استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷

کد intex 28728-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 11325 لیتر
  • قطر: 457 سانتي متر
  • ارتفاع: 84 سانتی متر
9%
29,200,000
26,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته از سری محصولات جدید شرکت بزرگ اینتکس در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته از سری محصولات جدید شرکت اینتکس که در سال ۲۰۱۹ طراحی شده و بفروش می رسد. این استخر پیش ساخته با داشتن ارتفاع ۸۴ سانتی متر و قطر ۴۵۷ سانتی متر و وزن ایده آل ۵۵ کیلوگرمی یک گزینه عالی و به قیمت ارزان برای منزل شما می باشد. جنس بدنه استخر از الیاف شمعی برزنتی استفاده شده و با داشتن پایه های گالوانیزه از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این کالا از تجهیزات جانبی کامل برخوردار بوده و دارای ضمانت نیز می باشد.

این استخر پیش ساخته با توجه به ابعادی که دارد بهترین انتخاب برای آب تنی دسته جمعی در باغ ها و ویلا ها می باشد که فضایی بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد . این محصول قابلیت استفاده همزمان برای تعداد شش تا هشت نفر را دارد و با توجه به عمق آبی که در اختیار شما قرار میدهد برای آب تنی کردن مناسب است . در ساختار دیواره های این محصول از پی وی سی برزنتی دو لایه با روکشی از الیاف شمعی استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و علاوه بر آن کاملا نیز ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید . این دیواره ها به واسطه ستون های ضخیم و مستحکم ساخته شده از آهن گالوانیزه شده به صورت استوار نگهداری می شوند و قابلیت مهار وزن و فشار بالا را به راحتی خواهد داشت .

به همراه این محصول مجموعه ای کامل از لوازم جانبی درون بسته بندی برای شما قرار داده شده است که به صورت کامل شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند . وجود یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت پردازش 2006 لیتری آب در ساعت می تواند در صورت روشن ماندن آب پاکیزه را برای شما فراهم آورد که با خیالی راحت می توانید بدون تخلیه مکرر آن از آن برای انواع پوست های مختلف استفاده کنید . این پمپ تصفیه قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و از نوع کم مصرف می باشد . وجود یک درپوش و زیرانداز برزنتی نیز از ورود آلایندگی به داخل آب و همچنین سایش بدنه استخر با زمین به هنگام استفاده به خوبی جلوگیری می کند . همچنین یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز درون بسته بندی وجود دارد که ورود و خروج از استخر را به راحتی برای افراد امکان پذیر می نماید . همین حالا می توانید این محصول جذاب را با ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷

استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ یک نمونه از استخر های آماده گرد تولید شده در کارخانه اینتکس ببوده که طول عمر بالا و بدنه ای پرتابل و قابل حمل دارد. از این استخر پیش ساخته می توانید برای مصارف تفریحی ، کشاورزی ، پرورش ماهی ، کشاورزی و.. با اسودگی خاطر استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید استخر آماده اصل را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ | اینتکس


طراحی استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که هریک جدا بوده و برای راه اندازی نیاز داشته تا به یکدیگر متصل شوند. رویه اصلی بدنه این استخر پیش ساخته ساده و طوسی رنگ بوده اما در بخش مرکزی آن می توانید نشان تجاری شرکت اینتکس را مشاهده کنید. بخش داخلی محصول نیز ترکیبی از رنگ های سفید و آبی داشته و مدل کاشی کاری استخر های بتنی می باشد. بر روی بدنه اصلی این استخر اماده دو عدد دریچه تعبیه شده که برای جاری کردن آب به داخل محصول و یا تخلیه آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نقاط محلی برای اتصال پمپ تصفیه آب و یا گرمکن آب استخر به بدنه این محصول نیز به شمار می رود. سازه های نگهدارنده این محصول مقاوم و مستقیم و میله ای بوده و با حد فاصله هایی یکسان تمامی اطراف بدنه محصول را پوشش می دهند. این سازه ها می توانند استحکام بدنه این استخر پیش ساخته را به طور کامل تامین کنند.


کیفیت استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ محصولی بوده که شما می توانید به صورت موقت و بر روی سطح زمین و یا حتی به صورت دائم و در داخل زمین راه اندازی کنید. زیرا برای تولید بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از یک روکش سه لایه شمعی برزنتی با الیاف شمعی استفاده شده که مقاوم و باداوم هستند. سازه های نگهدارنده این استخر آماده نیز از مرغوب ترین نوع فلز گالوانیزه تولید شده که وزنی کم و دوامی قابل قبول دارند. این نوع جنس بدنه سازگار با شرایط اب و هوایی مختلف بوده و دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض وزش باد ، قرار داشتن در معرض بارش برف و باران و تابش خورشید و... موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد.


ابعاد و ظرفیت داخلی استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ یک محصول گرد بوده که قطر آن برابر با 457 سانتی متر بوده و ارتفاع آن بالغ بر 84 سانتی متر می باشد. وزن بدنه محصول 15 کیلوگرم بوده و تمامی بدنه محصول به همراه اقلام جانبی آن در داخل یک جعبه قرار داده می شود. به همین دلیل بوده که جا به جایی این استخر پیش ساته بدون دشواری خواهد بود. البته بخش داخلی این محصول قادر بوده تا میزان 11325 لیتر آب را در خود جای داده که شما می توانید با استفاده از پمپ تصفیه آب و درپوش استخر از تعداد دفعات تعویض اب داخل محصول کاسته و در مصرف آب صرفه جویی کنید.


اقلام همراه استخر پیش ساخته

یکی از بخش های مهمی که خریداران در زمان انتخاب استخر  پیش ساخته به آن توجه دارند مربوط به اقلام همراه محصول بوده که بتواند نیاز شما را به طور کامل برطرف کرده و دیگر نیاز به خرید مجزا نداشته باشید. استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ یک پکیج کامل از محصولات و اقلام مورد نیاز استخر پیش ساخته بوده که می تواند هم در زمینه صرفه جویی در مصرف آب و همچنین طول عمر بالای محصول موثر خواهد بود. در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد زیرانداز قرار داده شده تا با راه اندازی محصول بر روی آن از وارد شدن اسیب به کف استخر پیش ساخته شما جلوگیری شود. همچنین محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه اب فیلتری به همراه فیلتر تصفیه اب بوده که می تواند با تصفیه آب داخلی مخزن استخر پیش ساخته از تعداد دفعات تعویض آب اجتناب خواهد کرد. این محصول دارای یک عدد درپوش بوده که می توانید در زمانی که نیاز به استخر پیش ساخته ندارید از این بخش استفاده کنید. به دلیل ارتفاع نسبتا بلند دیواره محصول این استخر پیش ساخته دارای یک نردبان نیز می باشد.


خرید استخر پیش ساخته

با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید اقدام به انتخاب و خرید استخر پیش ساخته اینتکس با لوازم کامل سایز ۸۴*۴۵۷ و یا سایز انواع استخر پیش ساخته اینتکس با قیمت مناسب و کاملا اصل و باکیفیت نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
11325 لیتر
قطر
457 سانتي متر
ارتفاع
84 سانتی متر
جنس پایه ها
گالوانیزه
جنس بدنه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری (2006 لیتر)
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های گالوانیزه مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...