استخر پیش ساخته 5 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 16805 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
48,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری با پمپ تصفیه 12 ولت عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته در طراحی گرد یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس می باشد. این محصول با داشتن پمپ تصفیه 12 ولتی مانع از تعویض مداوم آب داخل استخر بوده و باعث می شود که در مصرف آب صرفه جویی نمایید. این محصول علاوه بر پمپ دارای دریچه خروجی نیز می باشد تا در مواقه اضظرار بتوانید استخر را تخلیه کنید.این محصول همانند دیگر محصولات شرکت اینتکس از جنسی محکم و مقاوم ساخته شده است. شما عزیزان در هنگام خرید توجه داشته باشید که لوازم جانبی از جمله درپوش ، نردبان و زیرانداز را همراه داشته باشد . استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس به همراه پمپ تصفیه آبی که دارد از گزینه های ایده آل برای آب در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد که علاوه بر استفاده های تفریحی در بسیاری از موارد دیگر همچون صنایع و کشاورزی نیز کاربرد دارد . بسیاری از کشاورزان برای ذخیره آب کشاورزی خود از این استخر پیش ساخته استفاده می کنند و لازم به ذکر است که این محصول دارای دریچه تخلیه آب در بخش پایین بدنه خود می باشد که قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و از آب داخلی استخر به راحتی می توانید در جهت آبیاری درختان باغ استفاده کنید . این استخر پیش ساخته بزرگ ترین مدل از استخرهای پیش ساخته گرد برند اینتکس می باشد که کیفیت فوق العاده ای دارد و با تعداد نفرات بالا می توانید بدون دغدغه کمبود فضا از آن استفاده کنید .

خرید استخر پیش ساخته اینتکس فوق یکی از مزیت های بزرگی که برای شما به همراه خواهد داشت ، وجود پکیجی کامل از لوازم جانبی به همراه خود است . در این صورت دیگر از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز هستید و تمامی لوازم جانبی مطابق با ابعاد و حجم آب استخر پیش ساخته فوق برای شما درون بسته بندی قرار داده شده است . از جمله مهمترین لوازم جانبی همراه این استخر پیش ساخته می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری اشاره داشت که قدرت پردازش آبی بالغ بر 5678 لیتر را دارد و به همین خاطر به راحتی می تواند آبی پاکیزه و شفاف را برای شما به همراه داشته باشد . برای اتصال هر چه راحت تر پمپ تصفیه به استخر ، بر روی بدنه استخر دریچه های ورودی و خروجی تعبیه شده است .

علاوه بر پمپ تصفیه آب ، درون بسته بندی این محصول می توان نردبان آلومینیومی ضد زنگی را مشاهده کرد که به خوبی با ارتفاع استخر استانداردسازی شده است و از این رو ورود و خروج را برای تمامی رده های سنی از کودک تا سالمند امکان پذیر کرده است . این نردبان استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد و با خیالی راحت می توانید آن را در تماس با آب قرار دهید و یا در شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبت نیز استفاده کنید و از این رو برای کارگزاری این محصول در ویلای شمالی خود دغدغه ای نخواهید داشت . درپوش و زیرانداز برزنتی مطابق با ابعاد استخر نیز از دیگر لوازم جانبی می باشد که درون بسته بندی می توان دید و نیاز شما به لوازم مورد نیاز استفاده بهینه از استخر را به طور کلی برطرف می کند .

جنس بدنه این محصول همانند دیگر استخرهای پیش ساخته اینتکس از نوع پی وی سی برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین این ترکیب متریال می تواند در برابر نور خورشید نیز استحکام بالایی داشته باشد و از این رو برای کارگزاری استخر در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده محدودیتی نخواهید داشت . این متریال به صورت سه لایه در قسمت های مختلف بدنه به کار گرفته است و علاوه سازگاری بالایی که با پوست بدن افراد دارد ، کاملا ضد حساسیت نیز می باشد .

ظرفیت آبی که درون این استخر پیش ساخته جای می گیرد بالغ بر 16805 لیتر است که برای تامین آب آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل برای آب تنی چندین نفره به همراه خانواده و دوستان را به راحتی فراهم می آورد . با توجه به تست های صورت گرفته این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد و در این خصوص بسته به سلیقه خود می توانید اقدام به نصب و راه اندازی آن نمایید . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته اینتکس با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش دهید .


نوع
گرد
ظرفیت آب
16805 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس پایه ها
آلومینیومی
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری (5678 لیتر)
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...