استخر پیش ساخته ۵ متری اینتکس مدل ۲۰۲۴

intex 26356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1%
60,000,000
59,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 26356 یکی از جدیدترین استخرهای پیش ساخته مستطیلی این برند می باشد که در ابعاد متوسط به بازار عرضه شده است. این استخر آماده اینتکس با توجه به فضایی که در اختیار شما قرار می دهد قابلیت استفاده برای پنج الی شش نفره را فراهم می آورد و از این رو بهترین انتخاب برای یک آب تنی خانوادگی و یا دوستانه می باشد. این استخر دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که با روکشی از الیاف شمعی پوشانده شده است تا انعطاف پذیری فوق العاده ای داشته باشد و از سمتی سازگاری آن با پوست بدن انسان نیز تحسین برانگیز است. این سازگاری بالای متریال ساختاری بدنه استخر با پوست بدن باعث می شود تا برای انواع پوست های حساس نیز بتوانید از آن استفاده کنید و همچنین به هنگام کشیده شدن بدن بر روی دیواره ها هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نشود. به همراه این استخر پیش ساخته مجموعه ای کامل از لوازم جانبی برند اینتکس برای شما ارسال می شود که شما را به صورت کلی از خرید لوازم جانبی مجزا بی نیاز نگه می دارد. درون بسته بندی این استخر پیش ساخته یک پمپ تصفیه آب با قدرت تصفیه 6800 لیتر در ساعت، یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ و یک درپوش و زیرانداز برزنتی وجود دارد که درهنگام استفاده هر کدام از این محصولات بسیار کاربردی هستند. وزن این محصول 127 کیلو گرم می باشد و برای پر کردن فضای داخلی آن نیاز به 17203 لیتر آب خواهید داشت.

  • طول : 549  سانتی متر
  • عرض : 274 سانتی متر
  • ارتفاع : 132 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 17203 لیتر
  • وزن : 127 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی  و الیاف شمعی
  • جنس پایه های : آلومینیوم ضد زنگ
  • پمپ تصفیه فیلتری اینتکس
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • درپوش و زیرانداز برزنتی
  • کد محصول : intex 26356

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 2024 را می توان از کاربردی ترین استخرهای آماده این برند دانست، زیرا با توجه به ابعادی که دارد قابلیت استفاده در شرایط محیطی مختلف را برای شما فراهم می آورد. این ابعاد استخر پیش ساخته به گونه ای استانداردسازی شده است که قابل استفاده برای محیط های خانگی همچون حیاط و حتی پشت بام منازل باشد و علاوه بر آن بتوانید در محیط هایی با آب و هوای مختلف از جمله باغ و ویلا نیز استفاده کنید. با توجه به متریالی که در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته به کار گرفته شده است، قابلیت نصب و راه اندازی به صورت روکار و همچنین توکار را برای شما فراهم می کند. اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته فوق هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه و متریال به کار گرفته شده در ساختار آن می باشد. این استخر پیش ساخته در بخش دیواره های خود از ترکیب الیاف مقاوم استفاده می کند که می تواند فشارهای وارده را به خوبی مهار کند. در قسمت دیواره های این محصول می توان ترکیب الیاف برزنتی به همراه روکشی از الیاف شمعی را مشاهده کرد که به صورت سه لایه به کار گرفته شده است تا مقاومت بسیار بالایی را برای محصول فراهم آورد.

 این ترکیب با توجه به دارا بودن رویه الیاف شمعی می تواند باعث نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده در سطح دیواره استخر شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی دیواره های استخر هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نشود. لازم به ذکر است که دیواره های این استخر پیش ساخته که در تماس با پوست بدن افراد است به صورت کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن طراحی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. بخش اصلی نگهدارنده این دیواره ها را می توان ستون های متعدد بدنه دانست که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند.

این ستون های در ابعاد ضخیم و از جنس آلومینیوم گالوانیزه شده ضد زنگ می باشند که عملکرد بسیار فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند. این ستون ها علاوه بر قسمت بالای بدنه، از پایین نیز توسط تسمه های برزنتی، دیواره ها را مهار کرده اند تا استحکام استاندارد را به راحتی در هنگام آب تنی کردن افراد به وجود آورند. گفتنی است که ستون ها و دیواره های این استخر پیش ساخته در برابر شرایط محیطی مختلف از جمله شرجی و رطوبت به خوبی استانداردسازی شده اند و برای استفاده در این شرایط هیچگونه محدودیتی نخواهند داشت.

وزن این محصول بالغ بر 127 کیلو گرم می باشد که به دلیل ابعاد بزرگ آن است. البته باید بگوییم که به دلیل انعطاف پذیری بالای دیواره های این استخر پیش ساخته و جمع شدن ستون ها در کنار یکدیگر، بسته بندی این محصول به گونه ای می باشد که به راحتی قابلیت جا به جایی توسط ماشین شخصی را برای شما فراهم می آورد. مدت زمان راه اندازی و همچنین جمع آوری این استخر پیش ساخته بالغ بر یک الی دو ساعت می باشد. ظرفیت آب این استخر برابر با 17203 لیتر است که برای خالی شدن راحت تر آب یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در پایین ترین قسمت بدنه تعبیه شده است.

به همراه این استخر پیش ساخته و درون بسته بندی آن پکیجی کامل از لوازم جانبی وجود دارد که شما را از خریدهای مجزا کاملا بی نیاز می کند. پمپ تصفیه آب مخصوص اینتکس با قابلیت تصفیه 6800 لیتر در ساعت ، یک درپوش و زیرانداز برزنتی برای نگهداری هر چه درست تر از استخر پیش ساخته به هنگام استفاده و همچنین یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ از جمله لوازمی می باشد که درون بسته بندی این استخر پیش ساخته می توان مشاهده کرد. همین حالا می توانید این مجموعه جذاب و کاربردی را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران ثبت سفارش کنید و آن را درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...