تخت بادی ارزان قیمت یکی از مواردی است که در زمان خرید افراد به آن توجه می کنند تا بتوانند یک تخت بادی با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایند . تخت های بادی دارای دو برند معتبر اینتکس و بست وی می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . تخت های بادی اینتکس معمولا دارای بدنه از جنس مخمل و چرم مصنوعی می باشند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و وزن بالایی بهرمند می باشند . از مهمترین ویزگی یک تخت بادی که می توان به آن اشاره کرد رویه آن می باشد که می باسیت بسیار نرم و راحت باشد تا شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این که اگر تخت خواب بادی ارزان قیمت باشد پس بی کیفیت است اصلا درست نیست و صحت ندارد .

رویه های این تخت های بادی از جنس مخمل جیر می باشند که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این محصولات بسیار مناسب برای خواب شب می باشند . بدنه تخت های بادی باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد به همین سبب شرکت اینتکس و بست وی جنس بدنه آن را از مخمل و پی وی سی سه لایه طراحی کرده است . اکثر تخت های بادی دارای پمپ باد سرخود می باشد که به بدنه متصل می باشد و شما می توانید به کمک آن پمپ باد محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و راه اندازی نمایید . 

تخت های بادی دارای ابعاد و حجم مناسب می باشد که قابل استفاده برای یک و دو نفر می باشد . ابعاد استاندارد تخت بادی ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر  ، ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد . تخت بادی دارای بعاد بسیار مناسب می باشد به همین سبب از این محصولات می توانید به راحتی در مکان های که مد نظر دارید به راحتی استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشند . 

قسمت بالایی تخت های بادی کاملا مواج می باشند که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین سبب شما می تتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و از استراحت خود لذت ببرید . 

در بسته بندی تخت های بادی یک ساک حمل وجود دارد که به شما کمک می کند که تخت خود را داخل آن قرار داده و با خود حمل نمایید و هچنین یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . 

قسمت رویی این محصولات علاوه بر مخمل در لایه های میانی آن ها الیاف ابریشم نیز استفاده شده که به نرمی و راحتی تخت های بادی افز.وده است . قسمت کف تخت هادی بادی  از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که در زمان استفاده از آن کاملا با زمین هواگیری شده و از تکان خوردن محصول جلوگیری می کند . 

تخت های بادی اینتکس دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و شکیل می باشد به همین سبب شما می توانید از آن در اتاق خواب و اتاق میزبان استفاده نمایید و زیبایی خاصی را به آن مکان بدهید . رویه های تخت های بادی مواج می باشد که در زمان استفاده از آن هوا رد شده به همین سبب تخت و بدن شما عرق نخواهد کرد و همچنین طبی بودن این تخت ها باعث می شود تا کسانی که بیماری استخوانی و مفصلی دارند از این محصول استفاده نمایند . 

برای مراقبت و نگهداری از تخت های بادی می بایست تخت خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری نمایید  ، از جامپینگ و پرش بروی تخت جلوگیری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تا صدمه ای به تخت وارد نشود . 

تخت های بادی اینتکس و بست وی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آوده از این محصول استفاده نمایید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید . پمپ باد تخت های بادی دارای 2 سال گارانتی تعویض می باشد که در صورت صدمه دیدن پمپ تعویض می گردد . 

تخت بادی کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای اغلب دارای بدنه از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب کودک شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . تخت های بادی کودک را شما می تانید با تهیه یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . لبه های تخت های بادی کودک از کف آن بالا تر می باشد به همین سبب کودک شما در زمان استفاده از آن بیرون نخواهد افتاد . 

تخت بادی را شما می توانید با کمترین قیمت از تنها نمایندگی اینتکس در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس ایران تهران مراجعه کرده تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .