عنوان مقاله : بین بگ چیست ؟

امروزه لوازم خانگی روز به روز مدرن تر می شود و آن وسیله ای که به خوبی بتواند نیازهای بیشتری از انسان ها را درون خانه برطرف کند و راحتی بالاتری داشته باشد به خوبی می تواند جای خود را در میان مردم باز کند . بین بگ ها را نیز می توان نوعی از لوازم خانگی راحتی دانست که همانند مبل ها و صندلی های راحتی ساختار های خاص خود را دارند و به خوبی جای خود را در خانه های مردم باز کرده اند . این محصولات در ظاهر اولیه دارای ساختار های دایره ای شکل حجیم می باشند که در هنگام نشستن به خوبی حالت اولیه بدن را به خود می گیرند و می توانند بهترین گزینه برای استراحت در محیط های خانگی و اتاق های خواب و همچنین به منظور پذیرایی از مهمانان باشند . این محصولات در ابعاد مختلفی وجود دارند و به خاطر شکل دوست داشتنی که دارند در خانه های مدرن جای خود را به خوبی پیدا کرده اند . در ادامه این مطلب میخواهیم شما را با بین بگ بیشتر آشنا کنیم تا قبل از خرید بین بگ اطلاعات جامعی را داشته باشید و سپس دست به خرید این محصولات بزنید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

همانطور که در بخش ابتدای این مقاله به آن اشاره داشتیم بین بگ ها دارای ساختارهای دایره ای مانند می باشند که ابتدا به مانند توپ های بزرگ هستند اما به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده بالایی که دارند به خوبی پس از چندین بار مصرف حالت کلی خود را به دست آورده و سپس مخصوص استراحت می شوند زیرا فضای بسیار راحتی را در محیط پذیرایی و یا اتاق خواب پدیدار می کنند . باید گفت که این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی وجود دارن که بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید از آن ها استفاده کنید . اگر دارای خانه هایی با فضای کوچک هستید و یا در محیط های وسیع خانگی با اتاق های خواب بزرگ زندگی می کنید نباید دغدغه ای به خود راه دهید زیرا این محصولات تمامی سبک ها و سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهند . باید گفت که بین بگ ها دارای ظرفیت های مختلف می باشند که بهتر است بسته به ماهیت استفاده ای که از آن ها انتظار دارید اقدام به خرید نمایید . بیگ بگ یک نفره به طبع پر فروش ترین این محصولات به شمار می آید اما این مبل های دوست داشتنی در ظرفیت های دو ، سه و حتی چهار نفره هم وجود دارند که دیگر برای استفاده های شخصی به عنوان تختخواب نیز می توانند با توجه به ابعاد بزرگی که دارند استفاده شوند . بین بگ هایی با ظرفیت بزرگ تر باید توجه داشته باشید که فضای بیشتری را اشغال می کنند و قبل از خرید آن ها باید فضایی را برای نگهداری آن ها درون اتاق خواب و یا محیطی از خانه رزرو کنید .

این محصولات دوست داشتنی دارای اشکال مختلفی می باشند و در ساخت آن ها توسط کمپانی های مختلف از جنس های بدنه متنوع استفاده می شود . از مهمترین و پر مصرف ترین متریالی که در ساخت بین بگ ها مورد استفاده قرار می گیرد ، بین بگ پارچه جیر یا همان مخمل می باشد که دارای حالت پذیری ایده آل و راحتی فوق العاده می باشد و از این رو تمامی طیف های سلیقه ای را به خوبی به خود معطوف کرده است . البته بین بگ هایی با رویه پشمی نیز جدیدا توسط قشرهای جوان به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده اند . باید گفت که مقاوم ترین و پر فروش ترین جنس رویه برای بین بگ ها اختصاص به رویه های پارچه ای ساده دارد که البته با پارچه ای که در ذهن دارید متفاوت است و نوعی پارچه جیر چند لایه در ساخت استفاده می شود تا مواد داخلی خود را به خوبی درون خود نگهداری کند . این نوع پارچه در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می گذارد و خیال شما را برای استفاده حتی در ظرفیت های چند نفره به طور کلی راحت می کند . پارچه های استفاده شده در ساختار بین بگ ها به خوبی با توجه به دوخت های متراکمی که دارند آب بندی می شوند و بسیار مورد تست قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . 

شاید برای شما هم همانند بسیاری دیگر از افراد جالب باشد که بدانید درون بین بگ هایی با این حجم از چه نوع متریالی استفاده می شود که به راحتی وزن افراد را بر روی خود نگهداری می کند و علاوه بر آن دارد وزن سبک و همچنین انعطاف پذیری و راحتی فوق العاده ای می باشد . باید گفت که درون این محصولات از فیبرهای مخصوص خرد شده استفاده می شود که در حالت دایره ای شکل هستند و با توجه به تراکم بالایی که دارند فضای داخلی بین بگ را به خوبی پر می کنند که این امر می تواند استحکام بالایی به این محصولات ببخشد . این مواد داخلی درون پارچه ای به اسم آستر داخلی قرار می گیرند تا مواد داخلی را که فیبرهای مخصوص خرد شده هستند از پارچه رویه جدا کند . این امر باعث می شود و رویه و مواد داخلی به صورت کامل مجزا از یکدیگر باشند و باعث شود تا قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی در صورت بروز هر گونه حادثه به صورت مجزا فراهم شود . باید گفت که برای تعویض رویه و یا مواد داخلی این محصولات در بخش کف آن ها زیپی بزرگ تعبیه می شود که به وسیله آن بدون داشتن دانش خاصی می توانید خودتان اقدام به تعویض هر کدام از بخش ها نمایید . لازم به ذکر است که مواد داخلی این محصولات به صورت جداگانه درون بسته بندی هایی با حجم مشخص در فروشگاه اینتکس تهران که نمایندگی فروش جدیدترین بین بگ ها می باشد به فروش می رسد . همچنین فروشگاه اینتکس تهران برای محصولات ارائه شده خود ضمانت یک ساله به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای را ارائه می دهد که در صورت تهیه بین بگ خود از این فروشگاه به خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل از خدمات پس از فروش بهره مند شوید .

از جمله سوالات متداولی که در هنگام خرید بین بگ ها و مبل های شنی از ما پرسیده می شود در رابطه با قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . باید گفت که بین بگ ها به دلیل بکارگیری پارچه های چند لایه با کیفیت و همچنین فوم های مخصوص درون خود از استحکام بالایی برخودار هستند و قابلیت تحمل وزن مدل های یک نفره آن را می تواند تا صد و پنجاه کیلو گرم در نظر داشت . برای مدل های دو و سه نفره نیز به همین مقدار می توانید بر روی وزن استاندارد تحمل شده توسط آن ها به اندازه هر نفر بیافزایید . به طور کلی می توان گفت که این محصولات با توجه به قابلیت تحمل وزن بالایی که به خود اختصاص داده اند ، مشکلی برای افرادی با اضافه وزن نیز ایجاد نمی کنند و می توانید در وزن های مختلف از آن ها استفاده نمایید . همچنین اگر به شکل ظاهری این محصولات توجه داشته باشید ، باید به این فکر بیافتید که وزن بین بگ ها با توجه به ابعادی که دارند بسیار زیاد است اما این محصولات دارای وزن های شش تا ده کیلو گرم می باشند که با توجه به دستگیره هایی که در بدنه آن ها تعبیه می شود به راحتی قابل جا به جایی می باشند . 

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش و تولیدی برتر انواع مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر اقدام به عرضه این محصولات با نازلترین قیمت کرده است که می توانید تمامی این محصولات را در وب سایت مشاهده کرده و یا با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی فروشگاه اینتکس تهران محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و خرید خود را نهایی کنید . دفتر حضوری نمایندگی اینتکس تهران در استان تهران می باشد و برای برقراری هر گونه ارتباط با مشاورین می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید ، در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را قبل از خرید به شما انتقال داده باشیم .