استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس

intex 26368

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این مدل از استخر پیش ساخته یکی از با کیفیت ترین و مجهزترین استخرهای پیش ساخته برند اینتکس می باشد که در بخش های گذشته با مدل های دیگر آن آشنا شده بودید. استخر پیش ساخته فوق همانطور که از نامش پیداست به همراه مجموعه کاملی از لوازم جانبی عرضه شده است که در نوع خود بی سابقه است. به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب بزرگ با قابلیت تصفیه 9546 لیتر در ساعت وجود دارد. علاوه بر آن برای انجام بازی مهیجی همچون والیبال یک عدد تور که مطابق با ابعاد عرضی استخر است درون بسته بندی قرار داده شده تا لحظات خوشی را برای شما فراهم آورد. همچنین از نظر تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نیز هیچگونه دغدغه ای نیاز نیست داشته باشید زیرا یک جارو اسکیمر اینتکس نیز به همراه استخر وجود دارد. علاوه بر تمامی تجهیزات گفته شده می توان به نردبان آلومینیومی ضد زنگ که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله شرجی و رطوبت را دارد و همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی مطابق با اندازه استخر اشاره کرد که پکیجی جذاب و کامل را در اختیار شما قرار می دهد. دیواره های این استخر پیش ساخته به همانند سایر استخرهای بزرگ اینتکس از جنس پی وی سی برزنتی سه لایه با روکشی از الیاف شمعی می باشد که بهترین ترکیب برای استفاده در فضای باز است. همچنین ستون های این محصول نیز به صورت کاملا ضد زنگ تعبیه شده است تا در شرایط تماس با آب و یا شرایط جوی مختلف بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. شما عزیزان می توانید این محصول را همین الان از فروشگاه اینتکس تهران ثبت سفارش کرده و هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • طول :  956  سانتی متر
  • عرض : 488  سانتی متر
  • ارتفاع : 132 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 52231 لیتر
  • وزن :  224.5  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : آلومینیوم
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • دارای نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای درپوش برزنتی استخر

استخرهای پیش ساخته امروزه به یکی از جایگزین های ویژه برای استخرهای سنتی تبدیل شده اند و با توجه به مزیت هایی که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند. اما برندهای سازنده این محصولات نیز به خوبی برای رقابت با یکدیگر وارد عمل شده اند و این امر باعث شده تا با استخرهای پیش ساخته مدرن تر و با قابلیت تر رو به رو باشید. در این بخش نیز قصد داریم تا یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین استخرهای آماده اینتکس یعنی استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس شما را آشنا کنیم که قطعا می تواند یکی از برترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد خرید استخر پیش ساخته را دارند.

این استخر پیش ساخته همانطور که از نامش پیداست دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 732 سانتی متر ، عرض : 366 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) می باشد که فضایی ایده آل برای آب تنی دسته جمعی را برای شما پدید خواهد آورد. اما نقطه متفاوت این استخر پیش ساخته را می توان وجود یک تور والیبال درون بسته بندی آن دانست که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به همراه خانواده و یا دوستان به والیبال بازی کردن درون آب مشغول شوید. این تور والیبال دقیقا به اندازه ای استانداردسازی شده است تا به راحتی بتوانید آن را در لبه های استخر نصب کنید و با زمین کوچک والیبال رو به رو باشید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

علاوه بر تور والیبال، درون بسته بندی این محصول می توان یک جارو اسکیمر را مشاهده کرد که به همراه بسیاری از مدل ها مشاهده نمی شود و در واقع با وجود این دو لوازم در کنار تجهیزات دیگر می توانید صاحب مجموعه ای کامل از لوازم جانبی به همراه استخر شوید. علاوه بر تجهیزات عنوان شده، به همراه این محصول می توان یک پمپ تصفیه آب شنی را مشاهده کرد که قابلیت تصفیه 9546 لیتر آب را در ساعت دارد و به همین طریق به راحتی می تواند آبی پاکیزه و شفاف را برای شما فراهم آورد تا دیگر دغدغه ای برای تمیز نگه داشتن آب نداشته باشید. پمپ تصفیه آب فوق قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و برای تامین برق آن کار سختی را نخواهید داشت.

درپوش و زیرانداز برزنتی به همراه نردبان آلومینیومی ضد زنگ از دیگر لوازمی می باشد که تکمیل کننده پکیج همراه این استخر پیش ساخته است و مجموعه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهد تا دیگر پس از خرید این محصول اینتکس نیازی به خریدهای مجزا نداشته باشید. برای اتصال هر چه راحت تر پمپ تصفیه آب به این استخر پیش ساخته، دریچه ای بر روی بدنه تعبیه شده است. همچنین یک دریچه نیز با قابلیت اتصال به شیلنگ در قسمت پایینی بدنه استخر تعبیه شده است که در جهت تخلیه هر چه سریع تر آب به شما کمک می کند و از این طریق به راحتی می توانید از هدر رفت آب جلوگیری کنید و آب استخر را در جهت آبیاری درختان باغ و ویلای خود به کار بگیرید.

میزان آبی که درون فضای این استخر جای می گیرد بالغ بر 31805 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی آن خواهد داشت. همچنین در ساختار بدنه این محصول از الیاف شمعی برزنتی سه لایه استفاده شده است که علاوه بر استحکام فوق العاده در برابر فشار و ضربه ، دارای نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای نیز می باشد. این متریال کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید. ستون های نگهدارنده دیواره های این استخر پیش ساخته نیز که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند، از جنس آلومینیوم ضد زنگ با آلیاژ بالا می باشند که مقاومت فوق العاده ای را فراهم می کنند و قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را برای این استخر اینتکس فراهم آورده اند. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته با کیفیت و مقرون به صرفه اینتکس را از سایت اصلی اینتکس تهران سفارش داده و آن را درب منزل هر جای ایران که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...