عنوان مقاله : بهترین تختخواب برای مسافرت

یکی از لوازمی که باید به هنگام مسافرت به همراه خود داشته باشید ، تخت یا تشک های بادی می باشد که بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و منجر به این امر شود که خواب و استراحتی راحت را داشته باشید تا بتوانید با انرژی مضاعف از سفر خود لذت ببرید . اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین تختخواب برای مسافرت کدام است ؟ آیا تخت خواب های بادی برای مسافرت استانداردسازی شده اند ؟ تخت خواب بادی بهتر است یا زیرانداز های مسافرتی ؟ قیمت تختخواب بادی مسافرتی چند است ؟ اگر قصد خرید تخت بادی را دارید و به دنبال جواب این پرسش ها هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا آگاهی لازم قبل از خرید این محصولات را بدهیم تا بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید و عملکرد مطابق با نیازهای تان را مشاهده کنید .

در خصوص انتخاب بهترین تختخواب بادی مسافرتی باید بگوییم که بهتر است تا به مجموعه ای از پارامترها  در هنگام خرید این محصولات توجه داشته باشید تا بتوانید بیشترین لازدهی را از محصول مشاهده نمایید . یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید تخت بادی مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید ، وزن آن است . وزن تخت های بادی از موثر ترین عواملی می باشند که در هنگام پیاده روی در مسافرت ها و کمپینگ ها تاثیرات بسیاری را بر روی فرد خواهند گذاشت . البته باید بگوییم که این محصولات به نسبت رقبای سنتی خود از وزن های بسیار سبک تری برخوردار هستند و کار ساده تری را به هنگام همراه داشتن آن ها خواهید داشت . تخت خواب های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره هستند که به طبع از ابعاد متفاوتی برخوردار هستند و وزن های آن ها نیز متفاوت است . به طور استاندارد وزن تخت خواب بادی مسافرتی یک نفره را می توان یک تا سه کیلو گرم دانست که البته این وزن فارغ از وزن پمپ باد می باشد ؛ اما این وزن برای تختخواب های دو نفره به سه تا پنج کیلو گرم می رسد .

جنس بدنه و انعطاف پذیری متریال استفاده شده در ساختار بدنه نیز از جمله عوامل مهمی می باشند که باید به آن توجه داشته باشید . بهترین جنس بدنه برای تختخواب های بادی را می توان تخت خوابی دانست که از متریال ترکیبی در ساختار بدنه خود بهره می برد . بهترین تخت بادی باید دارای رویه ای ساخته شده از پی وی سی یا همان وینیل جیر یا مخمل باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این نوع متریال برای پوست های حساس نیز قابلیت استفاده را دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای رده سنی کودک تا سالمند و با پوست های حساس با خیالی راحت استفاده کنید . همچنین انعطاف پذیری و لطافت این نوع مواد اولیه باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تخت ، خراشی بر روی پوست ایجاد نشود .

اما فارغ از رویه تختخواب های بادی مسافرتی بهتر است تا در بخش های کناری و کف آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شود که عمدتا به صورت دو لایه به کار گرفته می شود تا بهترین کیفیت را برای شما به نمایش بگذارد . این نوع مواد اولیه اگر به صورت دو لایه به کار گرفته شود به راحتی می تواند وزن افراد بزرگسال را نیز بر روی خود نگهداری کند . قابلیت تحمل وزن نیز از دیگرویژگی های بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید و محصولی را که انتخاب می کنید متناسب با نیازهای تان باشد . قابلیت تحمل وزن بسته به جنس بدنه و بسیاری از پارامترها دارد اما به صورت استاندارد می توان این ویژگی را برای تخت خواب های مسافرتی یک نفره 90 تا 110 کیلو گرم دانست که این پارامتر برای تخت های دو نفره به 180 تا 200 کیلو گرم می رسد .

وجود یا عدم وجود پمپ باد برقی سرخود بر روی تختخواب های بادی مسافرتی میتواند مسئله مهمی باشد که در هنگام تصمیم گیری شما برای انتخاب تخت بادی متناسب با نیازهای تان بسیار تاثیرگذار است . به دلیل سنگین شدن وزن تخت خواب های بادی که دارای پمپ باد سرخود هستند ، توصیه می کنیم که در هنگام مسافرت از پمپ باد های دستی مجزا استفاده کنید زیرا در این صورت تختی که حمل می کنید از وزن کمتری برخودار است و همچنین با یک پمپ باد دستی مجزا می توانید تمامی تخت های دیگر اعضای گروه را نیز باد کنید و برای تمامی افراد وجود یک پمپ باد کافی است . با کنار هم گذاشتن تمامی پارامترهای ذکر شده به راحتی می توانید به انتخاب بهترین تختخواب بادی مسافرتی که متناسب با نیازهای تان است دست پیدا کنید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

یکی از اصلی ترین موارد استفاده از تختخواب های بادی برای مسافرت ها می باشد ، به همین خاطر با خیالی راحت از بابت استانداردسازی این محصولات برای کمپینگ ها می توانید از آن ها استفاده کنید . تخت خواب های بادی مزیت هایی نسبت به زیرانداز های مسافرتی دارند که از جمله مهمترین آن ها می توان به راحتی فوق العاده اشاره داشت . این محصولات به صورت باد شونده می باشند و به همین خاطر با فضای نرم و انعطاف پذیری که در اختیار شما قرار می دهند ، برای شما حس خوابیدن بر روی تخت های خانگی را به همراه خواهند داشت . علاوه بر آن رویه بسیاری از تختخواب های بادی مسافرتی به صورت مواج و ضد تعریق ساخته شده است که از این رو با گردش هوای مطلوبی که میان سطح تخت و بدن شما ایجاد می کند از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد و عملکرد فوق العاده تری را به نسبت زیرانداز های مسافرتی خواهد داشت .

قیمت تختخواب بادی مسافرتی بسته به بسیاری از عوامل دارد که می تواند بر روی قیمت نهایی اثرگذاری خود را به وضوح نشان دهد . جنس بدنه ، ابعاد وظرفیت نفرات ، وجود یا عدم وجود پمپ باد و همچنین قیمت ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات می تواند تاثیرات مستقیمی بر روی قیمت نهایی محصول داشته باشد و از این رو نمی توان قیمت دقیقی را در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی این محصولات کرده است عنوان نمود . برای استعلام دقیق قیمتی کافیست تا به دسته بندی تخت بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و قیمت به روز شده به همراه توضیحات کارشناسی و تصاویر محصولات را مشاهده نمایید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران ، جدیدترین و متنوع ترین کالکشن تختخواب های بادی را برای شما فراهم آورده است که می توانید به راحتی مدل های مختلف را سفارش داده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .