استخر پیش ساخته 4 متری با با عمق ۱۲۲ سانتیمتر

intex 26776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 6836 لیتر
  • طول: ۴۰۰ سانتی متر
  • عرض: ۲۰۰ سانتی متر
6%
38,000,000
36,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه آب اینتکس 12 ولت 4 متری یکی دیگر از استخر های پیش ساخته  فریمی جدید اینتکس بوده که در ابعاد 4 متری بوده و تقاوت زیادی با نوع دیگر خود ندارد و تنها تفاوت آن در نوع پمپ مصرفی آن خلاصه میشود نوع پمپ این محصول 12 ولتی میباشد و از قدرت کافی برای تصفیه آب استخر میباشد.این استخر پیش ساخته دارای کاربردهای مختلفی بوده و علاوه بر استفاده به عنوان استخر تفریحی شخصی به عنوان استخر پرورش ماهی نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد زیرا این استخر علاوه بر داشتن وزن و حجم کم ، قابلیت حمل و راه اندازی ساده نیز برخوردار می باشد .

این استخر دارای کیفیت ساخت بالایی میباشد که این کیفیت بالا از جنس بدنه ی آن حاصل شده که این جنس  از نوع  PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که با وجود ضخامت بالا قابلیت انعطاف بالایی نیز داشته و این ویژگی ها کمک کرده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد و همچنین آسودگی استفاده از محصول را نیز چند برابر کرده است.این محصول دارای پایه های فریمی ضد زنگی میباشد که تعادل کلی محصول را نگه داشته و استحکام کافی را دارد.برای سفارش این محصول میتوانید از طریق سایت اینتکس اقدام کنید.

استخرهای پیش ساخته را می توان اقتصادی ترین محصولات برندهای اینتکس و بست وی دانست که به دست مردم میرسند تا از هزینه های گزاف راه اندازی استخرهای سنتی جلوگیری کنند و خدمات حرفه ای تری را در رابطه با تفریحات آبی در اختیار خانواده ها قرار دهند . استخر پیش ساخته را می توان به گونه ای تحولی در تکنولوژی دانست که به خوبی توانسته است جای خود را در محیط های خانگی و ویلاهای شخصی باز کند . این محصولات توسط بسیاری از برندهای داخلی و خارجی تولید می شوند که از مهمترین و با کیفیت ترین این برند های می توان  به برند اینتکس ، بست وی و ایرتکس اشاره داشت که تنوع گسترده استخر پیش ساخته در اختیار خریداران قرار می دهند . اگر دستی در ساخت و ساز داشته باشید قطعا باید بدانید که هزینه راه اندازی و احداث استخرهای نه چندان بزرگ نیز سربه فلک می کشد زیرا علاوه بر مصالح ساختمانی که باید برای ساخت تهیه شود نیاز به کند کاری و همچنین ایزوگام کاری و عایق ضد آب دارد تا شرایط مناسب را برای آب تنی فراهم نماید . استخرهای پیش ساخته بسیاری از این سختی ها را به دور کرده اند و علاوه بر آن دارای هزینه های نصب و راه اندازی بسیار پایین تری به نسبت استخرهای سنتی  هستند . در این مقاله قصد داریم تا استخر پیش ساخته چهار متری را بررسی کنیم و بهترین پیشنهاد را برای خرید در اختیار شما قرار دهیم پس اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم .

باید ابتدای پرداختن به جزئیات استخر پیش ساخته نگاهی به مزیت های این محصولات در مقایسه با رغیب سنتی خود یعنی استخرهای سنتی داشته باشیم . استخر های پیش ساخته با توجه به صرفه جویی هایی که در ساخت دارند و همچنین بکار نگرفتن مصالح ساختمانی هزینه های بسیار پایین تری را به شما برای در اختیار داشتن استخر تحمیل می کنند که در این اوضاع اقتصادی همین امر می تواند بسیار مزیت بزرگی محسوب شود . مزیت دیگر این محصولات را می توان سهولت راه اندازی دانست ، بدین منظور که برای راه اندازی کافیست با توجه به دی وی دی قرار داده شده درون پکیج بسته بندی استخر عمل کرده و اقدام به نصب و راه اندازی محصول در محل دلخواه خود نمایید . همچنین راه اندازی استخر پیش ساخته در مدت زمان تقریبی یک الی دو ساعت امکان پذیر است و پس از آن قابلیت استفاده را دارد که این امر می تواند یک صدم مدت زمان مورد نیاز برای راه اندازی استخرهای سنتی به شمار بیاید و اصلا قابل مقایسه نیست . همچنین از نگاهی دیگر جمع آوری این استخر های پیش ساخته نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی حتی کمتر از مدت زمان مورد نیاز برای راه اندازی امکان پذیر است و این امر باعث می شود تا در صورت عدم نیاز به استخر یا در صورت فرا رسیدن فصل سرما به راحتی بتوانید آن ها را جمع کرده و دوباره در صورت نیاز اقدام به راه اندازی و استفاده نمایید بدین ترتیب این محصولات را می توان بهترین گزینه برای خانه های ویلایی دانست که فضای کمی در اختیار دارند و در فصول سرد سال می توانند در صورت عدم نیاز به استخر آن را جمع کرده و فضای بسیار بیشتری را در اختیار داشته باشند.

از دیگر مزیت های استخر پیش ساخته سهولت در جا به جایی آن ها می باشد ، به عنوان مثال باید گفت که وزن استخر پیش ساخته چهار متری بالغ بر 50 الی 70 کیلو گرم می باشد که بسته به مدل استخر و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد این وزن شامل تغییر می شود . در این صورت با جمع آوری استخر که باید گفت در هنگام جمع شدن فضای بسیار کوچک تری را اشغال می کند به راحتی می توانید آن را درون ماشین شخصی خود قرار داده و به هر جایی که نیاز دارید جا به جا کنید . از دیگر مزایای استخرهای پیش ساخته ابعاد بسیار متنوع آن ها می باشد که بسته به نیازهای خود می توانید اندازه مورد نظر را تهیه کرده و مطابق با فضایی که در اختیار دارید اقدام به راه اندازی استخر و استفاده از آن نمایید . در این بخش استخر پیش ساخته چهار متری را مد نظر داریم که باید گفت با توجه به ابعاد نه چندان بزرگ و نه چندان کوچکی که دارند به خوبی توانسته اند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرند . ابعاد چهار متری را می توان حد وسط استخرهای پیش ساخته در نظر گرفت که علاوه بر ویلا و باغ های شخصی حتی قابل استفاده در حیات های خانگی نیز هستند و با توجه به اندازه استاندارد می توانید پس از یک روز خسته کننده کاری اقدام به آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان در محیط خانگی خود نمایید .

امروزه که بیماری های آبی و پوستی و همچنین بسیاری از بیماری های همه گیر شایع شده است بهترین نوع استخر می تواند استخر پیش ساخته باشد زیرا به صورت اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد و بیماری های شایع در کشور به محیط درونی آب استخر شما به همانند استخرهای عمومی قابلیت سرایت را ندارد . حال که بحث استخر پیش ساخته به سمت پاکیزگی درونی آب استخر رفته است باید بگوییم که برای پاکیزه نگه داشتن آب داخلی استخرهای پیش ساخته درون بدنه آن ها دو دریچه تعبیه شده است که برای اتصال پمپ تصفیه آب به آن می توانید استفاده نمایید . این دریچه ها به صورت ورودی و خروجی برای اتصال به استخر مورد استفاده قرار می گیرند و گفتنی است که برای ابعاد استخر چهار متری ، پمپ تصفیه آب سایز متوسط کافیست و نیازی به استفاده از پمپ های تصفیه آب بزرگ نخواهید داشت .

از مهمترین سوالاتی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته از ما پرسیده می شود ، جنس بدنه استخر پیش ساخته می باشد که بسته به برند تولید کننده می تواند متریال استفاده شده در ساخت این استخرها متفاوت باشد ، البته این تفاوت در پایه های نگهدارنده استخر است و در بدنه اصلی از متریالی یکسان استفاده می شود . جنس بدنه اصلی استخر پیش ساخته از نوع برزنت دو و همچنین سه لایه میباشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به صورت صریح بخواهیم بگوییم نفوذ آب از آن ها به بیرون امکان پذیر نیست زیرا در لایه رویه این برزنت ها از الیاف شمعی استفاده می شود که ساختاری ضد آب را به بدنه می دهند و نفوذ آب به بیرون بدنه را به طور کلی غیرممکن می کنند . همچنین این بدنه برزنتی توسط دو نوع پایه به صورت استوار نگهداری می شوند که بهترین نوع پایه ، پایه های آلومینیومی ضد زنگ است که کیفیت فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد و در رده بعدی پایه هایی از جنس آهن گالوانیزه شده قرار دارند که آن ها نیز مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن های بالا دارند و به راحتی هر دوی پایه های می توانند وزن استخر را به همراه حجم آب داخلی استخر بر روی خود به صورت استوار نگهداری کنند . در استخرهای پیش ساخته چهار متری تعداد چهار عدد پایه نگهدارنده به صورت طولی و تعداد دو عدد پایه نگهدارنده به صورت عرضی قرار داده می شوند که هم از بخش بالایی بدنه و هم از بخش پایینی با اتصال به بدنه اصلی استخر و همچنین زمین استوار شده اند .

لوازم جانبی که مورد نیاز برای استخر پیش ساخته چهار متری است را می توان نردبان دانست که ورود وخروج به استخر را به راحتی امکان پذیر می کند . در برخی از مدل های استخر پیش ساخته ، نردبان توسط کمپانی سازنده درون بسته بندی استخر قرار داده می شود تا شما را از خرید نردبان بی نیاز کند . همچنین علاوه بر پمپ تصفیه آب می توانید از قرص کلر نیز استفاده نمایید که خاصیت ضد عفونی کنندگی به آب می دهد و این اقلام به صورت جداگانه از طریق نمایندگی های معتبر فروش استخر پیش ساخته قابل تهیه هستند . زیرانداز برزنتی برای قرار گیری زیر استخر و همچنین درپوش مخصوص برزنتی کارایی بالایی دارد ، زیرا در صورت عدم استفاده از استخر می توانید درپوش را بر روی ورودی استخر قرار دهید تا از نفوذ اجسام به داخل آب استخر جلوگیری کنید . گفتنی است که فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران اقدام به عرضه انواع استخر پیش ساخته کرده است که به همراه تمامی استخرهای عرضه شده کلیه لوازم جانبی را ارائه می دهد و علاوه بر آن برای استخرهای پیش ساخته خود ضمانت یک ساله و همچنین خدمات پس از فروش پنج ساله را ارئه می دهد که نشان از کیفیت بالای محصولات دارد . لازم به ذکر است که تمامی خدمات لازم از جمله حمل و نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته در محل دلخواه مشتری در تمام شهرهای کشور توسط کارشناسان برجسته نمایندگی اینتکس تهران صورت می گیرد . برای مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته به همراه قیمت و توضیحات کامل می توانید به دسته بندی استخر پیش ساخته مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را مشاهده و بررسی نمایید 

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
6836 لیتر
طول
۴۰۰ سانتی متر
عرض
۲۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱22 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری ۱۲ ولت
درپوش
ندارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...