استخر پیش ساخته 4متری با پمپ تصفیه 12 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 14614 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 12 ولت یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس در نوع خود می باشد . با این نوع استخر می توانید بسادگی خودتان را صاحب یک استخر نموده و از شنا کردن در آن لذت ببرید. ضمنا از لحاظ کیفیت و جنس بخاطر استفاده کردن از الیاف شمعی برزنتی  در حد بسیار بالای می باشد. این محصول برای عرضه در سال 2017 تولید شده است. جنس پایه های استخر از آلومینیوم ساخته شده است. با این خصوصیاتی که به اختصار گفته شده میتوان نتیجه گرفت که جایگزین بسیار شایسته ای برای استخر های بتنی و چوبی هستند.

یکی از سوالاتی که در مورد این استخر پیش ساخته پرسیده می شود در خصوص پمپ تصفیه همراه آن است ، همانطور که از نام این استخر پیداست به همراه خود یک پمپ تصفیه 12 ولتی دارد که قابلیت تصفیه آب با قدرت بالا را دارد و به خوبی برای حجم آب این استخر استانداردسازی شده است؛ اما سوال اینجاست که آیا می توان از پمپ های تصفیه دیگری نیز استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این استخر اینتکس دارای دو دریچه می باشد که به عنوان ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت استفاده هر نوع پمپ تصفیه را فراهم می آورند. پس اگر دسترسی به برق شهری داشته باشید با خیالی راحت می توانید از پمپ های تصفیه 220 ولت استفاده نمایید و هیچگونه محدودیتی برای بکارگیری پمپ های تصفیه نخواهید داشت. علاوه بر این دو دریچه ، یک دریچه تخلیه نیز با قابلیت اتصال به انواع شیلنگ تعبیه شده است که از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری به عمل می آورد.

در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته از الیاف برزنتی چند لایه استفاده شده است که کاملا مقاوم سازی شده در برابر فشار ، ضربه و همچنین نفوذ آب می باشند و وزن سبکی نیز دارند که منجر به کم شدن وزن نهایی استخر خواهد شد . با توجه به این امر وزن این استخر آماده بالغ بر 64 کیلو گرم است که انعطاف پذیری بالایی نیز در هنگام جمع آوری دارد و به همین خاطر به راحتی می توانید آن را با ماشین شخصی خود به شهرهای دیگر انتقال دهید. ستون های نگهدارنده این استخر نیز از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان زنگ نخواهد زد. راه اندازی و همچنین جمع آوری سریع این استخر نیز از دیگر مزیت های این مدل به شمار می رود که در مدت زمان یک الی دو ساعته امکان پذیر است.

استخرهای پیش ساخته امروزه به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزین های شایسته ای برای استخرهای سنتی معرفی کنند . این استخر پیش ساخته گرد اینتکس با طراحی زیبایی که دارد به خوبی فضا را برای آب تنی پس از یک روز سخت کاری فراهم می آورد . استخر پیش ساخته معرفی شده در این قسمت ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد که ابعاد نسبتا بزرگی را داراست و برای استفاده توسط تمامی اعضای خانواده به صورت همزمان مناسب می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی دقیق استخر پیش ساخته گرد اینتکس نماییم و قسمت های مختلف را برای شما شرح دهیم تا به خوبی با اجزای این استخر پیش ساخته آشنا شوید پس از قصد خرید را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

همانطور که در بخش بالاتر گفتیم این استخر پیش ساخته دارای ساختار بزرگ چهار متری می باشد و در بخش بدنه خود از رنگ های مختلفی استفاده می کند که در این قسمت رنگ آبی را برای شما به تصویر کشیده ایم . این در بخش بیرونی این استخر پیش ساخته پایه های مقاومی تعبیه شده است که به صورت مستحکم بر روی زمین قرار می گیرند و هنگامی که آب به بخش داخلی استخر وارد می شود با توجه به افزایش وزن چشمگیر استخر، پایه ها به خوبی بر روی زمین چفت می شوند  . در بخش پایینی این پایه ها نوارهایی از جنس پی وی سی تعبیه شده اند که به محکمی پایه ها را به ستون های نگهدارنده متصل می کنند و این امر می تواند در جهت افزایش استحکام محصول بسیار کار ساز باشد .

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی به همراه الیاف شمعی می باشد که علاوه بر استحکام فوق العاده در برابر فشار آب داخلی ، نرمی و انعطاف قابل قبولی را به بدنه می افزاید که در صورت کشیده شدن پوست بدن افرار مصرف کننده بر روی بدنه استخر هیچ گونه خراش و یا آسیبی به پوست بدن وارد نمی شود . پایه های نگهدارنده استخر پیش ساخته که در بخش بالا به آن نیز اشاره شد از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که قابلیت استفاده در شرجی ، رطوبت و به طور خلاصه تمامی شرایط آب و هوایی را دارند . این پایه ها در شرایط مختلف آب و هوایی دچار زنگ زدگی نمی شوند ، به همین خاطر این استخر پیش ساخته به خوبی توانسته است نظر افراد در شمال و جنوب ایران را به خود جلب کند زیرا در این مناطق زنگ زدگی اجسام آهنی بسیار شایع است .

حجم آب داخلی این استخر پیش ساخته بالغ بر چهارده هزار لیتر می باشد که این ظرفیت ذکر شده در صورت پر کردن فضای هشتاد درصدی استخر می باشد . به هنگام پر کردن آب درون این استخر پیش ساخته باید توجه داشته باشید که استخر را به صورت لب به لب پر نکنید و فضای ده الی بیست درصدی را در بخش بالایی خالی نگه دارید . در بخش پایین این استخر پیش ساخته یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و در این صورت به هنگام تخلیه آب می توانید از آب داخلی برای آبیاری درختان خود استفاده کنید . به همراه این استخر پیش ساخته برای شما خریداران یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری در سایز استاندارد قرار دارد که با گردش و تصفیه آب داخلی استخر ، از بسیاری بیماری های پوستی شایع جلوگیری به عمل می آید که البته در این راه علاوه بر پمپ تصفیه آب می توانید از قرص کلر نیز استفاده کنید .

علاوه بر پمپ تصفیه آب ، یک عدد نردبان متناسب با ارتفاع استخر پیش ساخته که از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد قرار دارد . همچنین در جهت بهبود عملکرد استخر پیش ساخته می توانید به صورت جداگانه از زیرانداز های برزنتی مخصوص استخر پیش ساخته و یا تاتامی هایی که توسط نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد استفاده نمایید . درپوش نیز برای این ابعاد استخر وجود دارد و در مواقعی که از استخر نمی خواهید استفاده کنید ، می توانید درپوش را بر روی استخر قرار دهید و این امر از ورود هر گونه آلودگی به بخش داخلی استخر جلوگیری به عمل می آورد . 

برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس می توانید همین حالا از طریق دکمه سفارش محصول اقدام کرده و این استخر پیش ساخته زیبا و با کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر نمایندگی استان تهران و مازندران دریافت کنید .


نوع
گرد
ظرفيت آب
14614 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
64.2 کیلو گرم
جنس بدنه
الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیومی
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری (3407 لیتر)
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
جنس فریم ها از آلومینیوم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 12 ولتی
دارای درپوش و زیرانداز
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...