عنوان مقاله : برای محیط کاری چه مبل شنی بخرم ؟

مبل شنی یکی از کاربردی ترین مبلمان های کاری و خانگی می باشد که امروزه در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد . مبل های شنی دارای طرفداران بسیاری می باشند و این امر باعث شده تا با توجه به مدل های بسیار متنوعی که دارند ، به فروش های فوق العاده ای دست پیدا کنند . این محصولات در رنگبندی های مختلفی روانه بازار می شود و همچنین تنوع گسترده ای را در خصوص جنس بدنه آن ها می توان مشاهده کرد که این امر باعث شده تا بتوانید این محصولات را در محیط های مختلف به کار بگیرید . در هنگام خرید مبل شنی بسیاری از افراد با این سوال رو به رو می شوند که برای محیط کاری چه مبل شنی بخرم ؟ در ادامه این مقاله سعی داریم تا به این سوال پاسخ دهیم ، پس اگر شما هم به دنبال خرید مبل شنی اداری هستید در ادامه این راه همراه ما  باشید تا انتخابی آگاهانه و مطابق با نیازهای تان داشته باشید .

ابتدای این مقاله باید عنوان کنیم که مبل های شنی دارای متریال های بسیاری در ساختار بدنه خود می باشند که هر کدام از آن ها کاربردهای خاص خود را خواهند داشت . اگر بخواهیم اشاره ای به جنس رویه مبل های شنی داشته باشیم باید به : مبل شنی چرمی ، مبل شنی خزدار ، مبل شنی پارچه ای ساده و مبل شنی جیر یا همان مخمل اشاره کنیم . اما جنس های رویه مبل شنی در محیط های مختلف به کار گرفته می شوند و بهتر است تا اگر به دنبال خرید مبل شنی خانگی هستید به دنبال مبل های شنی با پارچه های جیر ، مخمل و خزدار و یا ساده بروید که سازگاری بیشتری با پوست بدن و محیط خانگی دارند .

اما اگر به دنبال خرید مبل شنی برای تجهیز کردن محیط کاری خود هستید ، بهترین انتخاب برای شما مبل شنی چرمی است . مبل های شنی چرمی دارای دو نوع می باشند که در بدنه برخی از آن ها از چرم مصنوعی و  در برخی دیگر از چرم های طبیعی استفاده شده است که مقاومت و کیفیت بسیار بالاتری را به نسبت مبل های شنی با چرم مصنوعی دارند . البته باید گفت که در بسیاری از مبل های شنی از چرم مصنوعی درجه یک استفاده می شود که دست کمی از چرم های طبیعی ندارند و کیفیت فراتر از استاندارد را برای شما به نمایش می گذارند .

یکی از مسائلی که در هنگام خرید مبل شنی کاری حائز اهمیت می باشد ، محیط کاری است که در آن مشغول به کار هستید . به عنوان مثال اگر شما سالن آرایشی دارید و یا در محیط های کاری خودمانی مشغول به کار هستید به راحتی می توانید از مبل های شنی راحتی با رویه پارچه ای نظیر پارچه مخمل و یا خزدار نیز استفاده کنید . این نوع پارچه قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را دارید و یکی از مزیت های مهم آن را می توان قابلیت شستشو حتی به وسیله ماشین لباسشویی دانست . در قسمت زیرین مبل های شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی را برای شما فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید علاوه بر شستشو پارچه مبل ، به مواد داخلی آن نیز دسترسی داشته باشید .

اما اگر دارای محیط کاری هستید که در آن قرار های مهم کاری برگزار می شود و یا به اصطلاح محیطی رسمی به شمار می آید ، بهتر است تا در دفتر کاری خود از مبل های شنی چرمی بهره مند شوید . مبل های شنی با رویه چرمی قابلیت شستشو توسط ماشین لباسشویی را ندارند اما می توانید آن ها را از بدنه اصلی به راحتی جدا کرده و با دستمال های نم دار تمیز نگهدارید . با توجه به تجربه بلند بالایی که در زمینه فروش مبل های شنی داریم باید بگوییم که در خصوص تمیز نگه داشتن مبل های شنی چرمی با مشکلی مواجه نخواهید شد و کار سختی پیش رو ندارید .

در ساختار داخلی تمامی مبل های شنی از مواد اولیه یونولیتی استفاده شده است که به صورت دانه های ریز خرد شده درآمده اند و با تراکم بالایی درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا به هنگام جدا کردن رویه چرمی از بدنه مبل شنی ، با برهم ریختگی ساختار داخلی رو به رو نشوید . در خصوص قابلیت تحمل وزن مبل های شنی باید بگوییم که این محصولات در مدل های یک نفره قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 تا 150 کیلو گرم دارند و به راحتی می توانند وزن افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نمایند . همچنین این قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی دو نفره به 250 تا 280 کیلو گرم می رسد که بسته به متریال ساختاری آن دارد . پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید مبل شنی حتما قابلیت تحمل وزن را که یکی از کلیدی ترین فاکتورها می باشد از فروشنده جویا شوید .

قیمت مبل شنی با توجه به متریال استفاده شده در ساختار ، برند سازنده و ابعاد و ظرفیت هایی که دارد ، متغیر می باشد و نمی توان قیمت دقیقی را در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی می کند عنوان نمود . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت یک مبل شنی تک نفره چرمی اداری را عنوان کنیم باید بگوییم که هزینه ای بالغ بر 2 تا 4 میلیون تومان بسته به فاکتورهای مهمی که عنوان کردیم ، هزینه خواهد داشت تا بهترین کیفیت را تجربه کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات شنی نظیر انواع مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر ، یکی از بهترین انتخاب ها برای بررسی ، انتخاب و خرید آنلاین و حضوری مبل شنی در ایران می باشد که کیفیت فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه را برای شما مهیا می کند . همچنین به همراه تمامی مبل های شنی عرضه شده توسط این تولیدی مبل شنی ، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش وجود دارد تا خریدی لذت بخش برایتان رقم زده شود . جدیدترین مدل های مبل شنی را در تنوع گسترده می توانید در دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مشاهده نمایید .