راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب بادی

هر شخصی نیاز دارد تا در طول شبانه روز ساعت هایی را به استراحت کردن اختصاص دهد تا بتواند قوای از دست رفته خود را بازپس گیرد . یک انسان نیاز دارد تا شب ها 6 الی 8 ساعت را بخوابد تا بتواند انرژی کافی را برای شروع کردن روز جدید داشته باشد ، پس میبینیم که یک سوم روز و در واقع یک سوم طول عمر خود را بایستی در خواب بگذرانیم به همین دلیل باید بستر های مناسبی را برای خوابیدن انتخاب کنید تا بتوانید خوابی راحت تر داشته باشید . در همین راستا انواع تشک های بادی و تخت خواب هایی طراحی و روانه بازار شدند تا افراد بتوانند با استفاده از آن ها به خوبی استراحت کنند . تخت خواب ها که از جدید ترین محصولات هستند به نسبت طراحی و ساختاری که دارند به تخت خواب چوبی ، فلزی و بادی تقسیم می شوند .

تخت خواب بادی از جدید ترین و مدرن ترین تخت خواب های موجود در بازار می باشد که ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارند و همین ویژگی ها و مزیت های بسیار خوب آن ها باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر خرید تخت خواب بادی باشند . انتخاب بستر مناسب همچنین می تواند برای کودکان که در سنین رشد می باشند نیز مناسب باشد چرا که استراحت کردن و خوابیدن کافی می تواند به رشد عضلات ، مفاصل و همچنین رشد مغزی کودکان کمک کند .

شرکت های تولید کننده معتبر و بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید تخت خواب های بادی می کنند که بهتر است محصول خود را از آن برند ها خریداری کنید چرا که کیفیت آن ها بسیار بالا بوده و می تواند بستری ایده آل را برای شما فراهم کنند . اما در این میان تولید کنندگان دیگری نیز وجود دارند که شاید سطح کیفی محصولات بادی آن ها نسبتا بالا نباشد . به همین دلیل فروشگاه اینتکس سعی دارد تا با ارائه این مطلب راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب بادی خوبی برای شما عزیزان باشد .


راهنمای انتخاب و  خرید تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی در تنوع بسیار بالایی تولید شده اند به همین دلیل شما می توانید به سهولت مدل دلخواه خود را مشاهده و آن را خریداری کنید . اولین گام برای راهنمای انتخاب و خرید تخت خواب بادی این است که شما بهترین برند های تخت خواب بادی را بدانید تا در هنگام خرید تخت خواب بادی دچار تردید نشوید . از بهترین و با کیفیت ترین تخت های بادی می توان به برند هایی چون : اینتکس ، بست وی ، کلمن ، جیلونگ ، سرتا ، اتک سیتی ، ساند اند اسلیپ ، ایر تک ، فاکس ، ایر کلود ، اینستا بد اشاره کرد . در میان این برند ها تخت خواب های بادی اینتکس ، بست وی و کلمن سطح کیفی بالاتری دارد . پس توصیه می شود تخت خواب های بادی خود را از برند های گفته شده انتخاب و خریداری کنید .

البته انتخاب و خرید تخت خواب بادی از مراکز معتبر فروش می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی را خریداری کنید . متاسفانه برخی از فروشگاه ها برای سود شخصی خود اقدام به فروش تخت خواب بادی بی کیفیت و درجه 2 می کنند بهتر است که در انتخاب فروشگاه تخت بادی و دیگر مراکز کوچک و متفرقه دوری کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان بزرگ ترین ومعتبر ترین فروشگاه اینترنتی تخت بادی و دیگر محصولات بادی در ایران شناخته شده است که شما می توانید با خیال راحت این محصولات بادی را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه خریداری کنید .

بهترین جنس برای تخت خواب بادی کدام است ؟

فروشگاه اینتکس تهران با بررسی و تحقیقات انجام شده نسبت به جنس تخت خواب های ساخته شده توسط برند های معتبری چون اینتکس ، بست وی ، کلمن ، اتک سیتی و ... به یک نقطه اشتراکی بین آنها رسید که آن هم استفاده از جنس pvc برای ساخت تخت خواب بادی بود . با بررسی های انجام شده نسبت به پی وی سی میبینیم که این جنس یعنی پی وی سی یکی از انعطاف پذیر ترین و کشسانی ترین اجناس است که خاصیتی تقریبا لاستیکی دارد ، این جنس با برش های لایه لایه ای که دارد برای ساخت محصولات بادی به ویژه تخت بادی بسیار مناسب و ایده آل است .

