استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 10874 لیتر
  • طول: 488 سانتی متر
  • عرض: 244 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت 2018  در نمایندگی محصولات اینتکس ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ تصفیه آب 12 ولت یکی از بزرگترین استخرهای پیش ساخته فریمی ساخت شرکت اینتکس میباشد که با بیشتر از 4 متر طولی که دارد میتواند جزو بهترین گزینه ها برای تفریح های خانوادگی و شخصی باشد. این استخرپیش ساخته اینتکس دارای دو قسمت میباشد که این دو قسمت  شامل بدنه اصلی و پایه ها و فریم های نگهدارنده آن می شود. 

بدنه اصلی با بهره گیری از بهترین ماده موجود برای ساخت این نوع محصولات ساخته شده که این جنس ترکیبی ازماده  PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که مقاومت بالایی به استخر بخشیده و این محصول میتواند در برابر دما و فشارهای مختلف آب و استفاده در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. پایه های فریمی  این استخر پیش ساخته از  جنس آلومینیومی ضد زنگ می باشد و وظیفه ی نگه داری تعادل کلی استخر را دارند.همچنین  داشتن درپوش و زیرانداز به منظور حفاظت بهتر از استخر یکی از ویژگی های این محصول به شمار میرود که طول عمر کلی آن را افزایش داده است .

از اقلام همراه این استخر پیش ساخته میتوان به یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 3047 لیتری و یک نردبان پیش ساخته نیز اشاره کرد که استفاده از آن را ساده تر میکند.. این استخر پیش ساخته با توجه به داشتن ویژگی های خوبی همچون حجم کم در حالت جمع شده و داشتن کیفیت ساخت خوب خود دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده که می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت 2018

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت 2018 بزرگ ترین و جا دار ترین استخر پیش ساخته ای می باشد که با این ابعاد می تواند مصارف مختلف را ایجاد سازد و برای مقاصد گوناگون به کار گرفته شود. این محصول خاص دارای بدنه ای منحصر به فرد می باشد و دارای اجزای مختلفی است. همچنین اجزایی نیز به همراه دارد که می تواند برای استفاده و به کار گیری آسان به کمک افراد بی آید. از این رو دارای قابلیت های مختلفی می باشد و می تواند محوطه ای بزرگ را ایجاد سازد. این محصول در سالن های بزرگ قابل اجرا است و در محیط های بیرونی می تواند با دوام بالا استفاده شود. از این رو یکی از با دوام ترین محصولات در دسته بندی محصولات تفریحی آبی می باشد. استخر پیش ساخته دارای ظرفیت معینی می باشد که با این وجود شرایط خاصی را مهیا می سازد. به همین خاطر است که افراد استفاده کننده می توانند به بهترین صورت از این استخر پیش ساخته استفاده کنند. برای آشنایی بیش تر با استخر آماده و نصب آن به موارد زیر مراجعه کنید.


قابلیت های استخر پیش ساخته

این محصول خاص با توجه به بخش های مفیدی که دارد می تواند برای استفاده افراد کاربرد زیادی داشته باشد. از این رو قابلیت های فراوانی داشته و می تواند برای افراد استفاده شود. راحتی که در این استخر پیش ساخته ایجاد شده است سبب می شود تا استخر پیش ساخته به جای استخر های بتنی و چوبی به کار گرفته شود و مزیت هایی مشابه با آن داشته باشد. این محصول خاص در محل هایی مانند باغ و ویلا و سالن های بزرگ استفاده می شود و به راحتی نصب می گردد. در صورت خرید این محصول می توانید به راحتی و بلافاصله پس از خرید آن را راه اندازی نمایید. از این رو برای افراد که زمان برایشان اهمیت دارد مناسب است و استخر پیش ساخته را در کم ترین زمان آماده می کند. این محصول فضای بزرگی دارد به همین خاطر برای مصارف مختلف کاربرد دارد و ایجاد کننده قابلیت ها در فضاهای مختلف می شود. استخر پیش ساخته با داشتن ابعاد بزرگ برای پرورش ماهی ها به کار گرفته می شود. از این رو ساز و کاری که در استخر آماده ایجاد شده است امکان استفاده از آن برای این کار را آسان می نماید. با این وجود بهترین گزینه برای کسب و کار های این چنینی می باشد.


تمیز کردن محصول

استخر پیش ساخته را می بایست پس از هر بار استراحت تمیز و پاکیزه نمود. چرا که این محصول دارای رطوبت می باشد و می تواند محلی مناسب برای تکثیر موجودات ریز باشد. این موجودات بیماری زا بوده و ممکن است عارضه های پوستی و انواع قارچ ها را ایجاد کند. از این رو تمیز کردن محصول را باید پس از هر بار استفاده انجام داد و به این صورت از بروز این عوامل جلوگیری کرد. آب داخل محصول را به طور کامل از طریق دریچه خروجی آب تخلیه نمایید و سپس داخل آن را با مواد شویینده ضعیف و دستمال تمیز نمایید. به این صورت از ایجاد جلبک نیز جلوگیری می شود و می تواند محوطه را عاری از هر گونه عوامل خطرناک سازد. 


سرریز شدن آب اضافه

از آن جایی که ظرفیت آب داخل استخر پیش ساخته معین است و می بایست به طور دقیق اندازه گرفته شود با زیاد تر ریختن آب به داخل آن محوطه جایی برای نگه داری داشته نمی شود. بنابراین از کناره های محصول سرازیر می شود. کناره محصول دارای بخش هایی است که باز بوده و میزان آب اضافه را تخلیه می کند. با این وجود همواره آب داخل محصول ثابت می باشد و دیگر نیازی به اندازه گیری این آب وجود ندارد.


خرید

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت 2018 با مزیت های گفته شده در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که می توانید از این محل خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
10874 لیتر
طول
488 سانتی متر
عرض
244 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
جنس بدنه
PVC برزنتی
نوع پمپ
فیلتری 12 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...