استخر پیش ساخته intex با پمپ 220 ولت 2018 سایز ۱۰۷×۲۴۴×۴۸۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 10874 لیتر
  • طول: 488 سانتی متر
  • عرض: 244 سانتی متر
36,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه آب 220 ولت 4,88 متری یکی دیگر از  مدل های استخر پیش ساخته فریمی اینتکس میباشد که توسط این شرکت در سال جدید به تولید رسیده و کاربردهای مختلفی میتواند داشته باشد. این استخر فریمی اینتکس وزن بسیار سبکی داشته که به شما اجازه حملو نقل راحت تر را میدهد و میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکان که تمایل داشتید از آن استفاده کنید.

بدنه اصلی این استخر فریمی اینتکس ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و پایه های آن نیز دارای جنس آلومینیومی ضد زنگ می باشد که این پایه ها بسیار مقاوم بوده و وظیفه ی آنها نگه داری تعادل کلی محصول میباشد . 

کیفیت جنس به کار رفته در بدنه ی این استخر پیش ساخته از نوع PVC بوده که این جنس در برابر دما و فشارهای مختلف آب مقاوم بوده و میتواند به سادگی آن را در فضای باز و زیر نور آفتاب مورد استفاده قرار داده بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید. این استخر فریمی به همراه یک عدد نردبان پیش ساخته و عرضه میشود و میتواند به به استفاده ی ساده تر از استخر منجر شود.همچنین برای حفاظت بهتر از محصول یک عدد زیرانداز نیز در نظر گرفته شده که از کف استخر به خوبی مراقبت میکند.برای سفارش این استخر فریمی اینتکس میتوانید به سایت اینتکس مراجعه کنید و در کمترین زمان ان را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر پیش ساخته برزنتی به همراه پمپ تصفیه آب اینتکس از سری استخرهای پیش ساخته کمجا و مقرون به صرفه برای خرید می باشد که قابل استفاده در تفریحات آبی و همچنین استفاده های صنعتی می باشد . این استخر پیش ساخته با توجه به ابعادی که دارد می تواند مورد استفاده چندین نفر به صورت همزمان قرار بگیرد و بهترین انتخاب برای آب تنی در یک روز گرم تابستانی به همراه خانواده و یا با دوستان می باشد . علاوه بر آن حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد به گونه ای است که بسیاری از افراد به فکر استفاده از این استخر برای ذخیره آب کشاورزی و یا صنعت پرورش ماهی افتاده اند . اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته اینتکس به همراه لوازم جانبی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول کاربردی را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدای امر باید به سراغ ظاهر این استخر برویم ، جایی که در بدنه بیرونی می توان طراحی زیبایی را مشاهده کرد . بدنه این استخر در دیواره ها به رنگ آبی در آمده است و در بخش ستون ها و همچنین لبه های بالایی دیواره ها از رنگ سفید استفاده شده است . این ترکیب رنگی به خوبی توانسته است جلوه ویژه ای را به استخر ببخشد و باعث شود تا بهترین گزینه برای استفاده در باغ و ویلا به شمار برود . همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در بخش طولی این محصول تعداد چهار عدد و در بخش عرضی استخر دو عدد ستون به صورت ضخیم قرار گرفته اند که از بخش های مختلف دیواره های استخر را در برمی گیرند و باعث می شود تا استحکام استخر به خوبی حفظ شود . دریچه هایی نیز در بدنه وجود دارد که برای نصب پمپ تصفیه آب و همچنین یکی از آن ها به عنوان دریچه تخلیه به کار گرفته می شود که قابلیت اتصال به شیلنگ باغچه را دارد و باعث می شود در هنگام تخلیه آب درونی استخر بتوانید آن را به پای درختان انتقال داده و از آب درون استخر برای آبیاری استفاده نمایید .

دیواره های این استخر پیش ساخته از نوع برزنتی می باشد ، برزنتی که در برخی از قسمت های تحت فشار به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا فشارها را به خوبی مهار نماید . متریال استفاده شده در ساخت دیواره های این استخر از نوع درجه یک می باشد و برای سازگاری بیشتر آن با بدن انسان در بخش رویه از الیاف مش استفاده شده است که به هنگام برخورد با پوست بدن انسان ، خراشی بر روی پوست ایجاد نخواهد شد . اما بخش اصلی یک استخر پیش ساخته را می توان ، ستون های نگهدارنده آن نامید . ستون هایی که در این استخر ، ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ ضخیم می باشد که از قسمت های بالایی و پایینی به بدنه اصلی اصلی وصل شده اند ، نکته حائز اهیمت این است که در هنگام نصب این استخر باید به خوبی سطح مورد نظر را بررسی نمایید تا دارای شیب نباشد تا در هنگام پر شدن استخر از آب ، به ستون ها به صورت مساوی فشار وارد نشود . پیشنهاد می شود برای اولین بار اگر قصد نصب استخر پیش ساخته را دارید از خدمات نمایندگی اینتکس تهران بهره مند شوید .

یکی از مزیت ها در خرید استخر پیش ساخته به همراه داشتن تجهیزات جانبی به صورت کامل می باشد که می تواند در هزینه های شما به صورت چشم گیری صرفه جویی کند . همانطور که از اسم این استخر مشخص است به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری مخصوص اینتکس برای شما ارسال می شود که با توجه به قدرت بالایی که دارد به خوبی می تواند آبی شفاف را برای شما فراهم کند . نصب پمپ تصفیه به بدنه این استخر کار سختی نیست و به راحتی در مدت زمانی کوتاه صورت می گیرد و به طور کلی می توان نصب این استخر را به صورت روکار و توکار در مدت زمان یک الی دو ساعت انجام داد . علاوه بر پمپ تصفیه ، یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ و همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی نیز برای شما درون بسته بندی قرار داده شده است که این محصول را به پکیجی کامل تبدیل کرده است .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
10874 لیتر
طول
488 سانتی متر
عرض
244 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...