اگر اهل سفر هستید و قصد دارید تا به وسیله ای جذاب برای استراحتی آرامش بخش در سفر آشنا شوید ، در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با محصولی کاربردی در سفر آشنا کنیم . تخت خواب های بادی یکی از برترین گزینه هایی می باشند که در سفر می توانید از آن ها برای خواب راحت استفاده کنید و دردسرهای تشک های سنتی را نخواهند داشت . این محصولات امروزه مورد استفاده بسیاری از اهالی کمپینگ و سفر قرار می گیرند و در این زمینه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان این قشر از جامعه باز کنند و واکنش های مثبتی را به سمت خود جلب نمایند . اما سوالی که در هنگام خرید تخت بادی برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین تخت بادی برای مسافرت کدام است ؟ به همین خاطر سعی بر این داریم تا در ادامه این مطلب به این موضوع و معرفی برترین تخت های بادی مسافرتی بپردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشید .

یکی از اولین اولویت هایی که در خصوص تخت خواب های بادی مسافرتی باید در نظر داشته باشید ، وزن آن ها می باشد . زیرا در هنگام مسافرت و به خصوص کمپینگ هایی که در آن پیاده روی وجود دارد ، سبک بودن لوازم شخصی یکی از حیاتی ترین مواردی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید . بهترین تخت خواب بادی برای مسافرت تختی است که وزنی بالغ بر یک تا سه کیلو گرم داشته باشد ، البته این وزن برای تخت بادی یک نفره است . به طبع تخت های بادی دو نفره وزن های بالاتری دارند و در این خصوص باید گفت که وزن آن ها بهتر است تا بالغ بر سه تا پنج کیلو گرم باشد تا به راحتی بتوانید حتی در پیاده روی ها نیز آن ها را به همراه خود داشته باشید . در هنگام خرید تخت بادی مسافرتی به این امر توجه داشته باشید که هر چه وزن تخت کمتر باشد در مسافرت راحت تر هستید و مسافت های طولانی تری را بدون دغدغه و خستگی می توانید طی کنید .

بسیاری از تخت خواب های بادی به همراه خود و درون بسته بندی دارای ساک حمل می باشند ، پس در هنگام خرید این محصولات برای راحتی در سفر حتما توجه داشته باشید که تخت بادی که انتخاب می کنید درون بسته بندی خود دارای ساک حمل دسته دار باشد تا سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه داشته باشد . از دیگر مواردی که باید بر روی آن حساس باشید به همراه داشتن لوازم جانبی که مهمترین آن پمپ باد است می باشد . تخت های بادی از نظر راه اندازی به دو دسته تقسیم می شوند ، تخت بادی با پمپ باد برقی سرخود و تخت بادی با پمپ باد مجزا که اغلب این مدل ها درون بسته بندی خود دارای پمپ باد نیستند و باید پمپ را به صورت مجزا تهیه کنید .

تخت های بادی با پمپ باد برقی سرخود نمونه از تخت ها می باشند که در قسمتی از بدنه خود و در ساختار داخلی دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه هستند که توسط آن و به راحتی با فشردن یک دکمه می توانید تخت را راه اندازی و آماده استفاده کنید . یکی از مواردی که باید در هنگام خرید این محصولات در نظر داشته باشید این امر است که دسترسی به برق شهری در مسافرت ها و کمپینگ ها شاید برای شما مقدور نباشد و در این خصوص باید به فکر تهیه برق باشید . البته بسیاری از مدل های دیگر تخت بادی با پمپ باد سرخود ، دارای پمپ بادهای دستی و یا پایی می باشند که با صرف انرژی بیشتر به صورت مکانیکی می توانید تخت را راه اندازی و آماده استفاده کنید . نمونه دیگر تخت ها نیز تخت بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد که برای راه اندازی آنها باید از پمپ باد مجزای دستی و یا برقی استفاده کنید . این مدل از تخت بادی بهترین انتخاب برای سفر می باشد زیرا به راحتی می توانید با به همراه داشتن یک پمپ باد دستی کوچک ، هر تعداد تخت را که خواستید راه اندازی کنید .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که نه تنها در هنگام خرید تختخواب بادی بلکه در هنگام خرید تمامی محصولات بادی و لوازم کمپینگ باید از اولویت های بررسی به شمار بیاید . در خصوص بهترین جنس بدنه برای تخت بادی مسافرتی باید بگوییم که بهتر است تا از تختخواب هایی استفاده کنید که دارای جنس ترکیبی می باشند . با توجه به بررسی های صورت گرفته در این زمینه باید بگوییم که بهترین جنس رویه برای تخت خواب های مسافرتی ، پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید در سفر از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

این نوع رویه کاملا نرم و منعطف می باشد و به همین خاطر به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تخت ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود و به همین خاطر از سازگاری بالای این نوع متریال با پوست بدن صحبت کرده ایم . اما بهتر است که تخت بادی مورد نظر دارای قسمت کف و کناری از جنس پی وی سی طرح چرم باشد که کاملا ضد آب است و مقاومت بالایی به نسبت سایر متریال ها دارد . این نوع متریال کاملا ضد آب نیز می باشد و این یک مزیت بزرگ در سفر به شمار می رود . در خصوص بهترین برند تولید کننده تختخواب های بادی مسافرتی نیز باید بگوییم که نه تنها این محصولات بلکه بهترین محصولات بادی نیز توسط برند اینتکس و بست وی به تولید می رسد که کیفیت فراتر از استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد . 

تخت بادی اینتکس و بست وی بهتر است از اولویت خرید شما به شمار بیایند تا بهترین عملکرد را شاهد باشید و راحتی وصف ناپذیری را تجربه کنید . همین حالا می توانید جدیدترین تخت خواب های بادی مسافرتی و خانگی را از برترین برندهای تولیدکننده جهانی در دسته بندی مربوطه مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس تهران جدیدترین محصولات بادی را با ارزان ترین قیمت در ایران و تضمین کیفیت ارائه کرده است .