عنوان مقاله : تشک بادی ماشین با پمپ باد

اگر قصد سفر با ماشین شخصی خود را دارید باید بگوییم که قرار است یکی از کاربردی ترین محصولات بادی را به شما معرفی کنیم که قطعا می تواند در هنگام سفر در راحتی شما تاثیر بسزایی داشته باشد . تشک بادی ماشین که به اسم های دیگر همانند تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز شناخته می شود یکی از کاربردی ترین ، دوست داشتنی ترین و البته مقرون به صرفه ترین لوازمی می باشد که به همراه داشتن آن در سفر ها می تواند علاوه بر راحتی درون ماشین در محیط های خارج از ماشین نیز به شما کمک شایانی بکند . اگر بخواهیم ساختار این محصول را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که با محصولی دو کاره رو به رو هستید که دارای بدنه ای ساخته شده از اجزای مختلف می باشد که بر روی هم قرار گرفته اند.

تشک های بادی ماشین دارای ستون متصل به هم می باشند که در فاصله میانی صندلی جلو و عقب ماشین قرار می گیرند و فضای خالی عقب ماشین را به خوبی پر می کنند ، سپس تشک بادی اصلی بر روی ستون ها و صندلی عقب ماشین قرار می گیرد و در واقع سطحی همواه همانند تخت خواب های خانگی را برای شما ایجاد می کند که به راحتی می توانید بر روی آن خوابیده و به استراحت بپردازید . با دانستن مجزا بودن ستون های نگهدارنده از تشک بادی رویه به این قضیه پی خواهیم برد که می توانید تشک بادی رویه این محصول را به صورت مجزا در طبیعت و یا خانه استفاده کنید و در واقع با خرید تشک بادی ماشین ، صاحب یک تشک بادی معمولی استاندارد نیز خواهید شد .

سطح رویه تشک های بادی ماشین اغلب به صورت مواج ساخته می شود که این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا در سرعت های بالای ماشین نیز بتوانید به راحتی بر روی تشک بخوابید و بدن شما بر روی سطح تشک لیز نخورد . علاوه بر آن این مواج بودن بدنه باعث می شود تا تعریق در بدن شکل نگیرد و حتی در آب و هوای مختلف بتوانید از این محصول استفاده کنید ؛ به این دلیل این سطح تشک بادی به صورت هموار نمی باشد و این هموار نبودن باعث می شود تا گردش هوای مطلوبی در میان بدن و سطح تشک ایجاد شود و در نهایت بدن دچار تعریق نشود . برای راه اندازی این محصولات می توانید از انواع پمپ باد برقی و دستی استفاده کنید ، زیرا دریچه های بادی که بر روی بدنه تعبیه شده است قابلیت اتصال به پمپ باد را دارد .

یکی از مهمترین مزیت هایی که تشک بادی ماشین می تواند داشته باشد ، به همراه داشتن پکیج لوازم جانبی می باشد . تشک های بادی که در فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران عرضه می شود ، دارای یک عدد ساک حمل دسته دار که قابلیت جا به جایی حتی در پیاده روی ها را برای شما بسیار آسان می کند ، دو عدد کوسن بادی که به عنوان بالشت بادی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین یک عدد پمپ باد برقی که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد می باشد . این پکیج کامل باعث می شود تا دیگر نیاز به خریدهای اضافی نداشته باشید و در واقع صاحب پکیجی مقرون به صرفه و کاربردی باشید که در مسافرت ها و کمپینگ ها به خوبی می تواند به کمک شما بیاید .


البته قابل ذکر است که علاوه بر پکیج های کاملی که در فروشگاه وجود دارد شما عزیزان می توانید تشک بادی داخل ماشین را بدون لوازم جانبی و با قیمت های ارزان تری خریداری نمایید و اگر خودتان پمپ باد برقی دارید دیگر نیاز به خرید مجدد پمپ نخواهد بود . در واقع می توان گفت که گسترده ترین تنوع تشک بادی ماشین را برای انواع ماشین های داخلی و خارجی می توانید در فروشگاه اینتکس تهران در اختیار داشته باشید و خریدی لذت بخش و البته مطمئن را برای خود رقم بزنید . دریچه های تعبیه شده در بدنه این تشک های بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن محصولات می توانید در جهت خالی کردن باد نیز از آن ها استفاده کنید و با سرعت بالایی این محصولات خالی از باد می شوند . مدت زمان راه اندازی تشک بادی ماشین نیز با پمپ باد برقی بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد و در این راه کار سختی را نخواهید داشت .

اما بسیاری از افراد قبل از خرید تشک بادی ماشین به دنبال این هستند که بهترین جنس بدنه را تهیه کنند تا بازدهی بیشتری را مشاهده کنند . با توجه به بازخوردهای صورت گرفته باید بگوییم که بهترین متریال که می تواند در ساخت محصولات بادی مورد استفاده قرار بگیرد ، متریال وینیل است . این متریال البته دارای مدل های مختلفی از جمله مخمل یا همان جیر و چرمی می باشد که در قسمت های مختلف کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارند . بهترین تشک بادی داخل ماشین برای استفاده ، تشکی می باشد که در قسمت رویه دارای متریال وینیل جیر باشد و در بخش های کناری و کف آن از وینیل چرمی دو لایه استفاده شده باشد تا علاوه بر راحتی استاندارد ، استحکام بالایی نیز داشته باشد .

وینیل دو لایه در قسمت کف این محصولات باعث می شود تا قابلیت تحمل وزن بالاتری برای محصول پدیدار شود و بتوانید در وزن ها  بالا نیز از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن تشک بادی ماشین را به صورت استاندارد می توان از 150 تا 200 کیلو گرم در نظر گرفت که با توجه به ابعادی که دارد می تواند یک نفر بزرگسال به صورت خوابیده و دو نفره بزرگسال به صورت نشسته را بر روی خود جای دهد . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین را به همراه پمپ باد در تنوع گسترده دارید کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .