وب سایت : اینتکس تهران

بین بگ راحتی یکی از محبوب ترین نمونه های بین بگ می باشد که در خانه های اغلب افراد به چشم می خورد با توجه به تنوع گسترده ای که این محصولات دارند می توانید آن ها را به راحتی به سایر لوازم خانگی ست کنید . این امر می تواند یکی از مورد علاقه ترین نیازهای خانوم های خانه دار باشد تا با بهره گیری از مزیت تنوع گسترده به راحتی بتوانند در جهت تطابق لوازم خانه با هم ، دیزاین مد نظر خود را پیاده سازی کنند . اما جدا از بحث تنوع گسترده محصولات بین بگ یکی از مشکلاتی که سایر افراد در هنگام خرید با آن رو به رو هستند عدم پیدا کردن فروشگاهی جامع برای خرید بین بگ می باشد ، باید بگوییم که در این قسمت قصد داریم تا شما را با اولین و بهترین تولید کننده بین بگ در ایران آشنا کنیم . فروشگاه اینتکس تهران که با سابقه هفده ساله فروش در زمینه تولید بین بگ نیز وارد عرضه شده است را می توان به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش بین بگ خارجی و همچنین تولید کننده نمونه بین بگ داخلی در نظر گرفت که محصولات آن آوازه ای بسیار بلند در کشور به پا کرده است .

تولید کننده بین بگ

همانطور که در بخش های گذشته گفتیم فروشگاه اینتکس تهران به عنوان بهترین تولید کننده مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر در ایران شناخته می شود . مزیت بزرگ این تولید کننده قرار دادن ضمانت دو ساله بر روی تمامی بین بگ های تولیدی خود می باشد که باعث می شود مدت ها پس از خرید نیز با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید و علاوه بر آن از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید . اینتکس تهران یکی از قابلیت هایی که در سال های گذشته برای مشتریان خود رونمایی کرده است ، امکان سفارش بین بگ سفارشی می باشد ، جایی که بین بگ ها در رنگبندی و جنس رویه سفارشی به دست شما می رسد و درواقع می توانید بین بگی کاملا سفارشی تولید شده را در اختیار داشته باشید . البته باید گفت که برای این امر باید با فروشگاه ارتباط گرفته و از میان طیف بزرگ رنگی که در اختیار شما قرار داده می شود یکی از رنگ های مد نظر خود را انتخاب کنید ، همچنین امکان انتخاب جنس بدنه نیز برای شما فراهم است و می توانید جنس بدنه مورد علاقه خود را برای استراحت در اختیار داشته باشید .

خرید حضوری بین بگ

همانطور که می دانید فروشگاه اینتکس تهران دارای بزرگ ترین مجموعه بین بگ و مبل شنی می باشد که با مراجعه به دسته بندی مبل شنی و بین بگ در همین وب سایت می توانید این تنوع گسترده را مشاهده کنید ( برای این امر باید از منوی اصلی سایت بر روی دسته بندی مبل شنی و بین بگ کلیک کرده و وارد دسته بندی مربوطه شوید ) . حال باید گفت که علاوه بر امکان خرید اینترنتی ، امکان خرید حضوری بین بگ نیز برای افرادی که در استان دارای نمایندگی اینتکس تهران هستند وجود دارد . همانطور که از اسم این فروشگاه پیداست ، اولین نمایندگی ما در استان تهران می باشد ، اما خبر خوش برای ساکنین شهرهای شمالی این است که شعبه شمال ما نیز در استان مازندران و شهر رویان برپا شده است و با مراجعه به این دو شعبه می توانید محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و بین بگ مد نظر خود را خریداری کنید . همچنین امکان خرید اینترنتی نیز به راحتی وجود دارد و محصول در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به دست شما می رسد .

بین بگ راحتی

بین بگ های راحتی از محبوب ترین و البته پر فروش ترین نمونه های بین بگ می باشند که امروزه به عرصه تولید رسیده اند . این بین بگ ها دارای ابعاد بزرگ تر از سایر مدل ها هستند و اغلب آن ها در بخش عقبی خود دارای تکیه گاه های نسبتا بلند می باشند که کمر را در بر می گیرند و باعث می شوند تا خستگی به کمر شما در هنگام استفاده طولانی مدت دست ندهد . جالب است بدانید بین بگ ها نیز به همانند مبل های چوبی علاوه بر مدل های یک نفره ، در ظرفیت های دو و سه نفره نیز تولید شده اند تا امکان استفاده چند نفره برای شما فراهم شود . شاید یکی از استفاده های پرکاربرد از بین بگ های راحتی برای گیمینگ می باشد . بین بگ گیمینگ به شدت مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار گرفته است زیرا به دلیل راحتی فوق العاده ای که دارد بهترین شرایط را برای بازی کردن در مدت زمان های طولانی بدون خستگی فراهم می آورد .

انواع جنس رویه بین بگ

همانطور که در بخش های ابتدایی این مقاله اشاره داشتیم شما عزیزان می توانید رویه مبل شنی را نیز از فروشگاه اینتکس تهران به صورت سفارشی انتخاب کنید . اما حالا شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه نوع رویه هایی برای بین بگ وجود دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای سفارش بین بگ خود می توانید از چهار نوع جنس رویه استفاده کنید . جنس رویه پارچه ای ، پارچه ای جیر یا همان مخمل ، پارچه ای خز دار و چرمی که هر کدام از آن ها دارای طرفدران خاص خود می باشد و در محیط های گوناگون می تواند کیفیت و راحتی خود را به خوبی به نمایش بگذارد . شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید پارچه رویه بین بگ ها به راحتی قابل تعویض است و این امر می تواند در بالا بردن طول عمر استفاده از این محصولات بسیار موثر باشد . برای این تعویض پارچه رویه بین بگ در بخش کف آن یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که باعث می شود با استفاده از آن بتوانید رویه محصول را جدا کرده و آن را بشویید و یا تعویض نمایید .

مواد داخلی بین بگ

مواد داخلی بین بگ ها به همانند مبل های شنی از یونولیت ها و فوم های خرد شده مخصوص می باشند که در تراکم بسیار بالایی درون آن ها قرار می گیرند تا علاوه بر تشکیل ساختار اصلی بین بگ ، راحتی فوق العاده ای را برای آن ها به وجود آورند . ابتدا که بین بگ ها را خریداری می کنید ، با ساختاری کاملا گرد و یکدست رو به رو هستید اما پس از چند بار استفاده ، بین بگ فرم بدن شما را به خود می گیرد و باعث می شود تا به هنگام استفاده بدن در بهترین حالت خود قرار بگیرد تا خستگی در هنگام استفاده به شما دست ندهد . 

نحوه شارژ مواد داخلی بین بگ : همانطور که می دانید علاوه بر قابلیت تعویض رویه بین بگ ها ، مواد داخلی آن ها نیز قابل تعویض است . شما می توانید با استفاده از زیپی که در بخش کف بین بگ ها تعبیه شده است اقدام به تعویض ساختار داخلی آن ها نمایید و به این منظور کافیست مواد داخلی را خارج کرده و مواد جایگزین را به درون پارچه رویه بریزید . اکثر بین بگ ها دارای آستر داخلی می باشند که جایگزین کردن مواد تازه خریداری شده را به راحتی امکان پذیر می کند . برای خرید موا داخلی مبل شنی نیز کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید یونولیت مخصوص بین بگ را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید.