استخر پیش ساخته 7 متری با پمپ 110 ولت سایز ۱۳۲×۳۶۶×۷۳۲

کد intex 26361

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 31805 لیتر
  • طول: 732 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
89,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری با پمپ 110 ولت 2018 در نمایندگی محصولات اینتکس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 7 متری با پمپ 110 ولت 2018 از انواع دیگری از استخر های پیش ساخته و آماده اینتکس میباشد که به صورت مستطیلی ساخته شده و دارای ابعاد بزرگترین نسبت به مدل های قبلی خود میباشد به همین دلیل میتواند کاربرد های مختلفی داشته باشد. این استخر آماده تنها تفاوتی که  با دیگر مدل های 7 متری دارد  پمپ تصفیه 110 ولتی آن  می باشد نیاز شما به یک پمپ تصفیه را کاملا برطرف میکند. جنس بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و به دلیل بهره بردن از ساختار سه لایه از مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف مانند آسیب دیدگی های سطحی و یا دماه و فشارهای مختلف آب دارد و بخ راحتی مشکلی برای آن به وجود نمیاید. 

این بدنه با توجه به داشتن ضخامت بالای انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا هنگام بسته بندی امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای شما به وجود آورد. پایه های نگه دارنده این استخر پیش ساخته بسیار مقاوم بوده و میتوانن تعادل کلی این محصول را نگه دارند.این پایه ها از جنس آهنی گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشند و در صورت قرار گرفتن در زیر نور مستقیم آفتاب نیز دچار مشکل نخواهند شد.

از اقلام همراه این استخر آماده میتوان به پمپ آب آن اشاره کرد که با قدرت تصفیه 7.9 متر مکعب در ساعت کار میکند. برای محافظت بیشتر از محصول  یک درپوش و زیرانداز و همچنین برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی آن قرار داده شده که  تمام این وسایل برای استفاده ساده تر از استخر برای شما همراه با محصول ارسال خواهد شد .

نقد و بررسی اینتکس تهران

استخر پیش ساخته 7 متری به همراه پمپ تصفیه قدرتمندی که دارد می تواند از برترین گزینه ها برای استفاده های تفریحی ، صنعتی و کشاورزی باشد و در این راستا عملکرد فوق العاده ای نیز از خود به نمایش گذاشته است . استخرهای پیش ساخته اینتکس از با کیفیت ترین و محبوب ترین نمونه استخرهای آماده می باشند که در این بخش قصد داریم یکی از بزرگ ترین مدل های آن یعنی استخر پیش ساخته هفت متری را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم . این استخر پیش ساخته اینتکس ساخته شده از برترین مواد اولیه می باشد که درجه یک بودن متریال آن باعث شده تا بدون دغدغه بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید و کیفیت بالایی را برای شما به نمایش می گذارد . اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید استخر پیش ساخته اینتکس با کیفیت هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از محبوب ترین گزینه ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( طول : 732 سانتی متر ، عرض : 366 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده چندین نفره در جهت آب تنی به همراه خانواده در تابستان های گرم فراهم می آورد . البته شایان ذکر است که استفاده از این استخر پیش ساخته مختص به فضاهای سرپوشیده نمی شود و با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز همانند باغ ، ویلا و یا پشت بام و حیات خانه خود استفاده کنید و از آب تنی در کنار عزیزان تان لذت ببرید . در قسمت طولی این استخر اینتکس می توان تعداد هفت ستون و در قسمت عرضی آن سه ستون آلومینیومی ضد زنگ را مشاهده کرد که مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه دارند .

این ستون های در دو ناحیه زیرین و بالایی توسط تسمه های برزنتی به بدنه اصلی متصل هستند تا فشارهای وارده به بده استخر در هنگام آب تنی افراد را به راحتی تحمل نمایند . ستون های استفاده شده در ساختار بدنه این محصول از نوع ضد زنگ می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبت نیز استفاده کنید و زنگ زدگی در آن اتفاق نخواهد افتاد . این استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را دارد و بسته به سلیقه خود می توانید از آن را در محیط شخصی خود کارگزاری کنید .

دیواره های این استخر پیش ساخته تشکیل شده از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه می باشند که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارند . این متریال با پوششی از الیاف شمعی احاطه شده است که آن را در برابر نور خورشید نیز مقاوم سازی کرده است و پوسیدگی در آن اتفاق نخواهد افتاد . درجه یک بودن متریال ساختاری بدنه این استخر پیش ساخته باعث شده تا بدون دغدغه بتوانید از آن در محیط های مختلف و در مدت زمان زیادی استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید . سازگاری بالای بدنه این استخر پیش ساخته با پوست افراد و همچنین ضد حساسیت بودن آن باعث شده تا بتوانید از آن برای انواع پوست بدن افراد استفاده کنید .

به همراه این استخر پیش ساخته و درون بسته بندی آن مجموعه ای کامل از لوازم جانبی تدارک دیده شده است که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت جداگانه را به طور کلی برطرف می کند . درپوش و زیرانداز برزنتی اولین لوازم جانبی می باشند که به همراه این استخر پیش ساخته به چشم می خورد . علاوه بر آن وجود پمپ تصفیه آب قدرتمند به همراه این محصول باعث شده تا در مدت زمانی طولانی ، آبی شفاف و پاکیزه را در اختیار داشته باشید و آب درون استخر شما از هر گونه آلودگی و مریضی به دور باشد . همچنین وجود نردبان از جنس آلومینیومی ضد زنگ به شما این امکان را می دهد تا ورود و خروجی ساده را به استخر داشته باشید و از استفاده آن لذت ببرید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران ، این محصول را در قالب پکیجی کامل به همراه لوازم جانبی برای شما عرضه کرده است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
31805 لیتر
طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی ۱۱۰ ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...