امروزه رفتن به مسافرت با ماشین های شخصی می تواند تاثیر بسزایی در روحیه تمامی افراد خانواده داشته باشید و به طور کلی نوعی تجدید قوا برای ادامه روند کاری و همچنین زندگی با روحیه می باشد . سفرهای امروزی بیشتر با ماشین های شخصی انجام می شود در در مسیر مسافرت فریحات بسیاری صورت بگیرد و در واقع بسیاری از ایرانیان تفریحات جاده ای را که وقتی هنوز به مقصد نرسیده اند بیشتر دوست دارند و با توجه به موقعیت های جغرافیایی که در کشورمان در اختیار داریم از شما تا جنوب سفر کردن می تواند زمان بر باشد و این امر موجب می شود در میان راه نیاز به استراحت داشته باشیم .

 محصولی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم شاید تا به حال اسم و یا کارایی آن را ندیده باشید و آشنایی لازم را با آن نداشته باشید اما پس از این معرفی تخت خواب بادی ماشین می تواند بخشی جدایی ناپذیر از مسافرت های شما باشد . همانطور که در جملات گذشته گفتیم این محصول نامش تخت خواب بادی ماشین یا در وب سایت هایی به آن تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز گفته می شود است . در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تخت خواب بادی ماشین توضیحات تکمیلی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم که می تواند کمک شایانی به شما در هنگام خرید این محصول پرطرفدار کند پس در ادامه این راه همراه ما باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید .

در ابتدای این موضوع قصد داریم تا اقدام به بررسی شکل ظاهری این محصول نماییم . به طور کلی تخت های بادی داخل ماشین دارای سطح صاف بادشونده می باشند که بر روی صندلی عقب ماشین قرار می گیرد و در بخش زیرین پایه های بادشونده قرار دارند که کاملا مطابق با آناتومی بخش عقبی ماشین ساخته شده است . این آناتومی در جهت قرار گیری و فیکس شدن تخت بادی با بخش عقبی ماشین کمک شایانی می کند و این امر می تواند کمک کننده در پر کردن تمامی فضای صندلی عقب ماشین باشد به گونه ای که به هنگام مشاهده بخش عقب ماشین تان حتی فضای خالی مابین صندلی عقب و صندلی جلو نیز با تخت بادی یکدست پوشش داده شده است و بهترین فضا در مسافرت ها برای راحت نشستن و حتی خوابیدن وجود دارد . این محصولات به هنگام عرضه در بازارهای جهانی به خوبی توانسته اند به بخش جدایی ناپذیر مسافرت ها برای خانواده ها در سایر نقاط جهان تبدیل شوند . جنس بدنه این محصولات همانند سایر محصولات بادی از نوع وینیل می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . متریال وینیل دارای انواع مختلفی می باشد که در بخش های مختلف و دسته بندی های محصولات بادی پایه ثابت تولیدات کارخانه ها است و این امر به دلیل محبوبیت در میان مصرف کندگان می باشد که به خوبی توانسته است توجه کمپانی های تولید کننده را به خود جلب کند .

اما همانطور که گفتیم جنس وینیل دارای انواع مختلفی است که با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند در بخش های مختلف تعبیه می شوند تا بهترین حس را برای مصرف کنندگان پدیدار آورند . در تخت های بادی داخل ماشین و بر روی بخش رویه این محصولات که به طور مستقیم با بدن مصرف کنندگان در ارتباط است از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده می شود که دارای نرمی و لطافت فوق العاده است و یکی از مهمترین خصوصیت های آن سازگاری بالا با پوست بدن انسان می باشد ، بدین منظور که به هنگام کشیده شدن بدن بر روی آن ، باز هم هیچ گونه خراشی بر روی پوست بدن ایجاد نمی شود . این نوع ساختاری همان ساختاریست که در آناتومی تخت خواب های بادی خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و سال هاست که به خوبی جای خود را در خانه های مردم باز کرده است . اما در بخش های زیرین و کناری تشک بادی داخل ماشین از وینیل طرح چرم استفاده شده است تا به خوبی فشار وارده بر روی خود را مهار نمایند و بهترین عملکرد را در هنگام استفاده به نمایش بگذارند .

 وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده در ساخت تخت خواب بادی ماشین می تواند به راحتی وزن بزرگسالان را تحمل نماید . البته بحث تحمل وزن تختخواب های بادی ماشین بسته به متریال استفاده شده در آن ها دارد و این امر در تخت خواب های مختلف به صورت متنوع می باشد که چون با ما در این مقاله تک محصول را مد نظر نداریم می توانیم میانگین تحمل وزن در تخت خواب بادی داخل ماشین را 250 تا 300 کیلو گرم در نظرداشته باشیم که این مقدار برای نگهداری دو الی سه نفر بزرگسال نیز استاندارد باشد و نشان از کیفیت فوق العاده این محصولات دارد .

راه اندازی این محصولات به راحتی و توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی امکان پذیر می باشد و برای باد کردن می توانید از پمپ باد برقی و همچنین دستی استفاده کنید که قطعا بهترین گزینه برای باد کردن این محصولات استفاده از پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین می باشد زیرا در مسافرت ها امکان دسترسی به برق شهری محدود می باشد و باید به گونه ای شرایط تعبیه شود تا درون جنگل و یا کنار ساحل هم به راحتی بتوانید از امکانات این محصولات بهره مند شوید . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران متنوع ترین و جدیدترین تخت خواب های بادی داخل ماشین را برای شما عزیزان فراهم آورده است که به خیالی راحت می توایند کیفیت اورجینال این محصولات را مشاهده و اقدام به خرید آن ها نمایید . نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با سابقه فعالیت پانزده ساله در ایران همواره در کوشش بوده است تا محصولات بادی را با کیفیت فوق العاده به همراه ضمانت های لازم و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای در کشور عزیزمان به دست مشتریان برساند تا خریدار دغدغه ای پس از خرید به خود راه دهد ، بدین منظور برای مشاهده جدیدترین محصولات و همچنین استعلام قیمت می توانید به دسته بندی تشک بادی صندلی عقب ماشین مراجعه کنید .

تخت خواب بادی داخل ماشین برای انواع ماشین های داخلی و خارجی ، ماشین های شاسی بلند و نیم شاسی و همچنین سایر ماشین های داخلی قابلیت استفاده را دارد و می توانید تشک بادی مخصوص ماشین خود را انتخاب کنید . ابعاد تخت خواب های بادی صندلی عقب ماشین بسته به مدل هایی که دارد امکان دارد متفاوت باشد و برای اطمینان خاطر اطلاعات موجود  در صفحه محصولی که می خواهید خریداری کنید را به دقت مطالعه نمایید . این محصولات همچنین در برخی مدل های خود دارای ساک حمل دسته دار می باشند که جا به جایی آن ها را به راحتی امکان پذیر می کند و توجه داشته باشید که آن ها به هنگامی که خالی از باد هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی در صندوق عقب ماشین و یا کمد های دیواری خانگی جای می گیرند و وزن آن ها به صورت تقریبی دو الی سه کیلو گرم می باشد . قیمت این محصولات نیز بسته به مواد اولیه استفاده شده در ساخت ، جنس بدنه و همچنین ابعاد و کمپانی سازنده متفاوت می باشد . یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت در این محصولات نرخ ارز به دلیل وارداتی بودن آن ها می باشد و نوسانات  ارزی در کشور می تواند تاثیر گذار باشد ، به همین خاطر اعلام قیمت تخت خواب بادی ماشین نمی تواند صورت بگیرد و برای اطلاع دقیق از قیمت و مدل های موجود می توانید به وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش تماس حاصل کرده و از مشاوره دقیق و رایگان برخوردار شوید . به عنوان سخن پایانی تخت خواب بادی ماشین را می توان بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها دانست که از قیمت مقرون به صرفه و کیفیت فوق العاده برخوردار هستند و با توجه به کارایی بسیاری که دارند می توانند مسافرتی لذت بخش به همراه راحتی بیشتر را برای شما رقم بزنند .