تعمیرات تخت خواب بادی رویه کامفورت

شما می توانید تعمیرات تمامی محصولات بادی و هر نوع از تخت خواب های بادی را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل ممکن ، این تعمیرات به صورت تخصصی برای شما انجام شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده ، دوباره از محصول بادی خود استفاده کنید . ما در این مقاله قصد داریم تا تعمیرات تخت خواب بادی رویه کامفورت را به شما عزیزان آموزش دهیم . چرا که ممکن است برخی از شما با نحوه تعمیرات تخت خواب بادی رویه کامفورت آشنایی نداشته باشید ، برای همین این مقاله می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد تا بتوانید بهترین روش ها را برای تعمیرات تخصصی محصولات بادی خود به کار بگیرید . همانطور که اشاره شد ، شما یک راه و روش ساده و کم هزینه برای تعمیرات تخت خواب بادی خواهید داشت که آن هم تحویل محصول آسیب دیده به فروشگاه اینتکس برای تعمیر می باشد . فروشگاه اینتکس دارای کارگاه مجهز و تعمیرکاران خبره و با تجربه می باشد که با توجه به تخصص بالایی که دارند ، می توانند به بهترین شکل ممکن ، آپارات تخت بادی رویه کامفورت شما را انجام دهند تا بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید . 

تفاوتی که میان تخت خواب های بادی رویه ساده با کامفورت وجود دارد ، این است که تخت خواب های بادی رویه کامفورت به صورت مواج بوده و تعمیرات آن کمی نیاز به دقت بیشتری دارند . گاها پیش آمده است که تخت خواب بادی شما از بخش کف و یا دیواره کناری آسیب دیده باشد ، تعمیر کردن این بخش ها کار بسیار آسانی است ، ولی اگر بخواهید بخش های دیگری مانند رویه تخت بادی را تعمیر کنید ، کمی نیاز به کار بیشتر خواهد بود . روشی که ما به شما پیشنهاد خواهین کرد تا بتوانید با آن روش تخت خواب بادی خود را تعمیر کنید ، استفاده کردن از برچسب تعمیرات است . بهتر است که از برچسب تعمیرات تخت بادی استفاده کنید . برای اینکه ممکن است در بازار برچسب های مختلف و چسب های مایع زیادی وجود داشته باشد ، برای همین دقت داشته باشید که از یک برچسب به خصوصی برای تعمیر کردن تخت بادی باید استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که ممکن است در کنار محصول بادی شما ، برچسب تعمیرات وجود داشته باشد . 

گاهی ممکن است که در کنار برخی از تخت های بادی به خصوص تخت خواب های بادی اورجینالی که توسط شرکت هایی مانند بست وی و اینتکس یا کلمن ساخته می شوند ، این برچسب های تعمیراتی وجود داشته باشد ، برای همین دیگر نیازی به خرید برچسب تعمیرات تخت بادی نخواهید داشت . ولی اگر در کنار محصول شما این برچسب ها وجود نداشت ، باید آن را تهیه کنید . بهترین راه خرید برچسب تعمیرات این است که آن را از بزرگترین فروشگاه محصولات بادی ، یعنی فروشگاه اینتکس خریداری کنید . قیمت برچسب تعمیرات تخت بادی در فروشگاه اینتکس ارزان بوده و شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی برچسب را خریداری کنید . پس از تهیه کردن برچسب تعمیرات نوبت می رسد به تعمیر کردن تخت خواب بادی شما . در ابتدا باید بگردید تا محل آسیب دیده تخت بادی خود را پیدا کنید . گاهی ممکن است که آسیب دیدگی تخت بادی در حد یک سوراخ ریز باشد ، برای همین پیدا کردن آن به سختی امکان پذیر است . ولی اگر آن را پیدا کردید ، بهتر است که با علامت زدن آن ، راه رسیدن به بخش آسیب دیده را برای خود راحت تر کنید . 

در ضمن اگر موفق نشدید که محل آسیب دیده را پیدا کنید ، ما به شما یک ترفند و ایده قدیمی اما کاربردی پیشنهاد می کنیم و آن هم استفاده از کف است ، مقداری مایع و یا صابون را در مقداری آب ریخته و آن را کمی هم بزنید تا مایع در داخل آب حل شود ، سپس آن را به قسمت هایی که تخت خواب بادی که احساس می کنید آسیب دیده است بریزید و مشاهده کنید که از کدام بخش حباب ایجاد می شود ، آن را علامت بزنید . توجه داشته باشید که باید قبل از اینکار کمی تخت خواب بادی خود را باد کنید تا پس از اینکار ببینید که باد داخل تخت از کجا خالی می شود . اگر با این روش محل آسیب دیده را پیدا کرده باشید ، قطعا آن بخش خیس شده است ، برای همین باید سعی کنید که تخت خواب بادی خود را خشک کنید و پس از آن از چسب برای تعمیر کردن استفاده کنید . چرا که خیس بودن بدنه تخت بادی ، ممکن است کیفیت تعمیر را کاهش دهد . برای همین باید به این نکته مهم توجه کامل را داشته باشید . پس از اتمام این مراحل بخشی از برچسب را برش دهید . این برچسب یا لیبل جنسی شبیه به جنس خود تخت خواب بادی دارد و از پی وی سی ساخته شده است . 

بهترین حالت برای برش دادن این بخش ، این است که شما لیبل را به صورت سکه ای برش دهید ، چرا که در این حالت هیچ حاشیه ای برای لیبل نمی ماند و شما می توانید به بهترین شکل ممکن ، برچسب را به محصول بچسبانید . نکته دیگر این است که اگر تخت خواب بادی شما در قسمت رویه کامفورت قرار دارد ، باید در ابتدا سعی کنید که رویه جیر تخت را بتراشید . می توان گفت که تمامی تخت خواب های بادی دارای رویه جیر هستند . برای همین نیاز است که آن بخش جیر را بتراشید تا به لایه زیرین آن که از پی وی سی می باشد برسید ، پس از این مرحله می توانید با چسب مخصوص تعمیرات تخت بادی ، برچسب را به بدنه تخت بادی بچسبانید . توجه داشته باشید که در هنگام تراشیدن تخت بادی ، باید مراقب باشید که خودتان دوباره به تخت بادی آسیبی نزنید . اگر فکر می کنید که بهتر است تعمیرات تخت بادی خود را به فروشگاه بسپارید ، می توانید به راحتی اینکار را انجام دهید تا از دردسر های تعمیر تخت بادی به دور باشید . تخت خواب بادی ، محصولی ارزشمند است که تعمیر کردن آن کاملا ارزش داشته و بهتر است که در صورت آسیب دیدن ، حتما اینکار را انجام دهید .