تعمیرات تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین یکی از پر استفاده ترین و پر فروش ترین محصولات بادی است که به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که دارد ، مشتریان زیادی این محصولات بادی را خریداری کرده و از آن استفاده می کنند . کیفیت ساخت تشک بادی داخل ماشین بسیار بالا بوده و به دلیل استفاده از متریال و لایه های ضخیم و الیاف های مقاوم در درون این نوع تشک های بادی مناسب خودرو ، عمدتا آسیبی را نمی بینند . ولی از آن جایی که بیشتر برای استفاده در سفر طراحی شده اند و برخی از مشتریان به درستی از این تشک بادی استفاده نکرده و توصیه های لازم را در جهت نگهداری و مراقبت از محصول رعایت نمی کنند ، بعضا شاهد آسیب هایی در بدنه تشک بادی داخل ماشین هستیم . برای همین ما یک مقاله با عنوان تعمیرات تشک بادی داخل ماشین ارائه کرده ایم تا به طور کامل توضیحاتی را در این حیطه اختصاص دهیم تا شما بتوانید بهترین راه تعمیرات تشک بادی داخل ماشین را بشناسید و از آن راه اقدام کنید . به طور کلی دو راه برای تعمیر کردن تشک بادی داخل ماشین وجود دارد که یکی از آن ها تعمیرات توسط فروشگاه و دیگری تعمیرات توسط خود شما می باشد . 

تعمیر تشک بادی داخل ماشین توسط فروشگاه

از مهم ترین مزیت های خرید تشک بادی داخل ماشین از فروشگاه اینتکس می توان به این مورد اشاره کرد که شما می توانید تعمیرات تخصصی این محصولات را در صورت آسیب دیدن به فروشگاه اینتکس بسپارید . همانطور که اشاره شد ، آسیب دیدگی در این محصولات بادی به دلیل داشتن کیفیت بالا بسیار پایین است ، ولی گاها در صورت عدم استفاده درست و نگهداری دچار آسیب می شوند . یکی از بهترین راه هایی که شما می توانید تشک بادی داخل ماشین را تعمیر کنید این است که تشک بادی آسیب دیده خود را به فروشگاه تحویل دهید تا تعمیرات به بهترین شکل ممکن برای شما صورت بگیرد . شما می توانید از روش های مختلف محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه بدهید . می توانید خودتان به دفاتر فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را تحویل دهید و یا با استفاده از پست یا تیپاکس و ... محصول را برای فروشگاه ارسال کنید . تعمیرات و آپارات تشک بادی داخل ماشین به صورت کاملا تخصصی توسط فروشگاه اینتکس انجام شده و پس از تعمیرات ، محصول شما تست شده و پس آن برای شما ارسال خواهد شد تا اطمینان خاطر داشته باشید . 

تعمیر تشک بادی داخل ماشین با برچسب تعمیرات

یک روش ساده تر که معمولا برای آسیب های جزئی تر مورد استفاده قرار می گیرد و حتی خود شما نیز می توانید از این روش برای تعمیر کردن تشک بادی داخل ماشین اقدام کنید ، استفاده از برچسب تعمیرات است . برچسب های تعمیراتی بسته هایی هستند که دارای لیبل یا برچسب به همراه چسب مایع مخصوص می باشند که شما می توانید با استفاده از آن ها پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین خود را انجام دهید . ولی اگر بخواهیم در رابطه با کیفیت تعمیرات توسط فروشگاه اینتکس و یا تعمیرات توسط خود شما توضیحاتی ارائه کنیم ، باید بگوییم که روش اول به صورت تخصصی تر انجام شده و افراد با تجربه ای در این زمینه فعالیت دارند که می توانند به شما اطمینان کاملی در رابطه با تعمیرات تشک بادی داخل ماشین بدهند . ولی خود شما به دلیل تجربه کم و یا عدم تجربه ، ممکن است که تعمیرات تشک بادی داخل ماشین را به درستی و یا به خوبی انجام ندهید . 

مراحل تعمیر تشک بادی با برچسب تعمیرات

برای اینکه شما بتوانید تعمیرات تشک بادی داخل ماشین را به صورت تخصصی تر انجام دهید ، ما به شما به صورت خلاصه ، مراحل تعمیر تشک بادی با برچسب تعمیرات را خواهیم گفت تا بهترین روش را پس از یادگیری بر روی این محصولات پیاده کرده و بهترین نتیجه را ببینید . در ابتدا باید ببینید که به همراه خود برچسب تعمیرات دارید یا خیر ، در صورت نداشتن برچسب تعمیرات می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . بسته های تعمیراتی همانطور که اشاره شد دارای لیبل و چسب مایع می باشند که با وجود این دو قلم جنس می توانید تشک بادی داخل ماشین را تعمیر کنید . جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی بوده و لیبا هایی که برای تعمیرات تشک بادی نیز در نظر گرفته می شود نیز از همین جنس می باشند . برای همین است که وصله یا همان برچسب به خوبی به بدنه تشک بادی داخل ماشین خواهد چسبید . 

پس از آن باید قسمتی از تشک بادی داخل ماشین را که آسیب دیده است پیدا کنید ، اگر قسمت آسیب دیده را پیدا کرده اید ، می توانید آن را علامت بزنید تا گم نشود ، ولی اگر بخش آسیب دیده را پیدا نکرده اید و یا نمی توانید آن را پیدا کنید ، بهترین توصیه این است که از ترفند های جالبی مانند کف صابون می توانید برای پیدا کردن محل سوراخ شده تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید . برای اینکار بهتر است که تا حدودی تشک بادی را باد کنید سپس قسمت هایی که مشکوک به آسیب دیدگی هستید را آغشته به کف صابون کنید . پس از این مراحل و یافتن محل آسیب دیدگی ، محل را علامت بزنید و در صورت خیس بودن بدنه تشک آن را خشک کنید . پس از آن مقداری از برچسب را برش دهید . بهتر است که این برش به صورت گرد باشد ، پس از آن مقداری از چسب مایع را به برچسب برش داده بزنید و آن را در محل آسیب دیده تشک بادی داخل ماشین بچسبانید . 

توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین از پی وی سی ساخته شده اند ولی برخی از بخش های آن از جنس جیر بوده و دارای روکش جیر هستند . باید بدانید که روش گفته شده برای بخش هایی از تشک بادی مناسب است که از پی وی سی چرمی ساخته شده اند . ولی اگر بخش رویه تشک بادی که از جیر است ، آسیب دیده باشد ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید  قبل از تعمیر یک کار خاصی را انجام دهید . یعنی باید رویه جیر این تشک بادی داخل ماشین را با یک کارد بتراشید تا رویه جیر رفته و به پی وی سی آن برسید تا تعمیرات را انجام دهید . توجه داشته باشید که باید مراقب باشید در حین تراشیدن رویه تشک بادی داخل ماشین و بخش جیر ، آسیب دیگری را به تشک بادی داخل ماشین وارد نکنید . پس از آن می توانید به شیوه ای که گفته شد ، تشک بادی داخل ماشین را تعمیر کنید . شما می توانید برچسب تعمیرات را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . البته که برخی از تشک های بادی داخل ماشین در داخل کارتن خود این برچسب های تعمیراتی را دارند که دیگر نیاز به خرید دوباره آن نیست .