جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال

کد intex 48265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال دارای ظاهری زیبا و استاندارد برخورداری از حفاظ بادی با طول عمر بالا و ساختاری باکیفیت خریداری از نمایندگی انحصاری محصولات بادی تهران و شهرستان ها با تخفیف ویژه و ارسال سریع

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال یکی دیگر از تولیدات فانتزی و زیبای کمپانی بزرگ اینتکس در ابتدای سال 2020 بوده که با برخورداری از طراحی بدنه استاندارد و طول عمر بسیار زیاد در میان مصرف کنندگان به محبوبیت دست یافته است. این تشک جامپینگ بادی از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که لایه کف آن ساختاری مواج داشته و از تعریق بدن کودک در زمان بازی اجتناب می کند. این محصول برای رده سنی بالاتر از 3 سال مناسب بوده و از یک حفاظ بادی سرخود برخوردار می باشد. این حفاظ ایمنی کودک را با جلوگیری از پرتاب شدن آن به فضای بیرون در زمان بازی حفظ خواهد کرد. این محصول وزنی کم داشته و از کیفیت بالا و راه اندازی آسان و سریع برخوردار می باشد. به همین دلیل می توانید از آن در زمان سفر و در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کنید. این محصول را با مرغوب ترین نوع جنس بدنه پی وی سی طراحی و تولید کرده اند. این جنس بدنه از دوام و کیفیت بالایی برخودار بوده و می تواند تا 54 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس کودک شما می تواند تا 10 سالگی از این تشک جامپینگ بادی استفاده نماید. بدنه این محصول ابی رنگ بوده و بر روی لبه بالای آن خطوط موازی رنگارنگی بر اساس علایق کودکان تعبیه شده است. این محصول از یک سبد بادی بسکتبال سرخود نیز برای بازی کودکان برخوردار می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چند لایه
 وزن 3 کیلوگرم
 پمپ
 نوع پمپ ----
مناسب سنینزیر 10 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح موج دار
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال | فروشگاه رسمی اینتکس

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال جزو محصولات فانتزی و باکیفیت شرکت بزرگ اینتکس می باشد که با داشتن طراحی منحصر به فرد و استفاده از رنگ های گوناگون توانسته رتبه بالایی از فروش را به خود اختصاص بدهد و در این مدت از عرضه بتواند رضایت تمامی افراد خریدار را کسب نماید. این محصول همواره می تواند برای روزهای مختلفی از سال استفاده شود به علت این که کاملا با انواع دما و هوای محیط سازگار بوده و می توان آن را به همراه داشت. در خصوص کارایی این جامپینگ بادی که برای تمامی کودکان ساخته شده است مطالب بسیاری وجود دارد که هم جنبه ظاهری محصول را دربر می گیرد و هم از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد. در این خصوص مطالبی در زیر طبقه بندی شده است که می توانید به مطالعه آن ها بپردازید.


قابلیت های محصول

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال | نمایندگی رسمی اینتکس

در این مورد ابتدا باید گفت که بدنه این محصول بسیار مقاوم می باشد به طوری که در مقابل جامپینگ دو الی سه کودک به طور همزمان دچار آسیب نمی شود و از آن جایی که بدنه بادی دارد این گردش هوا را در بخش انتهایی خود رعایت کرده و از تعریق کودکان در زمان قرار گرفتن داخل محصول جلوگیری می کند همچنین می توان گفت که این محصول با داشتن کف با ضخامت و مواج راحتی زیادی را در هنگام بازی برای آن ها فراهم می کند. این موارد خود دلیل مناسبی برای اثبات کیفیت محصول می باشد که بیانگر طول عمر بالای آن و دوام بالا نسبت به موارد گفته شده است. این محصول در مقابل آب و رطوبت غیر قابل نفوذ است و همچنین می توان آن را در زیر اشعه خورشید نیز قرار داد و مشاهده کرد که هیچ اتفاقی برای بدنه نخواهد افتاد و دچار رنگ پریدگی نمی شود. در اثر قرار گرفتن زیر آفتاب بدنه توانایی کنترل فشار هوای داخل محصول را داشته و به این ترتیب از ترکیدن و افزایش فشار باد داخل جلوگیری می کند و می توان آن را در محیط های باز با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد.


بازی و هیجان

جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال | شرکت بزرگ اینتکس

کارایی این محصول زیبا به این گونه است که برای تخلیه انرژی کودکان و انواع بازی های مهیج فضایی ایجاد شده است که می تواند در آن به جامپینگ بپردازند و ساعت های خوشی را با یکدیگر بگذرانند. اما این محصول علاوه بر این کارایی یک قسمت دیگر نیز برای کودکان قرار داده است که درواقع سبد بازی بسکتبال بوده و آن ها می توانند با وجود چنین قسمتی به بازی و سرگرمی بسکتبال و همچنین تمرین این ورزش بپردازند. این تور بازی بادی بوده و با برخورد های شدید توپ سازگاری دارد و مقاومت بالایی در این زمان نشان می دهد بنابراین کودکان در زمان قرار گرفتن داخل این محصول هم می توانند با جامپینگ انرژی خود را تخلیه کنند و هم مشغول ورزش بسکتبال بوده و از این طریق ورزش خود را نیز تقویت کنند. به علاوه می توان از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد.


ایمنی هنگام بازی

در محصولات مرتبط با کودکان می بایست تمامی نکات ایمنی رعایت شود تا کودک با بازی کردن دچار آسیب نشده و احتمالات گوناگون آن را تهدید نکند. اغلب این محصولات دارای نرمی و لطافت بسیار هستند و فاقد هر گونه لبه های تیز می باشند تا والدین با خیال راحت آن را برای فرزندان خود تهیه کنند. این محصول نیز تمامی موارد گفته شده را دارد و می تواند از هر برخورد که ایجاد درد می کند جلوگیری کند. علاوه بر آن این جامپینگ بادی دارای دیواره ای پوشیده و رنگی کمی باشد که از برخورد ها جلوگیری کرده و مانع افتادن کودکان به بیرون از محصول می شود. این قسمت برای کودکانی تعبیه شده که پر جنب و جوش بوده و در زمان بازی قادر به کنترل خود نیستند و به این ترتیب می توانند در این محصول با اطمینان کامل حضور پیدا کنند.


روش خرید جامپینگ بادی

برای خرید جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال به نمایندگی های شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول مورد نظر را در کم ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...