بهترین برند های تخت خواب بادی
تخت خواب بادی یا تخت بادی یکی از بهترین و پر مصرف ترین تخت خواب های طراحی شده در دنیا می باشد که شاید در ایران آنچنان شناخته شده نباشد ، ولی این تخت ها در دسته بندی تخت خواب های طبی قرار می گیرند که ویژگی های طراحی بسیار خوب آن ها باعث شده است تا بتوانید احساس بسیار خوب و خوشایندی را در هنگام استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید ، به همین دلیل است که طرفداران بسیار زیادی را در دنیا پیدا کرده است . با توجه به این محبوبیت بسیار بالا ، فروشگاه اینتکس که از بزرگترین فروشگاه تخت خواب بادی و سایر محصولات بادی است ، مدل های معروف و پر فروش بازار را موجود کرده است تا شما بتوانید در صورت نیاز و علاقه به تخت خواب های بادی طبی این محصولات را خریداری کنید . به مانند هر محصولی تخت خواب های بادی نیز دارای برند های مختلفی هستند که در این مقاله بهترین برند های تخت خواب بادی را خدمت شما مشتریان معرفی خواهیم کرد .
تخت خواب های بادی خوب هستند که به صورت استاندارد طراحی شده باشند و نوع ساخت آن ها به گونه ای باشد که در هنگام استراحت کردن ، فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید و از سوی دیگر بتوانید برای مدت طولانی از تخت خواب بادی استفاده کنید به خصوص برای خوابیدن های شبانه که مدت زیادی خواهد بود . شما می توانید با استفاده از تخت خواب بادی به سادگی برای مدت طولانی و حتی بیشتر از 8 ساعت در روز از محصول استفاده کنید . این محصولات به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند به خودی خود نرم و انعطاف پذیر هستند و به همین دلیل به خوبی می توانند فرم بدن را به خود گرفته تا شما در راحت ترین حالت ممکن از آن ها استفاده کنید . توصیه ما به شما این است که با شناخت بهترین برند های تخت خواب بادی می توانید بهترین و مناسب ترین تخت ها را خریداری کنید که از نظر نوع طراحی بسیار عالی بوده و همچنین کیفیت بالایی دارند .

همانطور که می دانید هر برندی به دلیل اینکه تولیدات موفقی داشته است معروف شده و به عنوان یک برند پر فروش شناخته می شود ، به همین دلیل است که توصیه می کنیم که خرید تخت خواب بادی خود را از برند های مطرح و معروف انجام دهید تا با اطمینان خاطر از کیفیت بالای تخت بادی و طبی بودن محصول از آن استفاده کنید . یکی از بهترین و پر فروش ترین برند های فعال در حوزه ساخت و فروش تخت خواب بادی ، برند اینتکس می باشد که بیش از هر برند دیگری در دنیای محصولات بادی می درخشد و به دلیل اینکه از قدمت بسیار بالایی برخوردار بوده و سال ها فعالیت درخشانی در این حوزه داشته است ، به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات بادی و تخت خواب بادی در دنیا شناخته می شود که خرید از محصولات این برند بدون شک عاری از لطف نبوده و می توانید این اطمینان را از عملکرد بسیار خوب تخت بادی اینتکس داشته باشید . به دنبال این برند معروف و شناخته شده می توان به برند دیگری به نام بست وی اشاره کرد ، این برند نیز یک برند معروف و بسیار شناخته شده در حوزه ساخت و تولید محصولات بادی می باشد که تخت خواب های بادی بسیار با کیفیت و با ویژگی های بسیار خوب را تولید کرده است و به همین دلیل یکی از بهترین برند های شناخته شده می باشد . این دو برند نام برده به مراتب از هر برند دیگری یک سر و گردن بالاتر بوده و بسیار پر فروش هستند . هر دو برند ، فعالیت های خود را از کشور آمریکا آغاز کردند و خط تولید های خود را نیز برای تولید انبوه تر و برای کاهش هزینه های تولید و کاهش قیمت تخت خواب بادی به این کشور ها انتقال داده اند ، به همین دلیل شما می توانید تخت خواب های بادی خود را از برند های نام برده با قیمت ارزان تری خریداری کنید .
در کنار این دو برند می توانیم به یک برند دیگری که بسیار محبوب می باشد نیز اشاره کنیم ، تخت خواب بادی کلمن از سایر تخت خواب های بادی با کیفیت است که دوام بسیار بالایی در برابر ضربه ها و فشار داشته و همچنین از نظر طراحی بسیار استاندارد است . تخت خواب های بادی بسیار مقاوم و ثابت هستند و بادی بودن آن ها دلیل بر بی کیفیت بودنشان نیست ، چرا که شرکت های سازنده این محصولات بسیار با تجربه بوده و سعی کرده اند تا با استفاده از بهترین اجناس نظیر پی وی سی برای ساخت تخت خواب های بادی استفاده کنند . توجه داشته باشید که تخت خواب های بادی نه تنها از بدنه پی وی سی ساخته شده اند ، بلکه برای ساخت آن ها از لایه های دیگری نیز استفاده شده است که می توان به داشتن الیاف هایی در درون لایه های مختلف تخت خواب بادی اشاره کرد . 

تخت خواب های بادی ارتفاع دارند و این ارتفاع زیاد نیازمند داشتن لایه هایی است که شرکت های تولید کننده از این لایه ها به صورت لایه های افقی با استوانه های عمودی طراحی شده اند تا تخت خواب بادی بتواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . در غیر این صورت یک تخت خواب بادی فرقی با یک محصول بادی توخالی نداشته و با کوچک ترین فشار امکان ترکیدن آن وجود داشت . بنابراین در خرید تخت خواب بادی خود حتما به این نکته توجه داشته باشید و سعی کنید که تخت خواب های بادی را خریداری کنید که از لایه های درونی الیاف دار در تولید آن استفاده شده باشد . نه تنها برند های نام برده این ویژگی را داراست ، بلکه دیگر برند هایی نیز در تولید تخت خواب های بادی هستند که از این طراحی استفاده کرده اند ، به عنوان مثال تولید کنندگانی نظیر کینگ کمپ ، ایروبد ، اینستا بد ، اسمارتر ، جیلونگ ، اتک سیتی ، سوند اسلیپ اشاره کرد . در میان تخت خواب های بادی تخت هایی پر فروش هستند و جزء بهترین تخت خواب های بادی می باشند ، تخت خواب هایی هستند که دارای پمپ باد برقی می باشند ، چرا که با استفاده از پمپ باد می توانید به راحتی و با سرعت بسیار زیادی تخت خواب های بادی را راه اندازی کنید . در میان تخت خواب های بادی برند بست وی و اینتکس و سایر برند های نام برده می توانید مشاهده کنید که بیشتر مدل های این شرکت ها دارای پمپ باد برقی بوده و شما می توانید با استفاده از این پمپ های باد برقی سریع تر و راحت تر تخت خواب های بادی خود را راه اندازی کنید .
برند های نام برده به خصوص برند های اینتکس و بست وی که از بهترین برند های تخت خواب بادی نیز می باشند ، بیشتر محصولات خود را با رویه جیر و مخملی تولید کرده اند ، اگر در فروشگاه اینترنتی اینتکس تخت خواب های بادی را مشاهده کنید ، می بینید که اکثر تخت خواب های بادی این ویژگی را داشته و حتی در برخی از مدل ها بخش دیواره های تخت بادی نیز به صورت جیر ساخته شده است . این تخت خواب ها علاوه بر زیبایی ظاهری که دارند ، دوام بیشتری را نسبت به مدل های معمولی دارند ، زیرا بدنه آن ها چند لایه خواهد شد .