عنوان مقاله : تخت بادی مسافرتی

تخت بادی مسافرتی را به جرات می توان یکی از کاربردی ترین دسته بندی های محصولات بادی دانست که در تمامی محیط های اعم از خانه ، درون ماشین ، کمپینگ ها و خلاصه محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای بسیاری دارد . تخت خواب بادی محصولی دوست داشتنی می باشد که می تواند خوابی راحت و با آرامش را به شما هدیه دهد و علاوه بر آن دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز می باشد . قیمت تخت بادی بسته به ظرفیت تعداد نفراتی که دارد ، جنس بدنه ، برند سازنده و بسیاری دیگر از عوامل می تواند مختلف باشد و این اختلاف قیمتی بسته به کاربردهایی که از این محصولات انتظار دارید است .

یکی از کاربردی ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی های تخت بادی ، تخت بادی مسافرتی می باشد که در مدل های بسیاری تولید شده است و به همین خاطر می توان گفت که از خرید این محصولات دست خالی از فروشگاه بیرون نخواهید آمد . تخت بادی مسافرتی باید ویژگی های بسیاری داشته باشد تا استفاده از آن برای شما در مسافرت ها راحت تر و البته لذت بخش تر شود . یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تخت بادی مسافرتی باید مدنظر داشته باشید ، جنس بدنه این محصولات می باشد زیرا رابطه مستقیمی با طول عمر تخت خواب و همچنین میزان راحتی در هنگام استفاده دارد .

تخت خواب های بادی عمدتا دارای دو نوع جنس بدنه می باشند که هر کدام از این متریال ها دارای مزیت ها و معایب خود هستند . بهترین نوع رویه برای تخت خواب و تشک های بادی مسافرتی به اسم وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار نرم و در عین حال منعطف می باشد و حس خوابیدن بر روی تخت خواب های خانگی را به شما می دهد . تخت خواب های بادی مسافرتی با رویه وینیل عمدتا به صورت ترکیبی ساخته می شوند به این منظور که در بخش رویه آن ها از وینیل جیر استفاده می شود اما در بخش های کناری و کف محصول از وینیل چرمی استفاده می شود تا به خوبی بتواند فشار وارده را مهار نماید و وزن های بالاتری را بر روی خود نگهداری کند . اما نمونه دیگر تخت های بادی مسافرتی به صورت تمام چرم ساخته می شوند ، البته چرم استفاده شده در ساخت این محصولات از نوع وینیل می باشد و نرمی خاصی دارد که علاوه بر تحمل وزن بالا به خوبی می تواند راحتی را در هنگام خواب برای شما پدید آورد .

باید به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است تا تخت بادی مسافرتی که انتخاب می کنید دارای رویه ای مواج باشد تا به خوبی بتواند به صورت ضد تعریق عمل کند . این ضد تعریق بودن باعث می شود تا در انواع شرایط آب و هوایی بتوانید از این تخت های بادی استفاده کنید و با مشکل مواجه نشوید و تعریق بدن در حد اذیت کننده برای شما نباشد زیرا با فاصله ای که میان بدن شما و همچنین سطح تخت خواب به صورت شیار دار ایجاد می شود ، گردش هوا به خوبی می تواند از تعریق جلوگیری به عمل آورد . همچنین بسیاری از تخت خواب های بادی مسافرتی در بخش بالایی خود دارای بالشت های بادی سرخود می باشند که با راه اندازی تخت بادی ، حالت اصلی را به خود می گیرند و آماده استفاده می شوند و دیگر شما را از شر به همراه داشتن بالشت های سنتی به صورت جداگانه خلاص می کنند و در مجموع میزان وسایل کمتر و سبک تری را به همراه خواهید داشت .

از دیگر فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید تخت بادی مسافرتی باید در نظر داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد ، زیرا رابطه مستقیمی با میزان کاربردی که از آن انتظار دارید خواهد داشت . تخت خواب های بادی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه می شوند . از این رو دارای تحمل وزن های مختلفی می باشند که این تحمل وزن به ساختار تخت بادی برمی گردد . تحمل وزن استاندارد برای تخت بادی مسافرتی یک نفره 90 تا 110 کیلو گرم می باشد که می توانید به صورت یک نفره بزرگسال از آن بهره مند شوید . اما این ویژگی در خصوص تخت بادی مسافرتی دو نفره 170 تا 200 کیلو گرم است که مورد استفاده افراد قرار می گیرد . 


اما بسیاری از افراد دغدغه راه اندازی تخت بادی مسافرتی خود را در شرایط کمپینگ دارند ؛ در این خصوص باید بگوییم که به طور کلی ما دو نوع تخت بادی داریم : تخت بادی با پمپ باد سرخود و تخت بادی با پمپ باد مجزا . همانطور که از اسم تخت بادی با پمپ باد سرخود مشخص است ، این دسته از تخت خواب های بادی در بخشی از بدنه خود دارای پمپ باد های برقی و یا پایی هستند که نیاز شما به پمپ بادهای مجزا را برطرف می کنند . اگر تخت بادی شما دارای پمپ باد سرخود برقی بود که باید در شرایط کمپینگ به دنبال دسترسی به برق شهری باشید و مدت زمان راه اندازی تخت در حدود سه الی چهار دقیقه است و کار سختی را پیش رو ندارید و با زدن یک دکمه تخت بادی شما قابل استفاده می شود .

اما اگر دسترسی به برق شهری در شرایط کمپینگ برای شما دشوار است بهتر می باشد تا از تخت بادی با پمپ باد پایی استفاده کنید که با فشردن پا بر روی پمپ و نیروی محرکه ، راه اندازی می شود و دیگر نیازی به جریان مستقیم برق نیست . نمونه دیگر تخت بادی مسافرتی نیز که از نام بردیم ، تخت بادی با پمپ مجزا است که به صورت جداگانه باید برای آن پمپ باد برقی و یا دستی تهیه کنید و می توانید انواع پمپ باد را از نمایندگی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت به همراه تخت تهیه کنید .

وزن تخت بادی مسافرتی بسیار مهم است زیرا اگر در شرایط کمپینگ باشید قطعا نیاز به پیاده روی های گاها طولانی مدت دارید تا به لوکیشن دلخواه خود برسید ، پس در این شرایط حتی یک کیلو گرم هم می تواند تاثیر در اعمال خستگی بر روی اندام هایتان داشته باشد . تخت های بادی مسافرتی بسته به ابعاد و ظرفیتی که دارند دارای وزن های میان یک تا سه کیلو گرم می باشند که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و بهترین انتخاب را از میان گزینه های موجود داشته باشید . اما حجم تخت بادی مسافرتی شما نیز بسیار مهم است زیرا در صورت راهی شدن به کمپینگ هایی که دارای پیاده روی است ، بهتر می باشد تا کمترین حجم وسیله را به همراه خود داشته باشید . پس در هنگام خرید تخت بادی مسافرتی خود حتما به حجم محصول نیز برای سهولت در به همراه داشتن توجه کنید . 

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران ، یکی از برترین گزینه ها برای خرید تخت بادی مسافرتی به شمار می آید و گزینه های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد . شما عزیزان نیز برای مشاهده جدیدترین مدل های تخت بادی و اطلاع از مشخصات دقیق و قیمت های به روز شده همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی بهره مند شوید .