تخت خواب بادی یک نفره

تخت خواب بادی یک تخت بسیار عالی با طراحی خاص و متفاوت است که شاید به تازگی با این محصول آشنا شده باشید . ولی تخت خواب های بادی به دلیل اینکه دارای طراحی بادی هستند ، انعطاف بسیار خوبی را داشته و با توجه خلاقیت بسیار خوب برند های تولید کننده این محصولات ، علاوه بر اینکه دوام بسیار خوبی را در برابر وزن افراد دارند ، می توانند یک سطح طبی و بسیار عالی را نیز برای آن ها داشته باشند . به همین دلیل است که امروزه تخت خواب های بادی در میان افراد به محبوبیت های بسیار بالایی دست یافته اند . تخت خواب بادی یک نفره از محبوبترین تخت خواب های طراحی شده است که تنها برای استفاده یک نفره مناسب بوده و فضای بزرگی را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد . 

تخت خواب بادی یک نفره از نظر ابعاد کاملا استاندارد بوده و می تواند به خوبی برای تمامی سنین و هر فردی با هر وزن و قدی مناسب باشد . شرکت های تولید کننده این محصولات ، تمامی این موارد و موضوعات را در نظر داشته و سعی کرده اند تا با بهترین نوع طراحی ، تخت خواب های بادی را در ابعاد استاندارد و با رویه های مناسب تولید کنند . یک تخت خواب بادی یک نفره به خوبی می تواند بیش از 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند . این در حالی است که میانگین وزن مردان حدودا 70 کیلوگرم بوده و حتی سنگین وزن ترین افراد نیز می توانند به تنهایی از یک تخت خواب بادی یک نفره استفاده کنند . به همین دلیل است که می توانید با اطمینان خرید تخت خواب بادی یک نفره را انجام داده و از آن استفاده کنید . 

شاید برخی از شما با شنیدن نام تخت خواب بادی یک نفره یا دو نفره به این فکر افتاده باشید که هدف از تولید این محصولات بادی ، استفاده به صورت موقتی و یا در مسافرت ها می باشد ، ولی اصلا اینگونه نیست و چه بسا تخت خواب های بادی به دلیل طراحی آرگونومیک و بسیار طبی خوب قابل استفاده به عنوان تخت و یک بستر خواب دائمی هستند که شما می توانید هر روز هفته از آن استفاده کرده و خوابی آرام و دلچسب را داشته باشید . ویژگی های بسیار خوبی در تخت خواب بادی یک نفره وجود دارد که شاید از آن ها بی اطلاع باشید ، به همین دلیل قصد داریم تا در ادامه شما را با ویژگی های برتر این محصولات آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را نیز انتخاب کنید . پس در ادامه همراه ما باشید . 

معمولا سطح تخت خواب های بادی به صورت مواج ساخته می شود و بسیار نرم و منعطف است . این طراحی که در بیشتر تخت خواب های بادی اصلی و اورجینال وجود دارد ، برای این است که شما بتوانید احساس راحتی هر چه بیشتر را از تخت خواب های بادی خود داشته باشید . این طراحی می تواند فرم پذیری تخت را افزایش دهد و باعث شود که سطح تخت با توجه آناتومی بدن شما تغییر فرم بدهد ، به همین دلیل نیز فشاری به اندام های شما وارد نخواهد شد . به عنوان مثال با دراز کشیدن و استفاده کردن از تشک بادی ، شاهد آن خواهید بود که قسمت هایی از بدن شما همچون گودی کمر به خوبی توسط تخت پوشش داده شده است و قسمت های دیگر تخت فرو رفته هستند تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید . 

این ویژگی ها در نهایت باعث خواهد شد تا شما خواب با کیفیت تری را داشته باشید . به همین دلیل است که توصیه می شود حتی از تخت خواب های بادی برای خواب های شبانه نیز استفاده کنید . ویژگی این محصولات بادی تنها همین مورد نبوده و چه بسا استفاده از تخت خواب های بادی نیز نسبت به سایر محصولات بادی بسیار آسان و ساده است . همانطور که می دانید برای استفاده از تخت خواب بادی نیاز است که آن را در ابتدا راه اندازی کنید . به همین دلیل شرکت هایی که اقدام به تولید و فروش تخت خواب بادی یک نفره یا دو نفره می کنند ، برای این محصولات بادی پمپ باد برقی سرخود در نظر می گیرند ، این پمپ ها که با کمک برق کار می کنند ، شرایط استفاده از تخت خواب بادی را برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد ، چرا که شما می توانید با استفاده از آن به سادگی و در کمترین زمان تخت بادی را راه اندازی کنید . 

راه اندازی تخت خواب بادی یک نفره با استفاده از پمپ باد برقی کمتر از 3 دقیقه به طول خواهد انجامید . این ویژگی تنها در تخت خواب های بادی برخی از کاناپه های بادی وجود دارد و در ساخت بسیاری از محصولات بادی از جمله مبل بادی ، تشک بادی ، استخر بادی ، جکوزی بادی یا قایق بادی و ... وجود ندارد . معمولا پمپ باد این تخت های بادی دو کاره هستند و شما می توانید برای تخلیه کردن باد تخت نیز از آن استفاده کنید . برای تخلیه کردن باد تنها کافیست که اهرم پمپ باد را تغییر دهید تا به جای باد کردن تخت بادی ، باد آن خالی شود . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هر روز تخت بادی را راه اندازی کرده و سپس باد آن را خالی کرده و محصول را جمع آوری کنید . 

تخت خواب بادی یک نفره مدل های بسیار متنوعی دارد و شما می توانید این محصولات را در هر شکل و ظاهری انتخاب و خریداری کنید . علت آن نیز وجود برند های مختلف و خلاق است که باعث شده اند تا تنوع تخت خواب های بادی بسیار زیاد شود . شما می توانید تخت خواب های بادی یک نفره ای را خریداری کنید که دارای رویه ای از جنس جیر باشند . برخی دیگر رویه مخملی داشته و حتی برخی از آن ها از بدنه برزنتی ساخته شده اند . اما عمدتا تخت خواب های بادی از پی وی سی ساخته می شوند که یکی از بهترین لایه ها برای ساخت تخت خواب بادی می باشد . این لایه ها مقاوم هستند و طول عمر بالایی را به تخت می بخشند . در اکثر اوقات از پی وی سی طرح چرم برای ساخت بخش های کناری تخت ها استفاده می شود که ظاهر آن ها را بسیار زیبا و دوست داشتنی می کند . البته در نظر داشته باشید که رنگبندی در تخت خواب بادی یک نفره بسیار زیاد بوده و می توانید این محصولات را در رنگبندی های کرمی ، خاکستری ، طوسی ، قهوه ای ، مشکی ، سورمه ای و ... انتخاب و خریداری کنید . 

برخی از تخت خواب های بادی یک نفره دارای حاشیه های کناری هستند که به صورت برجسته طراحی شده اند تا حیطه شما را برای استراحت کردن مشخص کنند . این برجستگی می تواند تا حدودی به عنوان یک حفاظ عمل کرده و از افتادن شما جلوگیری کند . چرا که ارتفاع تخت خواب بادی یک نفره به مانند تخت های چوبی و حتی فلزی می باشد . از سوی دیگر به این نکته توجه داشته باشید که تخت خواب های بادی یک نفره و حتی دو نفره ، ثابت بسیار خوبی را دارند و لرزش در آن ها کم است . تفاوت چندانی میان تخت خواب های ابری و بادی از نظر فنری بودن وجود نداشته و هر دو آن ها به یک میزان بوده و به همین دلیل است که گفته می شود تخت خواب های بادی نیز کاربرد بسیار خوبی برای استفاده طولانی مدت دارند . 

حتی شما می توانید از تخت خواب های بادی در مسافرت ها نیز استفاده کنید و یا در صورت نیاز پس از هر بار استفاده آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید تا فضایی به مانند تخت های پایه چوبی یا فلزی اشغال نکنند . فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه تخت خواب بادی در ایران است که می توانید مدل های متنوعی از این محصولات که توسط بهترین برند ها ساخته شده اند ، مشاهده و آن ها را با قیمت های بسیار ارزان خریداری کنید . شما می توانید با ضمانت و خدمات پس از فروش ، این محصولات بادی را انتخاب و خریداری کنید .