برای ساخت تخت خواب های بادی معمولا از pvc های فشرده با ضخامت 0.20 الی 0.40 میلی متر استفاده شده است . هر چه لایه های استفاده شده در ساخت تخت خواب بادی بیشتر باشد استحکام تخت نیز بیشتر خواهد شد . استاندارد ترین ضمانت برای ساخت تخت خواب بادی 0.25 میلی متر است چرا که هر چه لایه ضخیم تر باشد قدرت کشسانی آن کمی کمتر می شود . این جنس طول عمر بسیار بالایی دارد و می تواند در برابر رطوبت نیز مقاوم باشد  ، از ویژگی های بسیار خوب این جنس می توان به مناسب بودن و سازگاری آن با پوست انسان اشاره کرد .

ساختار و طراحی رویه تخت خواب بادی

از دلایل طبی بودن و مناسب بودن تخت خواب های بادی می توان به نوع طراحی و ساختار آن ها اشاره کرد چرا که هر چه طراحی و ساختار تخت بهتر باشد به مراتب بستری مناسب و استانداردی نیز خواهید داشت . شرکت های تولید کننده تخت خواب های بادی با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی ، تخت هایی را با آرگونومی های ساخت عالی تولید کردند . از مهم ترین آرگونومی های ساختی که برای ساخت تخت بادی استفاده می شود آرگونومی رویه مواج می باشد . این آرگونومی که با طراحی رویه موج دار همراه است باعث می شود تا سطح تخت بادی بسیار نرم و طبی شود . رویه و سطوح برآمده و فرو رفته باعث می شود تا بدن افراد تحت فشار کمتری قرار گیرند ، همچنین این نوع طراحی باعث می شود تا انعطاف پذیری تخت بالا تر برود و فرد حس بهتری را در هنگام استراحت داشته باشد .

فشار وارده کمتر به عضلات بدن موجب می شود تا خون موجود در بدن به بهترین شکل حتی در هنگام خواب که اندام ها تحت فشار است جریان داشته باشد ، این حالت باعث می شود تا فرد آرامش بیشتری در هنگام خواب داشته باشد ، همچنین گرفتگی عضلات در آن ها رخ نمی دهد چرا که علت گرفتگی عضلات در برخی مواقع سفت بودن بستر خواب و عدم جریان مناسب خون در بدن می باشد .

ساختار و طراحی لایه های میانی تخت بادی

تخت خواب های بادی برخلاف تصورات مشتریان به صورت تو خالی نبوده و دارای ساختار داخلی لایه بندی شده است ، چرا که نبود لایه های میانی باعث می شود تا تخت تعادل خوبی را نداشته باشد و بی ثبات باشد ، همچنین در این حالت ممکن است تخت خواب بادی با فشار بسیار کمی نیز بترکد ، اما ساختار میانی و لایه های عمودی ، افقی و طراحی 2 ، 3 و 4 طبقه تخت بادی باعث می شود تا تخت خواب بادی در برابر وزن های بسیار بالا مقاوم باشد و همچنین ثبات خوبی را داشته باشد . این در حالی است که ساختار میانی تخت های بادی به خوبی از تخم مرغی شدن تخت جلوگیری می کند .

پس سعی کنید در هنگام خرید تخت خواب بادی خود به طراحی رویه و ساختار های داخلی محصول دقت کنید و محصولی را انتخاب کنید که از بدنه مقاوم و جنس بسیار مرغوب ساخته شده باشد . شما می توانید به دلخواه خود تخت های بادی یک نفره ، دو نفره را با طرح ها و رنگ های متنوع خریداری کنید و از آنها به راحتی استفاده کنید . راه اندازی تخت خواب های بادی به دلیل پمپ باد برقی سرخودی که دارند بسیار ساده و آسان است .