استخر پیش ساخته 478 سانتی متر فایبرگلاس سایز ۱۲۴×۴۷۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 16805 لیتر
  • قطر: 478 سانتی متر
  • ارتفاع: 124 سانتی متر
5%
99,500,000
95,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 478 سانتی متر با بدنه فیبرگلاس تولید سال 2017 شرکت بزرگ اینتکس می باشد.این محصول دارای طراحی منحصربفرد و رنگی خاص می باشد. این استخر با داشتن ابعاد مناسب  فضای خوبی را برای شنا کردن و تفریح با دوستان خود را مهیا می نماید و لحظات شاد و مفرحی را به ارمغان می آورد. جنس این محصول از فایبرگلاس و الیاف شمعی برزنتی تهیه شده که بسیار مقاوم است.همچنین پایه های استخر از آلومینیوم ساخته شده که باعث استحکام هرچه بیشتر استخر می شود. با داشتن این استخر شما حتی می توانید به فکر اشتغال زایی و کسب درآمد هم باشید. همراه این محصول نردبان، درپوش و زیر انداز حصیری قرا دارد . 

اگر به دنبال یک استخر پیش ساخته با کیفیت برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلا هستید قطعا یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین پیشنهادها برای شما می تواند استخر پیش ساخته اینتکس باشد . این استخر پیش ساخته در بخش داخلی دیواره های خود از الیاف برزنتی دو و سه لایه استفاده کرده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، کاملا نیز ضد حساسیت می باشد و سازگاری بالایی با پوست بدن افراد خواهد داشت . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بالغ بر 124 سانتی متر می باشد که البته به صورت استاندارد باید ظرفیت نود درصدی آن را از آب پر کنید تا عملکرد قابل قبولی را از آن شاهد باشید . 

حجم آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 16805 لیتر می باشد که برای سهولت در خالی کردن آب استخر یک دریچه تخلیه در بخش انتهایی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری می کند . یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته اینتکس را می توان وجود لوازم جانبی بسیار با کیفیت به همراه آن دانست ، جایی که یک پمپ تصفیه آب شنی با قدرت پردازش بالای آب برای شما ارسال می شود که در مدت زمان روشن ماندن به راحتی می تواند آبی شفاف و پاکیزه را برایتان فراهم آورد . یک درپوش و زیرانداز برزنتی نیز از سری لوازم جانبی دیگر همراه این استخر می باشد که آن را به مجموعه ای کامل تبدیل کرده است و دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا نخواهید داشت .

استخر پیش ساخته 478 سانتی متر فایبرگلاس

بدون شک داشتن یک استخر خصوصی در ویلا و یا باغ های خصوصی مزایای بسیار زیادی خواهند داشت و دیگر خیالتان از صف های طولانی استخر های عمومی آسوده خواهد شد . به همین دلیل استخر پیش ساخته 478 سانتی متر فایبرگلاس هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل سفارش و خریداری بوده تا شما هم نیز از تمام این مزایا ها بهره مند شوید . پس اگر قصد خرید این محصول را دارید این مقاله رامطالعه کرده تا از مزایا و معایب آن به طور کامل مطلع شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این استخر به صورت گرد بوده و بدنه آن به رنگ خاکستری و درون آن به رنگ آبی می باشد . در دور تا دور این استخر پایه هایی موجود بوده تا استحکام این محصول را بالا برده تا شما از آن با خیالی اسوده استفاده نمایید . شما با خرید این محصول به غیر از داشتن یک استخر خصوصی لذت بخش که با اعضای خانواده و یا دوستان می توانید به یک تفریح آبی مفرح دعوت شوید ، می توانید از آن به عنوان پروش ماهی و یا مخزن آب برای آبیاری مزارع کشاورزی نیز استفاده نمایید .

جنس بدنه : جنس بدنه این استخر یکی دیگر از نقاط قوت این محصول بوده و بدنه آن از فایبر گلاس و پایه هایی از جنس آلمینیوم را دارا می باشد به طوری که که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 478 سانتی متر ، ارتفاع : 124 سانتی متر ، ظرفیت آب : 16805 لیتر و در نهایت وزن آن 220 کیلو گرم خواهد بود . قابل ذکر می باشد که برای اینکه پس از خرید محصول دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن کالا در محل مورد نظر نشوید به دقت ابعاد را با مکان مورد بسنجید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این استخر ابتدا زیر انداز خود را در محلیکه می خواهید تا این کالا را نصب کرده پهن می کنید ، سپس پایه های محصول را بر روی زیر انداز و زمین نصب کرده و در آخر استخر را در درون پایه های قرار داده تا به آسودگی این محصول راه اندازی شده و از آن به آسودگی استفاده نمایید . در خصوص نگهداری باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این محصول ، درپوش آن را پهن کرده تا گرد و غبار و حشرات موذی به داخل آب نفوذ نکنند و آب استخر همواره تمیز باقی بماند تا از استفاده این استخر دچار آلودگی و یا بیماری نشوید . همچنین در فصول سرما که از این استخر استفاده نمی کنید ، آب آن را از دریچه خروجی آب خالی کرده تا آب درون استخر یخ نزند و به بدنه آن آسیبی نرساند . برای تعمیر استخر پیش ساخته می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران تماس گرفته تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : استخر پیش ساخته 478 سانتی متر فایبرگلاس یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این استخر به صورت گرد بوده و به رنگ خاکستری می باشد که در دور تا دور آن پایه هایی طراحی و ساخته شده است تا استحکام این محصول را بالا ببرد . جنس بدنه این محصول از فایبرگلاس و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . با خرید این استخر به غیر از استفاده شخصی می توانید از آن به عنوان پرورش ماهی و مخزن آب آبیاری مزارع کشاورزی نیز استفاده نمایید . اگر می خواهید تا این استخر را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
16805 لیتر
قطر
478 سانتی متر
ارتفاع
124 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
فایبرگلاس
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...