تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک بادی مسافرتی ماشین یکی از برترین گزینه هایی می باشد که بهتر است تا در هنگام سفر با ماشین شخصی خود به همراه داشته باشید تا لحظاتی شاداب تر و راحت تر را در سفر تجربه کنید . تشک بادی مسافرتی ماشین که با نام های تشک بادی صندلی عقب ماشین و تشک بادی داخل ماشین نیز شناخته می شود ، جدیدترین مدل تشک های بادی می باشد که توسط برندهای تولید کننده محصولات بادی تولید شده است و کاربردهای بسیاری دارد . این نوع از تشک ها مزیت ها و معایب بسیاری دارد که می تواند بسته به ماهیت استفاده ای که از آن انتظار دارید ، مورد علاقه تان قرار بگیرد یا به کارتان نیاید . در این مقاله سعی شده است تا این محصولات محبوب را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید قبل از خرید تشک بادی مسافرتی ماشین ، با آگاهی کامل ، انتخابی شایسته داشته باشید .

اولین مزیتی که در هنگام مشاهده تشک های بادی مسافرتی ماشین و بررسی های ابتدایی به آن می رسید ، قابلیت استفاده چه در داخل ماشین و چه خارج از ماشین می باشد ؛ به همین خاطر در واقع با خرید این محصولات می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر استفاده درون ماشین ، در محیط های بیرونی ماشین چه بر روی زمین و چه درون چادرهای مسافرتی و کمپینگ از آن استفاده کنید . شاید حال برای شما سوال پیش آمده باشد که چطور این امر محقق می شود و امکان پذیر است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این محصولات دارای ساختار مختلف خود می باشند که از سایر تشک های بادی مسطحی که تا به اینجای کار به شما معرفی کرده ایم فرق دارند . این محصولات دارای دو بخش می باشند ، تشک بادی مسطح رویه و ستون های نگهدارنده زیرین که تشک بادی اصلی را بر روی خود نگه می دارند .

حال با دانستن ساختار اصلی تشکیل دهنده بدنه این محصولات به این نتیجه دست پیدا می کنیم که می توانید از تشک بادی مسطح این محصول می توانید در کمپینگ ها و مسافرت های خود به هنگام خواب بر روی زمین و یا درون چادر مسافرتی استفاده کنید و در واقع با وجود سفت و سخت بودن زمین ، بر روی محیطی نرم به استراحت بپردازید . درون ماشین نیز ساختار این محصولات با ستون های زیرینی که دارند ، فضای خالی میان صندلی عقب و جلوی ماشین را پر می کنند و با قرارگیری تشک بادی مسطح اصلی بر روی ستون ها و صندلی عقب ماشین ، محیطی همچون تخت خواب برای استراحت شما در قسمت عقبی ماشین مهیا می شود . حداکثر وزن استفاده از تشک بادی مسافرتی ماشین بسته به متریال و مواد اولیه ای که در ساخت این محصولات به کار گرفته شده است ، بالغ بر 150 تا 200 کیلو گرم است .


انواع تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک های بادی مسافرتی ماشین خوشبختانه دارای مدل های بسیاری می باشند و برای تمامی ماشین های داخلی و خارجی بسته به مدل ماشین قابل استفاده هستند . این امر خودش نشان دهنده این است که دست خالی از خرید تشک های بادی مسافرتی ماشین خارج نخواهید شد و قطعا مدل مد نظر خود را پیدا خواهید کرد . اما از نظر ساختاری نیز باید بگوییم که در سال جدید میلادی نمونه ای از تشک های بادی مسافرتی ماشین تولید شد که برای ماشین های شاسی بلند که دارای صندوق های بزرگ تر هستند می باشد . 

این تشک ها دارای ابعاد بزرگ تر هستند با قرارگیری در عقب ماشین می توانند شرایط را برای استراحت فراهم کنند . ساختار بادی و نرم این محصولات در کنار استحکام فوق العاده ای که دارند و وزن یک الی دو نفر بزرگسال را به صورت همزمان می توانند فراهم کنند باعث می شود تا در هنگام حرکت ماشین نیز بتوانید به استراحت بپردازید و با روحیه ای شاداب تر از ادامه سفر خود پس از رسیدن به مقصد لذت ببرید .

بهترین تشک بادی مسافرتی ماشین

در ابتدای این بخش باید بگوییم که تشک های بادی مسافرتی ماشین برای راه اندازی احتیاج به پمپ باد دارند ، اگر بتوانید پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین را برای خود تامین کنید ، کاری بسیار راحت تر برای راه اندازی خواهید داشت . زیرا در شرایط سفر دسترسی به برق شهری شاید کمی دشوار باشد و در صورت داشتن پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین دیگر با دغدغه ای برای تامین برق رو به رو نیستید . همچنین بهترین جنس بدنه برای این مدل از تشک های بادی وینیل یا همان پی وی سی جیر در بخش رویه که در تماس با بدن است و وینیل چرمی در بخش های زیرین و ستون های نگهدارنده می باشد تا حداکثر وزن مورد نیاز را بتواند بر روی خود مهار کند . با این ترکیب استانداردی که برای تشک های بادی مسافرتی ماشین عنوان شد ، وزن نهایی محصول نیز در اثر استفاده از متریال درجه یک و مرغوب به خوبی کاهش پیدا می کند و وزناستاندارد این محصولات را می توان پنج الی شش کیلو گرم دانست . همچنین این متریال بسیار انعطاف پذیری می باشد و باعث می شود تا حجم تشک بادی شما در هنگام جمع شدن بسیار کوچک تر باشد و بتوانید به راحتی آن را در مسافرت ها به همراه داشته باشید و با کمبود فضا رو به رو نشوید .

قیمت تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک های بادی داخل ماشین همانطور که در بخش های بالاتر اشاره داشتیم ، چه از نظر ساختاری و چه از نظر مواد اولیه ای که برای ساخت بدنه آن ها مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند به همین خاطر قیمت های متفاوتی را شامل می شوند . علاوه بر آن وجود لوازم جانبی درون بسته بندی این محصولات می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیرگذاری داشته باشد ، به همین خاطر اعلام قیمت دقیق در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی این محصولات می کند امکان پذیر نیست و می توانیم قیمت حدودی تشک بادی مسافرتی ماشین را بین 700.000 تومان تا 1.000.000 تومان در نظر بگیریم .

خرید تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک های بادی داخل ماشین دارای نمونه های بسیار متنوعی می باشند که از متریال های مختلفی ساخته شده اند ، پس از انتخاب مدل مد نظر و همچنین بهترین متریالی که برای ساخت آن ها استفاده شده است ، بهتر است تا به دنبال فروشگاهی مطمئن باشید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان واردکننده عمده تشک های بادی مسافرتی ماشین در ایران ، علاوه بر پیشنهاد ارزان ترین قیمت برای این محصولات ، ضمانت اصل بودن آن ها را به شما می دهد تا خریدی با کیفیت و رضایت بخش داشته باشید . شما عزیزان می توانید برای بررسی هر چه دقیق تر این محصولات به صورت مجزا و مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی مسافرتی از برترین برندهای جهانی ، به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید . همچنین برای مشاوره تخصصی در مورد خرید تشک بادی مسافرتی ماشین ، همین حالا می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .

عنوان مقاله : تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک بادی یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی می باشد که به هنگام سفر باید به همراه داشته باشید تا به هنگام استراحت ، سطحی نرم و راحت وجود داشته باشد که خستگی خود را به در نمایید . تشک های بادی دارای مدل های مختلفی می باشند که در محیط های متفاوت کاربردهای خود را به نمایش می گذارند ، یکی از اصلی ترین محیط های که به تازگی برای آن ، تشک بادی مخصوص طراحی شده است ، صندلی عقب ماشین می باشد . تشک بادی داخل ماشین یکی از کابردی ترین و البته پرفروش ترین انواع محصولات بادی می باشد که برای افرادی مناسب است که قصد سفر و یا طی مسافت های طولانی با ماشین را دارند .خرید تشک بادی ماشین می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد که البته شاید معایبی نیز برای برخی از افراد به همراه داشته باشد ، به همین خاطر در این مقاله سعی در این امر داریم تا این محصولات را به صورت کامل به نقد و بررسی بگذاریم تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید .


