استخر کودک تلقی طرح دریا کوچک

کد bestway 55030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت آب: 946 لیتر
  • قطر: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
2,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر کودک تلقی طرح دریا کوچک محصولی خاص با ویژگی های منحصر به فرد از تولیدات برند بزرگ بست وی

در بخش استخر بادی کودک سایت بزرگ و جامع اینتکس تهران استخر های تلقی کودک نیز وجود دارند که برای تفریح کودکان طراحی و تولید شده اند که استخر کودک تلقی طرح دریا کوچک یکی از این محصولات به شما می آید که لازم به ذکر است این محصول در دو نوع بزرگ و کوچک تولید شده است و استخر کودک تلقی طرح دریا بزرگ نوع دیگر این محصول می باشد. این استخر کودک دارای ویژگی های بسیار و ابعاد قابل توجه و کوچک تری نسبت به نوع دیگر آن می باشد که قطر این استخر 183 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد. با توجه به همین ابعاد ظرفیت آب این استخر تلقی بزرگ برابر 946 لیتر می باشد که قابل توجه است. جنس بدنه استخر از پلاستیک تلقی منعطف ،‌ جنس بخش کناری از  تلق شفاف طرح دار و جنس کف نیز از ونیل می باشد. استفاده کردن از طراحی زیبا بر روی این محصول ، مناسب بودن برای استفاده کودکان بالای 2 سال  و قابل حمل و راه اندازی بودن آسوده از سایر ویژگی های استخر کودک تلقی طرح دریا بزرگ می باشد که توجه خریداران به خود جلب کرده است. دارا بودن دفترچه راهنما برای پاسخ به سوال های احتمالی از اقلام همراه این استخر کودک تلقی طرح دریا کوچک می باشد که ویژگی مهمی به شمار می آید. 

معمولا در فروشگاه اینتکس تهران شما استخر هایی را مشاهده کرده اید که به صورت بادی هستند ، چرا که به صورت تخصصی فروشگاه اینتکس ، محصولات بادی می فروشد ، به خصوص محصولات بادی دو برند معروف اینتکس و بست وی ، شاید برای شما جالب باشد بدانید که تولید کنندگان معروفی مانند اینتکس و بست وی ، علاوه بر تولید استخر بادی که یک وسیله بسیار جالب و مهیج برای تفریحات آبی می باشند ، استخر هایی به صورت تلقی ایجاد کرده است که یک سری ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را دارد . این محصولات در مقایسه با استخر های بادی کمتر در معرض آسیب دیدگی ها هستند و به سختی دچار آسیب می شوند ، در ضمن این استخر بادی می تواند مانند استخر های بادی در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی شود و به سادگی می توانید آن را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید از آن استفاده کنید . 

استخر تلقی نیز تا حدودی تعمیر می شود ، مخصوصا کف استخر که طراحی شبیه به استخر های بادی دارد . طرح بدنه استخر بادی نیز ظاهری شیک و دوست داشتنی  دارد که می تواند برای هر کودکی ظاهری داشته باشد که آن ها را تشویق به بازی و تفریح کند . این طراحی به صورت برچسب مانند است که به خوبی به بدنه استخر چسبیده و غیر قابل جدا شدن است . در ضمن رنگ ظاهری و شکلی که استخر تلقی دارد ، ثابت بوده و به مرور زمان اصلا دارای رنگ پریدگی نشده و پاک نمی شود . امکان استفاده از استخر کودک تلقی طرح دریا کوچک در فضاهای باز میسر بوده و رطوبت و یا نور آفتاب ، حتی دمای آب نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند . یعنی شما می توانید برای پر کردن استخر بادی از آب گرم و یا سرد استفاده کنید و با این حال که نگران آسیب دیدن استخر بادی نباشید .

نوع
تفریحی
ظرفیت آب
946 لیتر
قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
وزن
2.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری
شفاف طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
استفاده از طراحی بسیار زیبا
مناسب کودکان بالای 2 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...