عنوان مقاله : تخت بادی خودرو

تخت بادی خودرو یکی از کاربردی ترین و البته پر طرفدارترین دسته بندی های تخت خواب بادی که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در مدت زمان کوتاهی که به بازار های ایران عرضه شده است ، توانسته تا هواداران بسیاری را جذب کند . تخت خواب های بادی دارای دسته بندی های بسیاری می باشند که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به تخت خواب بادی خانگی ، تخت بادی کمپینگ و تخت بادی خودرو اشاره داشت که هر کدام دارای کابردهای خاص خود می باشند . در این مقاله قصد داریم تا تخت بادی ماشین را برای شما معرفی کنیم تا خریدی لذت بخش و البته با آگاهی کامل را داشته باشید .

تخت های بادی ماشین از جمله محصولاتی می باشند که برخلاف اسمی که برای آن ها انتخاب شده است ، چند کاره می باشند و برخی از مدل های آن ، قابلیت استفاده بیرون از فضای ماشین و در کمپینگ ها را نیز دارند . این محصولات دارای قسمت های مجزای بدنه می باشند که برگرفته از ستون های بادی و همچنین تشک بادی رویه می باشد . تشک بادی اصلی این محصولات که دارای ارتفاع کمی نیز می باشد ، قابلیت استفاده درون ماشین ، در محیط های باز و کمپینگ ها و همچنین درون چادر مسافرتی را دارد و در واقع با خرید این محصولات می توانید با یک تیر چند نشان بزنید . 

استفاده از تشک های بادی درون چادرهای مسافرتی و کوهنوردی به دلیل ارتفاع بلندی که دارند اکان پذیر نمی باشد اما این مدل از تخت خواب های بادی ماشین در قسمت رویه یعنی تشک بادی که بر روی خود دارند ، ارتفاع استاندارد برای استفاده درون چادرهای مسافرتی با ارتفاع کم را نیز فراهم می آورند . اما سوالی که بسیاری از افراد قبل از خرید تخت بادی ماشین و همچنین استفاده از این محصولات با آن مواجه هستند در خصوص را اندازی این محصولات می باشد . تخت خواب های بادی ماشین دارای دریچه های بادی می باشند که در قسمت های مختلف تعبیه شده است و این دریچه ها عمدتا به صورت دو کاره می باشد ، به این منظور که علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن ها استفاده کنید .


برای راه اندازی این تخت های بادی نیاز به پمپ باد دستی و یا برقی دارید که به انتخاب خودتان و به صورت جداگانه باید تهیه شود ، البته نمایندگی اینتکس تهران در بسیاری از پکیج های پیشنهادی خود ، پمپ باد برقی را نیز به همراه تخت بادی ماشین قرار داده است تا دیگر شما را از خرید های مجزا بی نیاز کند . پیشهاد ما به شما برای خرید پمپ باد ، پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به به فندکی ماشین می باشد ، زیرا در شرایط سفر امکان دسترسی به برق شهری محدود می باشد و با خرید این نمونه از پمپ های باد به راحتی می توانید از برق ماشین خود استفاده نمایید و در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای و به راحتی تخت بادی ماشین خود را راه اندازی و آماده استفاده کنید .

تخت بادی ماشین در مدل های مختلف و متناسب با ابعاد داخلی تمامی ماشین های داخلی و خارجی ساخته شده است و امکان استفاده را تقریبا برای همگان فراهم کرده است . ستون های بادی این محصولات به خوبی فضای خالی میان صندلی عقب و جلوی ماشین را پر می کند و سپس با قرار گرفتن تشک بادی بر روی صندلی و ستون ها ، فضایی به همانند تخت بادی خانگی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن در هنگام حرکت ماشین حتی با سرعت های بالا نیز استفاده کنید . یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند ، خستگی بعد از رسیدن به مقصد است که باعث می شود تا یک روز پس از رسیدن به مقصد را تقریبا از دست بدهید ، اما با وجود این تخت بادی درون ماشین شخصی خود به راحتی می توانید استراحت کرده و سرحال به مقصد برسید .

رویه این محصولات عمدتا ساخته شده از پی وی سی می باشد و بهترین نوع رویه پی وی سی یا همان وینیل مخمل یا جیر است که بسیار نرم و البته مستحکم می باشد . قابلیت تحمل وزنی که این نمونه از تخت خواب های بادی می توانند بر روی خود نگهداری کنند بالغ بر 150 الی 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری ظرفیت دو نفره بزرگسال مناسب است و می توانید به صورت دو نفره بر روی آن بنشینید و یا به صورت خوابیده مورد استفاده یک نفر قرار بگیرد و در واقع درون ماشین شخصی خود صاحب یک تخت خواب بادی یک نفره هستید . رویه تخت بادی خودرو به صورت مواج ساخته شده است که مزیت های بسیاری دارد . از جمله این مزیت ها می توان به جلوگیری از لیز خوردن بدن در هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا و جلوگیری از تعریق بدن به دلیل گردش هوای مطلوب اشاره داشت که بسیار حائز اهمیت است .

قیمت تخت بادی خودرو که در بسیاری از مدل ها تولید شده است وابسته به نرخ ارز در کشور می باشد ، زیرا این محصولات به صورت کاملا وارداتی در بازار عرضه می شوند و این امر موجب نوسان قیمت تشک های بادی ماشین به هنگام نوسان نرخ ارز می شود . از دیگر موارد اختلاف قیمت این محصولات می توان به جنس بدنه ، ابعاد و برند سازنده اشاره داشت که همه این موارد می تواند اختلاف قیمتی را ایجاد کند . اما به صورت تقریبی می توانیم بگوییم که قیمت این محصولات در هنگام تدوین این مقاله در حدود 900.000 تومان البته بدون پمپ باد برقی می باشد که به نسبت سایر تخت خواب های بادی خانگی ، بسیار مقرون به صرفه است .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات بادی در ایران نیز تنوع بی نظیری از تخت های بادی ماشین را برای شما فراهم آورده است و از این رو می تواند جزو برترین گزینه ها برای بررسی ، انتخاب و خرید آنلاین و حضوری تخت بادی ماشین محسوب شود . تمامی تخت خواب های بادی عرضه شده درون این فروشگاه دارای ضمانت اورجینال بودن و کیفیت هستند و با خیالی راحت می توانید تخت بادی خودرو را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید . برای مشاهده جدیدترین مدل های تخت بادی خودرو همین حالا می توانید به دسته بندی تشک بادی ماشین از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید و تمامی محصولات را به همراه توضیحات دقیق و قیمت به روز شده مشاهده کنید . همچنین برای بهره مندی از مشاوره تخصصی پیش از خرید تخت بادی خودرو کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .