی دو لایه به همراه روکشی از الیاف شمعی که بر روی بدنه این استخر پیش ساخته به کار گرفته شده است از برترین متریال های بازار می باشد که می تواند فشارهای وارده در اثر آب تنی تعداد نفرات بالا را بر روی خود مهار نماید . این نوع بدنه در برابر نور خورشید نیز به خوبی استانداردسازی شده است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز نیز علاوه بر فضاهای سرپوشیده استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را نیز دارد و با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که مدت زمان راه اندازی آن زیر یک ساعت است و این امر توسط دی وی دی های آموزشی درون بسته بندی و یا آموزش های موجود در اینترنت امکان پذیر می باشد . همچنین نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران ، خدمات نصب و راه اندازی را برای مشتریان خود ارائه می دهد .

این استخر پیش ساخت دارای ابعادی نسبتا بزرگ می باشد که برای آب تنی چهار نفره استانداردسازی شده است و حجم آب داخلی آن بالغ بر 3529 لیتر است . این میزان آب داخلی به وسیله دریچه تخلیه ای که در قسمتی از بدنه استخر تعبیه شده است تخلیه می شود و دریچه فوق قابلیت اتصال به شیلنگ را خواهد داشت . به همراه این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس وجود دارد که حجم پردازش بالایی از آب را دارد و به همین خاطر پس از روشن شدن به خوبی می تواند آبی تمیز و شفاف را برای شما فراهم آورد . وزن این استخر کم می باشد و به دلیل استفاده از متریال انعطاف پذیری ، بسته بندی آن بسیار کم حجم می باشد و به راحتی می توانید آن را به ویلا و باغ خود در شهرهای دیگر انتقال دهید .

استخر پیش ساخته 3 متری محصولی زیبا و با ابعاد نسبتا متوسطی بوده که توسط کمپانی محبوب و جهانی اینتکس هم اکنون در سایت اینتکس تهران آماده سفارش و خریداری می باشد . در این مقاله قصد داریم تا این استخر پیش ساخته را به طور کامل برای شما شرح دهیم و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ....


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به صورت مستطیلی شکل بوده که دارای 12 پایه در دور تا دور بدنه آن نصب و تعبیه می شود تا استحکام این محصول را بالا برده و شما از آن به آسودگی استفاده کرده و لذت ببرید . در این استخر رنگ های آبی و سفید به کار رفته است و در قسمت میانی بدنه آن نام شرکت سازنده این استخر یعنی intex به چشم خواهد خورد . قابل ذکر می باشد که با خرید این محصول به غیر از استفاده شخصی ، می توانید از ان به عنوان پرورش ماهی و یا مخزن آب آبیاری مزارع کشاورزی نیز استفاده نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر الیاف شمعی برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و آسیب و صدمات احتمالی خواهد پس نگرانی از بابت کیفیت این محصول نداشته باشید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 300 سانتی متر ، عرض : 175 سانتی متر ، ارتفاع : 80 سانتی متر ، ظرفیت آب ک 3529 لیتر و در نهایت وزن آن 46.5 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول در ابتدا زیر انداز آن را در محلی که می خواهید تا از آن استفاده نمایید ، پهن کرده ، سپس پایه های آن را بروی زیر انداز و زمین نصب کرده و در آخر استخر را در میان پایه ها جا داده و با پیچ های مخصوص آن ها را بهم متصل کرده و پمپ تصفیه آب فیلتری را در جارگاه مخصوص خود قرار داده تا این محصول راه اندازی شده و شما به آسودگی بتوانید از آن با اعضای خانواده و دوستان استفاده کرده و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد تا سعی کنید در فصول سرما این استخر را جمع کرده و در غیر این صورت آب درون آن را از طریق مخزن تخیه آب ، تخلیه کرده تا سرما آب را یخ نکرده و به بدنه استخر آسیبی وارد نشود . همچنین پس از استفاده از آن حتما درپوش استخر را گذاشته تا گرد و غبار و حشرات موذی به داخل آن نفوذ نکند تا آب را آلوده نشود . برای تعمیر استخر پیش ساخته می توانید قسمت آسیب دیده آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته 3 متری از محصولات زیبا و با کیفیت اینتکس بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران آماده سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و رنگ هایی که در آن به کار رفته است آبی و سفید می باشد که در قسمت میانی بدنه آن نام شرکت سازنده این استخر intex به چشم خواهد خود . جنس بدنه این استخر از الیاف شمعی برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
3529 لیتر
طول
300 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری (2271 لیتر)
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...