استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس مدل 26364

intex 26364

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
84,900,000
83,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس مدل 26364 از سری استخرهای پیش ساخته سال جدید میلادی این برند می باشد که برای استفاده در محیط های بزرگی همچون باغ و ویلا استانداردسازی شده است. این استخر اینتکس با توجه به متریال بکارگرفته شده در ساختار بدنه، قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را به راحتی فراهم می آورد و باعث شده تا بتوانید بسته به سلیقه خود از آن استفاده کنید. وجود یک پمپ تصفیه آب اینتکس با قدرت پردازش 7950 لیتر در ساعت باعث شده تا آبی شفاف و پاکیزه را در اختیار داشته باشید. ظرفیت آب این استخر 31805 لیتر می باشد که به راحتی توسط پمپ مخصوصی که درون بسته بندی قرار داده شده به صورت دائمی تصفیه شده و همچنین یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در پایین ترین قسمت بدنه تعبیه شده است که از هدر رفت آب جلوگیری می کند. دیواره های این استخر آماده اینتکس ساخته شده از پی وی سی برزنتی و روکشی از الیاف شمعی می باشد که به صورت سه لایه تعبیه شده است و قدرت بالایی دارد. این دیواره های برزنتی توسط ستون های آلومنییومی گالوانیزه شده به صورت استوار نگهداری می شود که ضخامت بالایی دارند و در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا فشارهای بالا را به راحتی بر روی خود مهار نمایند. علاوه بر پمپ تصفیه آب درون بسته بندی این محصول می توان نردبان آلومنیومی ضد زنگ و همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی را مشاهده کرد که پکیجی کامل را در اختیار شما قرار میدهد. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید.

این مدل از استخر پیش ساخته یکی از با کیفیت ترین و مجهزترین استخرهای پیش ساخته برند اینتکس می باشد که در بخش های گذشته با مدل های دیگر آن آشنا شده بودید. استخر پیش ساخته فوق همانطور که از نامش پیداست به همراه مجموعه کاملی از لوازم جانبی عرضه شده است که در نوع خود بی سابقه است. به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب بزرگ با قابلیت تصفیه 9546 لیتر در ساعت وجود دارد. علاوه بر آن برای انجام بازی مهیجی همچون والیبال یک عدد تور که مطابق با ابعاد عرضی استخر است درون بسته بندی قرار داده شده تا لحظات خوشی را برای شما فراهم آورد. همچنین از نظر تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نیز هیچگونه دغدغه ای نیاز نیست داشته باشید علاوه بر تمامی تجهیزات گفته شده می توان به نردبان آلومینیومی ضد زنگ که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله شرجی و رطوبت را دارد و همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی مطابق با اندازه استخر اشاره کرد که پکیجی جذاب و کامل را در اختیار شما قرار می دهد. دیواره های این استخر پیش ساخته به همانند سایر استخرهای بزرگ اینتکس از جنس پی وی سی برزنتی سه لایه با روکشی از الیاف شمعی می باشد که بهترین ترکیب برای استفاده در فضای باز است. همچنین ستون های این محصول نیز به صورت کاملا ضد زنگ تعبیه شده است تا در شرایط تماس با آب و یا شرایط جوی مختلف بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. شما عزیزان می توانید این محصول را همین الان از فروشگاه اصلی اینتکس تهران ثبت سفارش کرده و هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • طول : 732  سانتی متر
  • عرض : 366 سانتی متر
  • ارتفاع : 132 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 31805 لیتر
  • وزن : 185 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی  و الیاف شمعی
  • جنس پایه های : آلومینیوم ضد زنگ
  • پمپ تصفیه فیلتری اینتکس
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • درپوش و زیرانداز برزنتی
  • کد محصول : intex 26364

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس مدل 26364 از بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته مستطیلی اینتکس می باشد که کاربردهای فراوانی دارد. این ابعاد و مدل از استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده جهت موارد تفریحی و آب تنی دسته جمعی، قابلیت استفاده به عنوان استخر ذخیره آب کشاورزی و همچنین استخر پرورش ماهی را نیز دارد. استخر پیش ساخته فوق از جدیدترین مدل های عرضه شده توسط برند اینتکس می باشد که در کاتالوگ 2024 این برند معرفی شده است. متریال فوق العاده به کار گرفته شده در ساختار بدنه، ابعاد قابل حمل بسته بندی برای انتقال هر چه راحت تر، وجود پکیجی کامل از لوازم جانبی و تضمین کیفیت از طریق نمایندگی فروش اینتکس در ایران یعنی فروشگاه اینتکس تهران از جمله مزیت هایی می باشد که این محصول در اختیار شما قرار می دهد.

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی به مشخصات ( طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر و ارتفاع: 132 سانتی متر ) می باشد که به راحتی می تواند به صورت همزمان جوابگوی آب تنی کردن شش الی هفت نفره باشد و البته این ظرفیت به صورت استاندارد است و با توجه به تست های انجام شده می توانید در ظرفیت های بیشتر نیز به راحتی از این استخر استفاده کنید. ظرفیت آبی که درون فضای بزرگ این استخر پیش ساخته اینتکس جای می گیرد بالغ بر 31805 لیتر است که بسیار زیاد می باشد و در جهت تخلیه هر چه سریع تر آب درون این استخر، یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در پایین ترین قسمت بدنه تعبیه شده است که این امکان را برایتان فراهم می آورد تا آب استخر را به مسیر دلخواه خود هدایت کنید.

در ساختار بدنه این استخر آماده اینتکس نیز از برترین متریال برای بالا بردن قدرت استحکام استفاده شده است تا به راحتی بتواند فشارهای وارده را بر روی خود مهار نماید. این استخر دارای دیواره هایی سه لایه از جنس الیاف برزنتی می باشد که با روکشی از الیاف شمعی پوشانده شده است. این الیاف شمعی بسیار نرم و کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید. نرمی و انعطاف پذیری بالای این متریال نیز باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن به دیواره ها هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نشود. به همین خاطر می توان امتیاز بالایی را برای ترکیب استفاده شده در دیواره های این استخر پیش ساخته در نظر گرفت که واقعا ارز خرید این محصول را افزایش می دهد.

اما تنها نقطه قوت این استخر اینتکس را نمی توان دیواره های مقاوم سازی شده آن دانست، بلکه ستون های نگهدارنده نیز مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه ایجاد می کنند که به راحتی می تواند فشارهای وارده را مهار نماید. ستون های این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم گالوانیزه شده ضد زنگ با آلیاژ بالا می باشد که کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد و با توجه به تعداد بالای ستون ها که در فاصله کمی از هم نیز قرار گرفته اند، می توان امتیاز بالایی را برای مقاومت این محصول در نظر گرفت. وزن این استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد بزرگ و متریال سنگینی که دارد به خوبی به نسبت رقبای آن سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 185 کیلو گرم می باشد.

درون بسته بندی این استخر پیش ساخته می توان مجموعه ای کامل از لوازم جانبی برند اینتکس را مشاهده کرد که کیفیت فوق العاده ای دارد و شما را نیز از خریدهای مجزا کاملا بی نیاز نگه می دارد. درون بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب قدرتمند با قابلیت تصفیه 7950 لیتر در ساعت، یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ به ارتفاع استخر و یک درپوش و زیرانداز برزنتی را می توان مشاهده کرد که استفاده و نگهداری استاندارد از استخر را به راحتی آب خوردن برای شما می کند. این استخر پیش ساخته توسط نمایندگی اینتکس تهران در کشور عرضه شده است و همین حالا می توانید آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...