مبل شنی تک نفره ارزان قیمت را باید از کجا بخریم؟ یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در هنگامی که تصمیم به خرید مبل شنی می گیرند با آن رو به رو می شوند، همین سوال است. پیدا کردن پاسخ برای این سوال که به صورت کلی می باشد، هم می تواند بسیار سخت و هم می تواند در صورت آشنایی با بازار مبل شنی بسیار ساده باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فروشندگان مبل شنی در ایران بسیار زیاد هستند، اما تعداد تولیدکنندگان بسیار محدود است و در واقع می توان گفت که فروشندگان در واقع واسطی میان تولیدکننده و خریدار در ایران هستند. حال قصد داریم تا شما را با تولیدکننده عمده مبلمان های شنی آشنا کنیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا قیمت زیادی را برای خرید مبل شنی مورد نظر خود نپردازید و همچنین با تنوع گسترده ای از مبل های شنی رو به رو شوید.

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران که حال دیگر پای به عرضه محصولات خود به صورت حضوری نیز گذاشته است و در این زمینه فروشگاه های حضوری را نیز دایر کرده است، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مبل شنی در ایران می باشد که از نظر کیفیت در بازار ایران زبان زد می باشد. اغلب فروشگاه های مبل شنی در ایران محصولات خود را در تنوع گسترده از این تولید مبل شنی تهیه می کنند و به مردم عرضه می دارند. این تولیدی مزیت های بسیاری را نسبت به فروشگاه های مبل شنی در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به بررسی برخی از این مزیت ها می کنیم.

به طبع می توان اولین فاکتور خرید مبل شنی را قیمت ارزان آن دانست؛ این امر می تواند برای بسیاری از افراد حیاتی باشد و با توجه به قیمت های گزاف در بازار ایران، قیمت ارزان باعث می شود تا مقدار زیادی از پول شما صرفه جویی شود. با خرید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به دلیل اینکه به طور مستقیم به تولیدکننده در ارتباط هستید و هزینه ای را به واسطه نمی پردازید، قیمت تمام شده ارزانی را برای شما به همراه خواهد آورد. علاوه بر آن یکی دیگر از فاکتورهای مهم خرید از تولیدی مبل شنی را می توان تنوع بسیار گسترده ای دانست که در اختیار شما قرار داده می شود.

فروشگاه اینتکس تهران با تنوع بسیاری که دارد باعث می شود تا به راحتی بتوانید مبل شنی مورد علاقه خود را به دست آورید و فضایی مدرن را در خانه و یا محیط کاری خود ایجاد کنید. یکی از مهمترین مزیت های خرید از تولید کننده مبل شنی اینتکس تهران را می توان قابلیت انتخاب رنگ اختصاصی دانست، بدین منظور که مبل شنی شما در رنگ دلخواه سفارش داده شده و در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و تحویل شما می گردد که این امر باعث می شود تا به راحتی بتوانید مبل شنی خود را با رنگبندی سایر لوازم خانگی ست کنید و دیزاینی جذاب را پدید آورید.

این تنوع فقط منحصر به رنگبندی نیست و در این گستره مبل های شنی می توانید مبل را در ظرفیت های یک نفره تا سه نفره سفارش دهید که در بازار مدل های دو و سه نفره به ندرت پیدا می شود و از قیمت های بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر مبل های شنی با ظرفیت های بیشتر از یک نفره، یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های محصولات شنی را می توان تختخواب شنی دانست که علاوه بر استفاده در حالت نشسته، قابلیت استفاده در حالت درازکش را نیز برای شما پدید می آورد. تختخواب های شنی می توانند بهترین انتخاب برای استفاده در سالن های پذیرایی جهت تماشای تلویزیون و یا استفاده در اتاق های خواب جوانان باشد که دیزاینی مدرن و مبلی راحت را برای استراحت پدید می آورد.

اما سوال اینجاست که مبل های شنی چه قابلیت تحمل وزنی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این فاکتور بسته به متریال استفاده شده در ساختار بدنه مبل های شنی دارد. هر چه مواد اولیه استفاده شده در مبل شنی درجه یک تر و با کیفیت تر باشد به طبع قابلیت تحمل وزن نیز افزایش قابل توجه ی خواهد داشت. اما به صورت استاندارد باید بگوییم که قابلیت تحمل وزن مبل های شنی یک نفره تا 150 کیلو گرم می باشد که به راحتی می تواند وزن افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نماید. این فاکتور به ترتیب برای مبل های شنی دو و سه نفره به 250 و 350 کیلو گرم می رسد که نشان از کیفیت ساخت و استحکام فوق العاده این محصولات دارد.

در خصوص متریال رویه این محصولات نیز سوالات بسیاری می شود که باید در این خصوص بگوییم این امر کاملا سلیقه ای می باشد. البته استفاده از مبل های شنی با رویه ها متفاوت بسته به محیطی نیز دارد که می خواهید درون آن مبل را به کار بگیرید. با توجه به سابقه بالای فروش این محصولات و همچنین آشنایی با مبل های شنی باید بگوییم که مبل های شنی با رویه های پارچه ای همچون پارچه مخمل، جاسمین، خزدار و پارچه های ساده بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و محیط های کاری نه چندان رسمی همچون سالن های آرایشی می باشد. اما اگر قصد استفاده از مبل های شنی در محیط های اداری و کاری رسمی را دارید بهترین انتخاب برای شما استفاده از مبل های شنی چرمی در رنگ های مشکی و قهوه ای می باشد.

سوال آخری که هر شخص به دنبال جواب آن می گردد در خصوص قیمت مبل های شنی می باشد. قیمت این محصولات بسته به ابعاد و ظرفیت استفاده، قابلیت تحمل وزن، متریال به کار گرفته شده در ساخت و برخی فاکتورهای کوچک و بزرگ دیگر دارد؛ به همین خاطر نمی توان قیمت مبل های شنی در تنوع گسترده ای که دارند را در این مقاله عنوان نمود. برای استعلام هر چه راحت تر قیمت مبل های شنی و همچنین مشاهده بیشترین تنوع محصولی همین حالا می توانید به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام کافیست تا با شماره تماس های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید تا از راهنمایی تخصصی و رایگان مشاورین ما در فروشگاه اصلی ینتکس تهران بهره مند شوید.