تشک بادی مسافرتی ماشین از سری محصولاتی می باشد که دارای ساختار مهندسی شده ای است . این محصولات برای بسیاری از محیط های داخلی ماشین های ایرانی ، خارجی و شاسی بلند و نیم شاسی به بازار عرضه شده اند و این تنوع وگستردگی باعث شده تا با هر مدل ماشینی که داشته باشید ، دست خالی از خرید تشک بادی مسافرتی ماشین از فروشگاه بیرون نیایید . ساختار بدنه این محصولات به گونه ای می باشد که از اجزای تشکیل دهنده مجزا از هم تشکیل شده اند . تشک بادی داخل ماشین شامل یک ستون بادی نگهدارنده و یک تشک بادی اصلی می باشد که دارای ارتفاع استاندارد می باشد و با باد شدن و قرار گرفتن بر روی صندلی عقب ماشین به خوبی فضای عقب ماشین را آماده استراحت می کند . این مجزا بودن بخش های مختلف تشک بادی از یکدیگر باعث می شود تا بتوانید از تشک بادی رویه این محصول در خارج از ماشین و به عنوان تشک بادی دو نفره استفاده کنید .

با توجه به ارتفاعی که این تشک بادی دارای ، به راحتی می توانید از آن به عنوان تشک بادی کمپینگ و درون چادر مسافرتی خود استفاده کنید . در واقع می توان گفت که با خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین با یک تیر دو نشان زده اید و علاوه بر تشک بادی ماشین ، صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز شده اید . از دیگر مزیت های این مدل از تشک بادی را می توان وزن سبک آن ها عنوان کرد که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه خواهد داشت . با توجه به تست های صورت گرفته ، وزن این محصولات را می توان سه الی چهار کیلو گرم دانست که نشان از این امر دارد . همچنین انعطاف پذیری بالای بدنه این محصولات باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و بتوانید آن را گوشه ای از صندوق عقب ماشین قرار دهید .

راه اندازی تشک بادی مسافرتی ماشین یکی دیگر از سوالات متداولی می باشد که توسط بسیاری از افراد در هنگام خرید ، پرسیده می شود . این محصولات دارای دریچه های انتقال باد دو طرفه در بخش های مختلف بدنه خود می باشند که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا توسط تمامی پمپ بادهای مخصوص محصولات بادی و به راحتی بتوانید تشک بادی را راه اندازی کنید . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها بهره مند شوید . ساک حمل نیز به همراه بسیاری از مدل های این تشک های بادی وجود دارد و می توانید پس از جمع آوری ، تشک بادی به همراه لوازم جانبی را درون ساک حمل قرار داده و به همراه خود در مسافرت داشته باشید .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی مسافرتی ماشین باید به آن توجه داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از تشک بادی را به خوبی مشخص می کند . در ساختار بدنه این محصولات از متریال های ترکیبی استفاده می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . بهترین نوع بدنه تشک بادی مسافرتی ماشین را می توان تشک بادی با رویه ، وینیل یا همان پی وی سی جیر یا مخمل دانست که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و با توجه به تست های صورت گرفته کاملا ضد حساسیت می باشد . این نوع متریال بهتر است تا در بخش رویه این محصولات که در ارتباط با پوست بدن افراد است به کار گرفته شود .

اما بهترین متریال برای استحکام بخشی به تشک بادی ، وینیل طرح چرم دو لایه می باشد که بهتر است تا در بخش های کناری و کف این محصولات به کار گرفته شود . این نوع متریال در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده به صورت دو لایه به خوبی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید تا میزان وزن قابل تحمل را بدانید . قابلیت تحمل وزن استاندارد تشک بادی مسافرتی ماشین را می توان از 150 تا 180 کیلو گرم دانست که برای نگهداری وزن یک الی دو نفر بزرگسال استاندارد است .

قیمت تشک بادی مسافرتی ماشین بسته به جنس بدنه ، برند سازنده و همچنین نرخ ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات ، بستگی دارد . مدل های متنوع این محصولات نیز باعث شده تا تنوع قیمتی را نیز شاهد باشیم ، پس قیمت دقیقی را نمی توان برای این محصولات عنوان کرد . اما به صورت تقریبی می توان قیمت تشک بادی مسافرتی ماشین را از یک میلیون تومان تا یک میلیون و سیصد هزار تومان عنوان کرد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران ، عرضه کننده مستقیم تشک بادی مسافرتی ماشین می باشد که ارزان ترین قیمت ها را به همراه کیفیت تضمین شده برای شما ارائه کرده است . برای مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی مسافرتی ماشین می توانید همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجه کرده و یا برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان هم حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .