عنوان مقاله : تشک بادی برای صندلی عقب ماشین

وب سایت : اینتکس تهران

تشک های بادی از سری دسته بندی هایی می باشند که کاربردهای بسیاری دارند و در مدل های مختلف به بازار عرضه شده اند . یکی از کاربردی ترین و البته پرفروش ترین این دسته بندی ها را می توان تشک بادی ماشین دانست . این محصولات البته دارای مدل های بسیاری چه از نظر جنس بدنه و چه از نظر فرم ساختاری می باشند و هر کدام از آن ها کاربردهای مخصوص خود را دارا می باشند . اگر قصد سفر با ماشین را دارید و یا مدت زمان زیادی را درون ماشین سپری می کنید باید بگوییم که بهترین انتخاب برای شما تشک بادی صندلی عقب ماشین می باشد زیرا می توانید درون ماشین خود یک تخت بادی دوست داشتنی را داشته باشید که بر روی آن خوابیده و به استراحت بپردازید .

این دسته بندی تشک بادی در سال های اخیر به بازار عرضه شده است و در واقع محصولی جدید به شمار می آید اما به دلیل کاربردهای بسیاری که دارد و همینطور می توان گفت به دلیل اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات که استراحت و راحت بودن درون ماشین را حل کرده است به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این محصولات دارای جنس های بدنه مختلف می باشند که می توانیم بهترین جنس بدنه برای تشک بادی ماشین را متریالی به نام وینیل جیر یا همان مخمل بدانیم . البته بهتر است تا تشک بادی که خریداری می کنید دارای بدنه ساخته شده از ترکیب مواد باشد تا بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد .

با توجه به بررسی های صورت گرفته در خصوص بهترین جنس رویه تشک بادی برای داخل ماشین باید بگوییم که بهتر است تا تشک بادی ماشین را انتخاب کنید که دارای سطح رویه ساخته شده از وینیل جیر یا مخمل باشد . این نوع سطح رویه کاملا ضد حساسیت می باشد و رابطه خوبی با پوست بدن انسان دارد به همین خاطر در هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک ، بر روی پوست خراش ایجاد نمی شود و همچنین با توجه به ضد حساسیت بودن می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده نمایید . اما در بخش های کناری و زیرین تشک بادی باید از متریال وینیل چرمی استفاده شود تا استحکام بالاتر را در اختیار شما قرار دهد .

اگر زیر تشک های بادی دارای ساختار دو لایه باشد به راحتی می تواند وزن های فراتر از استاندارد را بر روی خود مهار نماید و مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . از آن جایی که به وزن افراد اشاره ای داشتیم ، بهتر است بگوییم که یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی ماشین باید مدنظر داشته باشید قابلیت تحمل وزن این محصولات است زیرا رابطه مستقیمی با میزان انتظاری که از آن دارید خواهد داشت . تشک بادی داخل ماشین به صورت استفاده برای استفاده یک نفر بزرگسال به صورت خوابیده و یا دو نفر به صورت نشسته ساخته شده است . قابلیت تحمل وزن استانداردی که برای این محصولات عنوان شده است 150 کیلو گرم می باشد که بسته به متریال استفاده شده در ساخت این محصولات این قابلیت تحمل وزن می تواند تا 200 کیلو گرم نیز افزایش پیدا کند .

یکی از مهمترین مزیت هایی که تشک های بادی داخل ماشین دارند ، قابلیت استفاده به صورت دوگانه می باشد . بدنه این محصولات به صورت دو قسمتی ساخته شده است ، به این معنا که ستون های زیرین از تشک رویه این محصولات جدا می باشد و می تواند قیمت های مختلف بدنه را از هم جدا کنید . در این صورت شما علاوه بر داخل ماشین می توانید از تشک بادی رویه به عنوان تشک بادی کمپینگ در مسافرت ها و کمپینگ های خود خارج از ماشین استفاده کنید و در واقع با خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین ، با یک تیر دو نشان می زنید و صاحت محصولی چند کاربردی می شوید .

طریقه راه اندازی این محصولات یکی از سوالاتی است که بسیاری از افراد در هنگام خرید در جستجوی دانستن آن هستند . تشک های بادی داخل ماشین در بدنه خود دارای دریچه های دو طرفه مخصوص می باشند که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی را خواهد داشت . پس شما می توانید برای راه اندازی این دسته از تشک های بادی از پمپ باد دستی و یا برقی در مدل های مختلف استفاده نمایید . اما یکی از مهمترین دغدغه هایی که افراد به دلیل ماهیت استفاده از این محصولات دارند ، عدم دسترسی به برق در شرایط مسافرت و کمپینگ است . برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می کنیم تا از پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین استفاده نمایید تا دیگر مشکلی برای راه اندازی نداشته باشید و مدت زمان راه اندازی نیز توسط پمپ باد برقی بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد .

قیمت تشک بادی داخل ماشین بسته به متریال استفاده شده در ساخت و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد و علاوه بر آن به دلیل وارداتی بودن این محصولات ، نرخ ارز در کشور می تواند نوسانات زیادی را تجربه کند . به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا برای استعلام قیمت دقیق این محصولات همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید و علاوه بر استعلام قیمت ، جدیدترین مدل های موجود تشک بادی را تماشا کنید . اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی قیمت این محصولات عنوان کنیم باید بگوییم که در حال حاضر که در حال تدوین این مقاله می باشیم قیمت حدودی مدل های مختلف این محصولات از 1.100.000 تومان تا 1.400.000 تومان متغیر می باشد .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران ، اولین نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران می باشد که با سابقه بلند بالایی که در این زمینه دارد به عنوان مرجع فروش محصولات بادی معرفی کرده است . این فروشگاه جدیدترین تشک های بادی داخل ماشین را برای انواع ماشین های داخلی و خارجی عرضه کرده است که از طریق دسته بندی مربوطه در منوی سایت می توانید آن را مشاهده نمایید . تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین از جمله مزیت های خرید از این فروشگاه می باشد . در صورت نیاز به مشاوره تخصصی همین حالا می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگرید .