عنوان مقاله : تخت بادی برای سفر

تخت بادی یکی از پرکاربردترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی می باشد که در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کارایی هایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند. سفر یکی از تفریحاتی است که می تواند موجب افزایش شادابی روحیه خانواده شود و بسیاری از افراد در صورت وجود چند روز تعطیلی در تقویم کشور به فکر سفر می افتند. اما راحتی در سفر با استفاده از تجهیزات کامل و کاربردی امکان پذیر می شود و در این خصوص تخت بادی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استراحت و خواب در سفر به شمار بیاید که مزیت های بسیاری دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به چند مزیت مهم اشاره داشته باشیم تا شما را به آگاهی کامل برسانیم و بدانید همراه داشتن لوازمی همچون تخت بادی چقدر می تواند سفر شما را لذت بخش تر کند و توصیه می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید.

خرید تخت بادی یکی از اولین اولویت های بسیاری از دوست داران سفر و کمپینگ می باشد زیرا در هنگام رسیدن به مقصد و یا در مسیر به هنگام کمپ زدن می توانند خوابی راحت به همانند خوابیدن بر روی تخت خانگی را تجربه کنند و لذت ببرند. تخت خواب های بادی یکی از سبک ترین نمونه تخت ها می باشند که می توانید برای استراحت در سفر به همراه داشته باشید و این سبک بودن می تواند یکی از مزیت های بزرگ این محصولات به شمار بیاید. سبک بودن تخت های بادی به دلیل استفاده از متریال سبک در ساختار بدنه آن ها می باشد که علاوه بر سبک بودن به انعطاف پذیری بالای اجزای تشکیل دهنده بدنه آن ها نیز کمک شایانی کرده است.

ساختار اصلی تشکیل دهنده بدنه این محصولات از پی وی سی یا همان وینیل می باشد که در قسمت های مختلف از مدل های متنوع این متریال استفاده شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. به عنوان مثال در بخش رویه تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، دارای نرمی و لطافت خاصی نیز است که موجب می شود تا برای انواع پوست های حساس نیز با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید. رویه جیر به علت سازگاری بالا با پوست بدن افراد موجب این امر می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی تخت نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود و یکی از بهترین مواد اولیه برای تختخواب های خانگی به شمار می آید . اما در برخی دیگر از قسمت ها همانند کف و قسمت های کناری از پی وی سی چرمی عمدتا دو لایه استفاده شده است که می تواند فشارهای وارده را به راحتی مهار کرده و استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. این نوع پی وی سی نیز سازگاری بالایی با انواع پوست بدن دارد و موجب این امر می شود که بتوانید بدون حساسیت پوستی از آن استفاده کنید.

این ترکیب مواد اولیه موجب این امر می شود تا به هنگام خالی شدن تخت خواب از باد ، انعطاف پذیری بالایی صورت بگیرد و در نتیجه حجم تخت به هنگام جمع آوری بسیار کم شود که اشغال کم فضا در مسافرت ها و کمپینگ ها می تواند نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد و در واقع برای بسیاری از اهالی کمپینگ رضایت بخش است. همچنین باید گفت که برای راه اندازی تخت خواب های بادی کار سختی را نیز پیش رو ندارید زیرا با استفاده از ابتدایی ترین پمپ باد های مخصوص محصولات بادی نیز در مدت زمان کوتاهی می توانید این محصولات را باد کرده و از استفاده آن ها لذت ببرید.

بر روی بدنه تخت خواب های بادی یک دریچه باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال پمپ باد را دارد و مدت زمان تقریبی راه اندازی در بزرگ ترین مدل های این محصولات نیز از سه دقیقه فراتر نخواهد رفت. اما علاوه بر پمپ باد های دستی در بسیاری از مدل های تخت خواب بادی از پمپ باد سرخود برقی استفاده شده است که راه اندازی محصول را برای شما به راحتی آب خوردن می کند. این مدل از تختخواب ها همانطور که اسمشان پیداست دارای پمپ باد سرخود می باشند که قابلیت اتصال به برق شهری و یا در برخی مدل های برق دوازده ولت را دارد و برای راه اندازی تخت کافیست تا پمپ را به برق متصل کرده و سپس دکمه روشن شدن را بزنید. این پمپ ها به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز کارایی دارند و در مدت زمان کوتاهی تخت را برای شما خالی از باد می کنند.


یکی دیگر از مزیت های تختخواب های بادی سفری را می توان وزن سبک آن ها دانست که قابلیت جا به جایی آن ها را به راحتی امکان پذیر می کند. تخت خواب های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند که به صورت استاندارد فضایی را برای استفاده افراد بزرگسال فراهم می آورند و وزن آن ها نیز رابطه مستقیمی با متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه آن ها و همچنین ابعاد تخت دارد. وزن استاندارد تخت خواب های یک نفره از یک تا چهار کیلو گرم و وزن این محصولات برای مدل های دو نفره تا هشت کیلو گرم افزایش پیدا می کند که با توجه به ابعادی که دارند ، سبک است.

در بسیاری از مدل های تخت بادی مسافرتی ، به همراه آن ها درون بسته بندی یک عدد ساک حمل دسته دار وجود دارد که باعث می شود تا به راحتی بتوانید حتی در پیاده روی ها این محصولات را به همراه داشته باشید و کار سختی را در این خصوص در پیش نداشته باشید. دو برند مطرح تولیدکننده تخت خواب های بادی مسافرتی را می توان برند اینتکس و بست وی دانست که کیفیت ساخت بالا و قیمت های مقرون به صرفه را برای شما به همراه خواهند آورد. بنابر تجربه فروش محصولات بادی نیزتوصیه می کنیم اگر قصد خرید این محصولات را دارید تخت بادی اینتکس و تخت بادی بست وی را در مدل های مختلف بررسی و در اولویت خرید قرار دهید. همین حالا می توانید جدیدترین تختخواب های بادی مسافرتی را از نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران یعنی فروشگاه اینتکس تهران ثبت سفارش کنید. برای مشاهده جدیدترین مدل ها کافیست به دسته بندی تخت بادی از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید و خریدی آگاهانه و لذت بخش را تجربه کنید.