استخر پیش ساخته ۴ متری اینتکس با عمق یک متر 100×۲۰۰×۴۰۰

کد intex 28350

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 6836 لیتر
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
32,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ۴ متری اینتکس با عمق یک متر در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه با قیمت مناسب در سایت intex تهران و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ۴ متری اینتکس با عمق یک متر استخری استاندارد و جدید می باشد که جنس فایبر گلاس بسیار مقاوم است و خراب نمی شود. استخری که با قیمت بسیار مناسب و ارزان با کلیه لوازم و امکانات جانبی : پمپ تصفیه ، نردبان ، جاروی اسکیمر ، در پوش و زیر انداز استخر  پیش ساخته در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می شود. استخر فایبر گلاس با قابلیت تا شدن و جمع شدن فوری و نصب بسیار سریع و اسان طرفداران زیادی دارد. این استخر از کوچکترین استخر های پیش ساخته فریم دار است که به دلیل جمع و جور بودنش برای استفاده در حیاط منزل و ویلا بسیار عالی است به راحتی می توان جمع کرد و از آن محیط استفاده دیگری کرد. قابلیت جا به جایی از مهمترین ویژگی های استخر پیش ساخته است. البته نسبت به ساخت استخر هزینه استخر پیش ساخته 5 برابر ارزانتر و به صرفه تر است در عین حالی که استخر را در هرجایی به خواهید می توانید برپا کنید و همراه خانواده از شنا و آبتنی لذت ببرید. 

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره داشتیم این استخر پیش ساخته به همراه خود دارای مجموعه ای کامل از لوازم جانبی می باشد که به صورت کامل شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند . این محصول درون بسته بندی خود دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری مخصوص اینتکس با قدرت پردازش آب بالا می باشد که آبی شفاف و پاکیزه را برای شما به همراه خواهد داشت . این پمپ تصفیه قابلیت اتصال به برق شهری را نیز دارد و از مصرف کمی برخوردار است که باعث می شود تا به راحتی بتوانید در کنار استخر از آن استفاده کنید . همچنین وجود یک جارو اسکیمر اینتکس به همراه این استخر خیال شما را به صورت کلی بابت تمیز نگه داشتن آب استخر راحت می کند و باعث می شود تا هیچ گونه آلاینده ای بر روی آب و یا درون آن باقی نماند . 

نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز از دیگر لوازم جانبی همراه این استخر می باشد که ورود و خروج شما به استخر را به راحتی امکان پذیر می کند و باعث می شود تا بتوانید به راحتی از کودک تا سالمند از این استخر استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی نیز از دیگر لوازم جانبی همراه استخر می باشد که در مجموع همراه سایر لوازم جانبی ، پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد . حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 6836 لیتر می باشد که برای خالی کردن آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت زیرا دریچه تخلیه ای با قابلیت اتصال شیلنگ در بخشی از بدنه تعبیه شده است . علاوه بر آن گفتنی است که مدت زمان راه اندازی این استخر آماده اینتکس زیر یک ساعت می باشد و در این خصوص می توانید از آموزش های مجازی و یا دی وی دی همراه استخر استفاده کنید و یا از خدمات نمایندگی اینتکس تهران بهره مند شوید .

استخر پیش ساخته ۴ متری اینتکس با عمق یک متر 100×۲۰۰×۴۰۰

استخر پیش ساخته ۴ متری اینتکس با عمق یک متر 100×۲۰۰×۴۰۰ دارای قابلیت نصب و جمع آوری سریع می باشد که در شرکت اینتکس تهران وجود داشته و می تواند برای افراد فضایی گسترده و مفید را ایجاد سازد. این محصول کاربردی دارای بدنه ای از جنس فایبرگلاس است که قابلیت تا شدن داشته و در زمان کوتاهی این کار انجام می گیرد و می توان به درستی از آن بهره مند شد. با وجود چنین محصول بزرگ و جاداری دیگر نیاز به استخر های قدیمی و بتنی نمی باشد و نیز دیگر لازم به مراجعه به استخر های عمومی نیست و می توان در محل های مناسب با وجود شرایط لازم محصول را استفاده نمود و برای خود و اعضای خانواده خود راه اندازی کرد. عمق این استخر پیش ساخته آن را برای انجام برخی فعالیت ها و کارایی های مهم مناسب کرده است که در ادامه به اختصار به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد تا با مطالعه آن ها بتوان به بهترین شکل انتخاب خود را انجام داد.


تاشو بودن بدنه استخر پیش ساخته

یکی از قابلیت هایی که محصول را جزو محصولات منحصر به فرد کرده است قابلیت تاشو بودن آن می باشد که به راحتی برای حمل و نقل آماده می شود و می توان در زمان کوتاهی آن را جمع آوری نمود. وجود این قابلیت سبب راحتی در استفاده از محصول می شود و می توان آن را در هر زمان که نیاز بود برای انتقال به محلی دیگر آماده سازد و شرایط را نیز فراهم کند. بدنه از آن جایی که دارای بخش های آماده می باشد پایه های آن نیز به حالت تاتشو هستند و بدنه آن هم با وجود منعطف بودن تا می شود و در محلی جای می گیرد. این نوع قرار گیری به علت وجود حالت پذیری بسیار بالای محصول می باشد و راحتی استفاده را ایجاد می کند. در زمان نصب نیز تنها کافی است تای بخش های مختلف محصول را باز کرده و برای راه اندازی آماده کنید.


امکان ایجاد فضای آموزشی در استخر پیش ساخته

افرادی که تمایل به یادگیری ورزش شنا را دارند و علاقه مند به داشتن فضایی برای تمرین و یادگیری هستند می توانند استخر پیش ساخته را برای فضاهای مناسب تهیه کرده و از آن بهره ببرند. این استخر پیش ساخته دارای فضای لازم برای بازی و تفریح است و وتعداد زیادی از افراد به صورت همزمان می توانند در این محوطه بازی نمایند و به شنا مشغول شوند. از این استخر پیش ساخته در مهد کودک ها و سالن های ورزشی بزرگ استفاده می شود که در داخل آن ها نصب شده و برای تعدادی از افراد امکان یادگیری و آموزش ورزش شنا مهیا می شود و می توان در زمانی کم این آموزش را کامل کرد و با وجود عمق یک متری آن نیز ایمنی لازم برای آن ها فراهم شده است. همچنین افرادی که مشغول ورزش شنا هستند نیز می توانند از این استخر پیش ساخته برای تمرینات خود استفاده نمایند و وقت خود را به این گونه در داخل فضای آبی بگذرانند.


پایه ها و سازه های مستحکم

یکی از بخش های مهم و قابل اهمیت در استخر پیش ساخته پایه ها و سازه ها هستند که به وسیله آن محصول به حالت ایستاده قرار گرفته است و استحکام لازم را فراهم کرده است. این سازه ها در بین بدنه منعطف محصول قرار گرفته اند و نیز شامل پایه های بادوام آن نیز می شوند که در بدنه به کار رفته است و باعث ثابت ماندن بر روی سطح های مختلف مانند سطوح لغزنده می شود. علاوه بر آن در بخش انتهایی پایه ها پلاستیکی نیز وجود دارد که مانع از حرکت محصول در زمان استفاده می شود و این حالت را برای زمانی طولانی حفظ می کند.


خرید

اگر قصد خرید استخر پیش ساخته ۴ متری اینتکس با عمق یک متر 100×۲۰۰×۴۰۰ را دارید می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را در اسرع وقت تحویل گیرید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
6836 لیتر
طول
400 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
جنس پایه‌ها
فلزی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراه
نردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...