وب سایت : اینتکس تهران

خرید تشک بادی ماشین برای سفر با خودرو شخصی می تواند امری باشد که سفر شما را چند پله راحت تر و البته لذت بخش تر بکند اما انتخاب بهترین فروشگاه تشک بادی ماشین می تواند کمی سخت و دشوار باشد زیرا فروشگاه های محصولات بادی متفرقه به شدت زیاد شده است و در این خصوص باید بهترین انتخاب را داشته باشید . در این مقاله قصد داریم تا بهترین فروشگاه تشک بادی ماشین را به شما معرفی کنیم و مزیت های آن را بازگو کنیم تا خودتان به انتخاب درست پی ببرید ، علاوه بر آن اشاره هایی به بهترین مدل تشک بادی ماشین خواهیم داشت که آن هم می تواند در تصمیم گیری نهایی شما برای انتخاب مدل مد نظرتان تاثیرگذار باشد پس در ادامه این مسیر کوتاه همراه ما باشید . 

باید بگوییم که با توجه به بررسی های صورت گرفته و مزایا و معایبی که مطرح شده است بهترین فروشگاه تشک بادی ماشین ، فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران می باشد . این فروشگاه اولین و با سابقه ترین نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد که فعالیت خود را از پانزده سال پیش با کادری مجرب و کارآزموده شروع کرده است تا بهترین خدمات را در ایران ارائه کند . فروشگاه اینتکس تهران در تمامی دسته بندی های محصولات بادی فعال است و علاوه بر آن به صورت تخصصی بر روی تشک بادی ماشین یا همان تشک بادی صندلی عقب ماشین فعالیت می کند و با ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های این محصول زیر قیمت بازار توانسته است مشتریان بسیاری را به خود جذب کند . در ادامه برخی از مزیت های این فروشگاه را بازگو خواهیم کرد که دانستن آن ها برای انتخاب بهترین فروشگاه تخت بادی خودرو برای شما خالی از لطف نیست .


معتبر بودن فروشگاه : همانطور که در بخش های گذشته گفتیم این فروشگاه اولین و با سابقه ترین فروشگاه محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد که دارای دو شعبه حضوری در استان تهران و مازندران است و به این ترتیب امکان خرید حضوری را علاوه بر خرید اینترنتی برای مشتریان فراهم آورده است . از این رو می توانید در صورت تمایل به خرید حضوری با مراجعه به دفتر نمایندگی تهران و یا مازندران اقدام به مشاهده محصولات از نزدیک کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید . برای این امر می توانید از آدرس های دفتر نمایندگی که در بخش انتهایی همین وب سایت درج شده است استفاده کنید . لازم به ذکر است که علاوه بر خرید حضوری ، امکان خرید اینترنتی و بررسی دقیق تر محصولات در وب سایت وجود دارد و تمامی عکس های محصول به همراه اطلاعات کارشناسی شده درون وب سایت قرار می گیرد .

تنوع بالای محصولات : فروشگاه اینتکس تهران با توجه به اینکه به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند ، تنوع بالای محصولات در ایران را در اختیار دارد و در واقع خود تامین کننده محصولات بادی سایر فروشگاه ها است که از این رو قیمت های پایین تر را می تواند به شما پیشنهاد دهد البته باد کیفیت های ضمانت شده . بالغ بر پنج هزار قلم جنس در این فروشگاه بزرگ دیده می شود که نشان از تنوع بی نظیر محصولات بادی دارد و علاوه بر آن صد ها مدل تشک بادی ماشین برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی در مدل های شاسی و نیم شاسی و سایر مدل های مختلف وجود دارد که نشان دهنده این امر می باشد که دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد .

قیمت ارزان و کیفیت بالا : همانطور که در بخش های گذشته خاطر نشان کردیم این فروشگاه به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند و خود نیز تامین کننده محصولات فروشگاه های دیگر است که از این رو بهترین و مقرون به صرفه ترین مدل ها را می تواند به شما پیشنهاد دهد . البته باید گفت که این قیمت های ارزان در کنار بهترین متریال جنس بدنه است تا کیفیت فوق العاده را در کنار قیمت های مقرون به صرفه داشته باشید . برای این امر نیز این فروشگاه به همراه محصولات خود ضمانت های لازم را می دهد و می توانید با خیالی راحت در صورت استفاده استاندارد از این محصولات در مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید .

خدمات پس از فروش حرفه ای : خدمات پس از فروش حرفه ای یکی از مهمترین مزیت های این فروشگاه می باشد ، فاکتوری که بسیاری از فروشگاه ها قادر به ارائه آن نمی باشند و این امر با بهره گیری از برترین کارشناسان محصولات بادی صورت می پذیرد . موضوعی که با بهره گیری از سابقه بلند بالای فعالیت و همچنین دور هم آوردن کارشناسان برجسته باعث شده است تا با ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای ، خیال شما پس از خرید نیز به طور کلی راحت شود و دغدغه و استرسی در هنگام آسیب دیدن تشک بادی ماشین خود نداشته باشید .

بهترین مدل تشک بادی ماشین

بهترین مدل تشک بادی ماشین با توجه به بررسی های صورت گرفته و همچنین بازخورد هایی که از مصرف کنندگان داشته ایم ، مدلی است که دارای جنس بدنه ای که می گوییم باشد . در ساخت این تشک های بادی در نمونه های محبوب از سطح رویه تشک جیر یا همان مخمل استفاده شده است ؛ این سطح رویه دارای لطافت و نرمی خاصی می باشد و برای انواع پوست های حساس و حتی کودکان قابل استفاده است . این نوع بدنه با توجه به لطافتی که دارد باعث می شود تا در هنگام کشیده شدن پوست بر روی آن ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود و در واقع بسیار نرم و راحت است و می تواند خوابی لذت بخش به شما هدیه دهد . اما برای بخش های کناری و کف این تشک بادی جنس بدنه پی وی سی چرمی بهترین انتخاب به شمار می آید زیرا مقاومت و استحکام بسیار بالایی داد . قابلیت تحمل وزن نیز بسیار حائز اهمیت است که در این خصوص باید بگوییم توجه داشته باشید قابلیت تحمل وزن تشک بادی انتخابی شما 150 الی 200 کیلو گرم باشد که بهترین کیفیت به شمار می آید .

قیمت خرید بهترین تشک بادی ماشین

مدل های متنوع و بسیار زیاد تشک های بادی داخل ماشین باعث می شود تا نتوانیم قیمت دقیقی را در این خصوص عنوان کنیم زیرا این محصولات به صورت کاملا وارداتی هستند و نوسانات قیمت ارز ، مدل انتخابی شما ، جنس بدنه و بسیاری از عوامل می تواند در نوسان قیمت تاثیر گذار باشد . به همین خاطر بهترین پیشنهاد به شما این است تا برای اطلاع از مدل های موجود و قیمت محصولات به دسته بندی تشک بادی ، تشک بادی ماشین در همین وب سایت مراجعه کنید . فروشگاه اینتکس تهران برای تمامی محصولات این بخش خدمات پس از فروش به همراه ضمانت اصل بودن محصولات را ارائه کرده است که می تواند خیال شما را پس از خرید نیز راحت کند . در پایان نیز در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی از طریق شماره تلفن های درج شده در بخش ابتدایی و انتهایی همین وب سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .