عنوان مقاله : تخت خواب شنی

تخت خواب شنی را می توان یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین محصولات شنی دانست که به تازگی به بازار عرضه شده است . البته جالب است بدانید که هنوز در بسیاری از فروشگاه ها نمی توانید تخت خواب های شنی را ببینید زیرا این محصولات به تازگی تولید و به بازار عرضه شده است ؛ اما در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران این محصولات در تنوع بالایی وجود دارد زیرا تولید خود فروشگاه می باشد و تنوع بی نظیر این محصولات باعث شده تا برای تمامی سبک ها و سلیقه ها بتوانید این محصولات را تهیه کنید . خرید تخت خواب شنی می تواند تا حدودی مقرون به صرفه تر از خرید مبل شنی باشد ، زیرا علاوه برحالت خوابیده می توانید از این محصولات در حالت نشسته نیز در ظرفیت های دو و سه نفره استفاده کنید که در واقع با خرید تخت شنی با یک تیر دو نشان زده اید و در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده اید .

تخت خواب های شنی موارد مصرفی بسیاری دارند اما یکی از کاربرد ترین محیط هایی که از این محصولات استفاده می شود در محیط های خانگی است . تخت های شنی بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی همانند اتاق پذیرایی و اتاق های خواب می باشد و می توانید بر روی آن ها دراز کشیده و به تماشای تلویزیون و یا استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری بپردازید . این محصولات دارای ساختاری نرم و البته مقاوم می باشند که محیطی انعطاف پذیر و استاندارد را برای شما به وجود می آورند و باعث می شود تا حس راحتی در هنگام استفاده به شما دست بدهد . در ساختار داخلی تخت شنی به همانند مبل های شنی از فوم های مخصوص خرد شده استفاده شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با تراکم بالا درون تخت قرار گرفته اند .


این مواد داخلی درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند و در واقع می توان ساختار این محصولات را تشکیل شده از سه بخش ، پارچه رویه ، آستر داخلی و مواد یونولیتی خرد شده دانست . یکی از مهمترین مزیت هایی که تخت خواب شنی اینتکس تهران دارد ، قابلیت جداسازی ساختاری این محصولات از هم می باشد . به این ترتیب شما با استفاده از زیپی که در بخش کف این محصولات تعبیه شده است به راحتی می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا نمایید و اقدام به شستشوی پارچه نمایید که در خانه تکانی ها به خوبی به کمک شما می آید و دیگر برای ریختن آب و یا چای بر روی بدنه این محصولات نگران نمی شوید .

البته باید توجه داشته باشید که تخت خواب های شنی دارای ساختارهای رویه مختلفی می باشند که نمونه های پارچه ای آن ها قابلیت شستشو را فراهم می کند . به طور کلی می توان گفت که تخت خواب شنی دارای سه نوع رویه پارچه ای ، پارچه ای خزدار و چرم می باشد که دو مورد اول قابلیت شستشو حتی با ماشین لباسشویی را دارند . در خصوص تخت خواب شنی با رویه چرمی نیز باید بگوییم که این محصولات را بهتر است توسط پارچه های نم دار تمیز نگه دارید و با توجه به رویه ای که دارند توسط دستمال نم دار به راحتی تمیز می شوند . اما نکته قابل توجه این است که علاوه بر قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی ، قابلیت دسترسی به مواد داخلی نیز توسط زیپی که در بخش کف تعبیه شده است وجود دارد و این امکان را فراهم می کند که به راحتی بتوانید مواد داخلی را افزایش و یا کاهش دهید .


مواد داخلی که درون تخت خواب های شنی مورد استفاده قرار می گیرد نیز توسط فروشگاه اینتکس تهران به صورت مجزا عرضه می شود که قیمت ارزان نیز دارد و خودتان می توانید این محصولات را به صورت جداگانه خریداری نمایید . طول عمر مبل های شنی بسیار بالاست و این قابلیت جداسازی بخش های مختلف باعث می شود تا سالیان سال بدون مشکل بتوانید از این محصولات بهره مند شوید . همچنین در صورت استفاده چند ساله و تحلیل رفتن فوم داخلی می توانید با صرف هزینه ای کم ، مواد داخلی را به راحتی تعویض کرده و تخت شنی همانند روز اول داشته باشید . این محصول در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید می شوند و یکی از معیارهایی که تولیدی مبل شنی اینتکس در اختیار شما قرار می دهد قابلیت سفارشی سازی این محصولات می باشد .

به این ترتیب شما می توانید جنس رویه تخت شنی و همچنین رنگبندی آن را مشخص کنید و در واقع تخت شنی اختصاصی خود را داشته باشید که با سایر لوازم خانگی شما ست می شود و دیزاینی جذاب را به وجود می آورد . این قابلیت برای اولین بار در ایران اجرا می شود و رضایت حداکثری خریداران را به همراه دارد و به همراه تمامی محصولات تولیدی ، ضمانت کیفیت و تضمین ارزان ترین قیمت وجود دارد و خریدی لذت بخش را به شما هدیه می دهد . همچنین تخت های شنی سفارشی شما نیز در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود و درب منزل می توانید آن را تحویل بگیرید . قابلیت تحمل وزن تخت خواب های شنی به گونه ای می باشد که در ظرفیت های دو نفره بزرگسال به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید و محدودیتی نخواهید داشت .

قیمت تخت خواب شنی بسته به جنس بدنه و متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد ، به همین خاطر نمی توان در این مقاله که به صورت کلی این محصولات را مورد بررسی قرار می دهد ، قیمت دقیقی را عنوان کرد ؛ اما قیمت حدودی که برای خرید تخت شنی باید در نظر بگیرید از 2.500.000 تومان تا 4.000.000 تومان می باشد که بسته به ابعاد تخت شنی این قیمت می تواند کمی پایین تر و بالاتر باشد . برای اطلاع دقیق از قیمت تخت شنی و همچنین مشاوره تخصصی و رایگان در این خصوص بهتر است تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید .