اگر اهل سفر با ماشین هستید و یا مدت زمان زیادی را درون ماشین خود سپری می کنید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا پیشنهاد استفاده از یک محصول فوق العاده کاربردی را به شما بدهیم . آن محصول چیزی نیست جز تشک بادی داخل ماشین که امروزه به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند و به پایه ثابت مسافرت ها با ماشین شخصی تبدیل شده است . باید گفت که این محصولات دارای ساختار مهندسی شده می باشند و برای اکثر ماشین های سواری طراحی شده اند تا فضای پشتی ماشین را به مکانی یکدست برای استراحت در حین سفر تبدیل کنند . باید گفت که استفاده از تشک بادی داخل ماشین شاید ابتدا برای شما تعجب برانگیز باشد اما به محض استفاده در اولین بار ، قطعا به پای ثابت استفاده از این محصول بدل خواهید شد . در ادامه این مقاله نگاهی دقیق به مزیت ها و معایب تشک بادی داخل ماشین داریم و در نهایت بهترین تشک بادی داخل ماشین را که می توانید در خودروی سواری خود از آن بهره مند شوید معرفی می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید.

روش ساخت تشک های بادی داخل ماشین به این گونه می باشد که با تشک بادی به اندازه فضای میانی تکیه گاه صندلی جلو تا تکیه گاه صندلی عقب مواجه هستید و این بخش به صورت کلی با باد کردن تشک برای شما همراه خواهد شد و در واقع بخش عقبی ماشین سواری شما به صورت یکدست توسط تشک بادی پوشیده می شود . در بخش زیرین این تشک بادی یک عدد پایه یکدست وجود دارد که فضای میان دو صندلی را پر می کند و در واقع تشک بادی اصلی را به صورت استوار بر روی صندلی ها نگهداری می کند . باید گفت که این تشک های بادی دارای جنس های رویه متنوعی می باشد که کمپانی های مختلف با توجه به نیازهایی که برای این محصولات تعریف شده است اقدام به تولید تشک بادی داخل ماشین می کنند . از بهترین نوع تشک های بادی داخل ماشین می توان به رویه مواج اشاره داشت زیره این نوع رویه با توجه به موج دار بودن باعث گردش هوای مطلوب میان بدن و سطح تشک می شود و این امر از تعریق بدن انسان به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین این موج دار بودن رویه تشک بادی از لیز خوردن بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود که در سرعت های زیاد ماشین و به هنگام ترمز های ناگهانی بدن شما به هیچ عنوان بر روی تشک لیز نخورد .

اگر بخواهیم به طور دقیق فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین تشک بادی داخل ماشین را بررسی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشید . در انتخاب بهترین تشک بادی برای ماشین های سواری ابتدا باید توجه بسیار زیادی به متریال استفاده شده در ساخت بدنه داشته باشید. این محصولات در جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند که از معروف ترین این متریال ها می توان به جنس بدنه پی وی سی جیر یا همان مخمل و پی وی سی چرمی اشاره داشت که هر دوی آن ها کیفیت فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند . از مهمترین مزیت های پی وی سی ، مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه می باشد که در استفاده داخلی ماشین می تواند بسیار حائز اهمیت باشد . باید گفت که پی وی سی جیر در برابر سایش مقاوم تر است و علاوه بر آن سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد ، بدین معنا که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی تشک بادی ، خراش بر روی بدن ایجاد نمی شود و این امر باعث می شود تا این تشک بادی بتواند مورد استفاده برای تمامی رده های سنی و حتی بیماران پوستی در سفر قرار بگیرد . به عنوان برترین انتخاب می توان تشک های بادی با رویه جیر را در رده اول و تشک های بادی با رویه چرمی را در رده دوم بهترین تشک های بادی قرار داد اما این انتخاب به طور کلی سلیقه ای می باشد و باید ببینید با توجه به استفاده ای که از این محصولات می خواهید کنید ، کدام تشک بادی عملکرد بهترین را به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از قابلیت های بهترین تشک بادی داخل ماشین که باید به آن توجه داشته باشید ، بالا بودن قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . در بخش عقبی ماشین های سواری به صورت استاندارد می توان از دو الی سه نفر استفاده کرد و میانگین وزنی این محصولات بادی  با این نفرات برابر باشد . تشک های بادی به صورت کلی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 تا 200 کیلو گرم را دارند که مطابق با استانداردهای جهانی است اما از قابلیت تحمل وزن در تشک های بادی با بدنه های با یفیت تر نیز افزایش پیدا می کند و نمی توان عدد دقیقی را برای این محصولات در نظر داشت . باید توجه داشته باشید که قبل از خرید تشک بادی داخل ماشین به اطلاعات بنیادی آن از قبیل قابلیت تحمل وزن توجه ویژه ای داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید .

اما یکی از سوال هایی که در هنگام خرید اکثرا با آن مواجه خواهند شد طریقه راه اندازی تشک بادی در شرایط مسافرت می باشد . برای پاسخ به این سوال باید گفت که تشک های بادی داخل ماشین قابلیت باد شدن توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی را دارند و در این رابطه به راحتی می توانید به تهیه تک پمپ باد دستی سایز متوسط در مدت زمان تقریبی دو الی سه دقیقه اقدام به باد کردن این محصولات نمایید . همچنین بهترین و راحت ترین راه باد کردن تشک های بادی استفاده از پمپ های باد برقی می باشد که قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین را دارند و در این خصوص به راحتی با زدن یک دکمه می توانید باد شدن محصول خود را مشاهده کنید . به طور کلی باید گفت که به همراه این محصولات عموما پمپ های باد عرضه نمی شود و برای راه اندازی تشک های بادی باید از نمایندگی های مجاز محصولات بادی اقدام به تهیه پمپ باد نمایید ، توصیه ای که می توانیم به شما در این خصوص داشته باشیم استفاده از پمپ های باد دستی و یا پمپ های بادی که قابلیت اتصال به شارژر فندکی را است زیرا در شرایط سفر گاهی دسترسی به برق شهری می تواند دشوار باشد و در این خصوص باید توجه کنید تا با مشکل در راه اندازی محصول مواجه نشوید .

این نوع تشک های بادی در حالتی که خالی از باد هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و این امر باعث می شود تا جا به جایی آن ها به راحتی امکان پذیر باشد . در برخی از مدل ها به همراه این محصولات ساک های حملی توسط کمپانی سازنده تعبیه می شود که به راحتی می توانید محصول را درون ان قرار داده و در مسافرت ها بدون اشغال فضای زیاد به همراه خود داشته باشید . به طور کلی تشک های بادی داخل ماشین را می توان از بهترین گزینه ها برای استراحت درون فضای داخلی ماشین در نظر گرفت که علاوه بر کارایی بسیار بالایی که دارند ، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند . در هنگام خرید تشک بادی و به طور کلی محصولات بادی باید به فروشگاهی که از آن خرید می کنید توجه ویژه ای داشته باشید زیرا این محصولات در تولیدات متفرقه نیز وارد بازار شده اند که دارای کیفیت های پایین تر و طول عمر غیر استاندارد می باشند . فروشگاه ایران اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی برند اینتکس و بست وی در ایران اقدام به عرضه تشک های بادی داخل ماشین در متنوع ترین مدل ها کرده است که به همراه تمامی محصولات خود ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای را ارائه می دهد که می تواند خیال شما را پس از خرید و به هنگام استفاده نیز به طور کلی راحت کند . برای مشاهده جدید ترین و با کیفیت ترین تشک بادی داخل ماشین از برترین برند های جهانی به دسته باشید ایجاد شده مراجعه کرده و با توجه به توضیحات دقیقی که در صفحه هر محصول درج شده است ، محصولی مطابق با نیازهای خود خریداری کنید . لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و از مشاوره تخصص و دقیق بهره مند شوید .

استفاده از تشک بادی داخل خودرو برای صندلی عقب می‌تواند مسافرت را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. این تشک‌ها معمولاً از مواد نرم و پشتیبانی‌دهنده ساخته شده و به تنظیم وضعیت مناسب برای نشستن و آرام‌شدن در حین مسافرت کمک می‌کنند. این تشک‌ها می‌توانند در موارد زیر مفید باشند:

1. **راحتی**: تشک بادی به مسافران امکان نشستن در موقعیت‌های مختلف و تنظیم صندلی به شکلی که برایشان راحت باشد را می‌دهد.

2. **حمایت از پشت و کمر**: بسیاری از تشک‌های بادی دارای پشتیبانی برای کمر و پشت می‌باشند که به حفظ قرارگیری صحیح بدن کمک می‌کند و از درد و ناراحتی جلوگیری می‌کند.

3. **کاهش لرزش و لغزش**: در مواقع ترافیکی یا تغییرات سرعت ناگهانی، تشک بادی می‌تواند از لرزش و لغزش در صندلی جلوگیری کرده و مسافران را در موقعیت خود نگه دارد.

4. **تنوع در وضعیت نشستن**: تشک بادی به مسافران امکان تغییر وضعیت نشستن و پاشنه‌های خود را بر روی تشک قرار دادن را می‌دهد، که در جلوگیری از خستگی مفید است.

5. **سهولت در نظافت**: تشک‌های بادی معمولاً قابل شستشو هستند، بنابراین برای نظافت و تمیزی آسان هستند.

به هر حال، پیشنهاد می‌شود که تشک‌های بادی مورد نظرتان را از مکان‌های معتبری تهیه کنید و از مدل‌هایی که دارای استانداردهای ایمنی هستند استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که تشک بادی به اندازه کافی پنجره‌ها و دیگر تجهیزات خودرو را مسدود نکند تا ایمنی سفر را تضمین کند.