استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰

کد intex 26772GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفيت آب: 3539 لیتر
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ تصفیه آب 12 ولت یکی دیگر از استخر های فریمی مستطیلی شکل ساخت شرکت اینتکس بوده که با مدل دیگر خود تفاوت زیادی در جنس و ساختار نداشته و  تنها تفاوت آن با مدل قبلی خود در نوع پمپ تصفیه و قدرت پمپ می باشد و یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که قدرت تصفیه 2271 لیتر در ساعت دارد  اما بر خلاف مدل قبلی با جریان برق 12 ولت کار میکند. 

این استخر پیش ساخته اینتکس  مانند مدل دیگر خود بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته که  ضخامت بالایی داشته و به سادگی دچار مشکل نخواهد شد.این بدنه توان مقاومت بالایی در برابر دما و فشارهای مختلف و به گونه ای ساخته شده تا زیر نور آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نشود و این ویژگی به شما اجازه میدهد تا از استخر در فضای باز نیز استفاده کنید.

 این بدنه با وجود ضخامت و کیفیت بالای خود از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد.بدنه اصلی این استخر توسط پایه ها و  فریم های آهنی محکم شده و این پایه ها کاملا ضد آب و ضد زنگ بوده که و تعادل کلی استخر را حفظ میکنند.محصولی که به همراه خود . علاوه بر پمپ تصفیه آب یک نردبان کوچک پیش ساخته نیز برای این استخر در نظر گرفته شده تا استفاده از استخر پیش ساخته را بیش از پیش آسان سازد.


استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰ یکی از انواع متوسط و مستطیل شکل استخر آماده بوده که در کارخانه اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر پیش ساخته در زمانی کوتاه راه اندازی و جمع اوری شده و به دلیل وزن کم بدنه به سهولت نیز جا به جا خواهد شد. ظرفیت داخلی آب محصول نیز مناسب بوده که با استفاده از اقلام همراه آن می توانید از تعداد دفعات مورد نیاز جهت تعویض آب استخر بکاهید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار این استخر پیش ساخته به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید استخر پیش ساخته مورد نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰ | اینتکس


طراحی ظاهری استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰ یک نمونه پرفروش از استخر پیش ساخته مستطیل شکل بوده که ساختار آن از دو بخش اساسی بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده طراحی و تولید شده است. طراحی بدنه این محصول ساده بوده و می تواند نظر مثبت تمامی سلیقه ها را به خود جلب کند. بدنه خارجی این استخر پیش ساخته ساده و آبی رنگ بوده و شما می توانید در مرکز آن نشان تجاری کارخانه اینتکس را به رنگ سفید مشاهده نمایید. لبه بالایی نمای خارجی محصول نیز سفید رنگ بوده که به بدنه اصلی آن یک تضاد زیبا را تشکیل می دهد. بخش داخلی محصول نیز ترکیبی از رنگ های سفید و آبی داشته زیرا این بخش با مدل کاشی کاری استخر های بتنی تولید شده است. فریم های نگهدارنده و پایه های محصول نیز که وظیفه حفظ استحکام بدنه استخر پیش ساخته را در این محصول شامل هشت عدد فریم U شکل بوده که در بخش اطراف محصول و با رعایت فاصله های یکسان قرار داده می شوند. این فریم ها در نهایت به لبه هایی استخر پیش ساخته که محصول پایه بالایی بوده متصل شده و فرم استانداردی به این محصول می بخشد. بر روی بدنه اصلی این استخر پیش ساخته تعداد دو عدد دریچه تعبیه شده تا برای ورود و خروج آب و همچنین اتصال تجهزات جانبی محصول نظیر پمپ تصفیه آب و گرمکن اب استخر مورد استفاده قرار می گیرد.


اقلام همراه استخر پیش ساخته

افراد در زمان خرید استخر پیش ساخته به بخش اقلام همراه و تجهیزات جانبی محصول توجه بالایی داشته به طوری که دیگر نیاز به خرید تجهیزات اضافی وجود نداشته باشد. در مورد استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰ نیز بیان می شود که این محصول برای آشنایی مصرف کنندگان به روش های نگهداری و همچنین راه اندازی و جمع آوری محصول در بخش داخلی خود مجهز به یک DVD آموزشی بوده تا به صورت تصویری با روش هایی کاربردی آشنا شوید. ارتفاع بدنه این استخر پیش ساخته نسبتا بلند بوده که در زمان استفاده به راحتی نمی توانید به بخش داخلی آن تردد داشته باشید. به همین دلیل بوده که به همراه این محصول یک نردبان استاندارد قرار داده شده تا برای ورود به داخل مخزن اصلی بتوانید در هر ضلع از محصول که تمایل دارید از این نردبان استفاده کنید. امروزه تمایل بالایی برای صرفه جویی در مصرف آب در میان هموطنان وجود داشته به همین دلیل بوده که به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری وجود دارد. با استفاده از پمپ تصفیه اب می توانید به نظافت آب مخزن داخلی محصول پرداخته و نسبت به موارد مشابه نیاز کمتری برای تعویض این اب داشته باشید.


ابعاد و ظرفیت داخلی استخر پیش ساخته

همانطور که بیان شده این استخر پیش ساخته یک محصول مستطیل شکل بوده که طولی معادل 300 سانتی متر و عرضی برابر با 175 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه این استخر پیش ساخته 80 سانتی متر بوده به همین دلیل از این محصول می توانید برای مصارف تفریحی ، کشاورزی ، ذخیره آب ، صنعتی ، پرورش ماهی و... به راحتی استفاده کنید. وزن بدنه این محصول نیز 15 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده به طوری که می توانید به راحتی آن را جا به جا نمایید. بخش داخلی محصول نیز ظرفیت آبی بالغ بر 3539 لیتر آب را داشته که با استفاده از پمچ تصفیه اب همراه با این استخر پیش ساخته می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید.


خرید استخر پیش ساخته

با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید برای خرید استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با پمپ 12 ولت سایز ۸۰×۱۷۵×۳۰۰ اورجینال و یا سایر نمونه های استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی با ضمانت اصالت کالا و یک قیمت مناسب اقدام نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفيت آب
3539 لیتر
طول
300 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری 12 ولت
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
دارای نردبان پیش ساخته
دارای DVD آموزشی
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...