تشک پرش بادی کودک اینتکس

intex 48260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 174 سانتی متر
  • عرض: 174 سانتی متر
  • ارتفاع: 112 سانتی متر
4,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک پرش بادی دارای ابعاد بزرگی می‌ باشد که سبب می‌شود کودکان به راحتی در این تشک پرش بادی بازی کنند علاوه بر آن این قابلیت را دارد که حتی بزرگسالان نیز برای یک بار هم که  شده این وسیله جذاب را تجربه کنند. از ویژگی های منحصر به فرد تشک پرش بادی وجود محافظ توری می‌ باشد که این امکان را به والدین می دهد که این تشک را از توپ های مخصوص استخر بادی پر کنند و لحظات بی نظیری را برای کودکان خود خلق کنند.


ابعاد این تشک پرش کودک نیز قابل توجه است ، طول این تشک 174 سانتی متر ، همچنین عرض این تشک نیز 174 سانتی متر می باشد و ارتفاع تشک جامپینگ نیز 112 سانتی متر می باشد و جنس های بخش مختف محصول از پی وی سی با مقاومت بالا می باشد. این محصول زیبا را می توانید با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

تشک پرش بادی کودک اینتکس

تشک پرش بادی کودک اینتکس از جمله محصولاتی است که می توان در منزل و یا محل های کوچک مورد استفاده قرار گیرد و به این طریق اسباب سرگرمی و بازی کودکان را فراهم می کند. این محصول با داشتن طراحی بدنه خاص و سبک می تواند محصولی با کارایی بالا به حساب بیاید و بتوان آن را در میهمانی ها و مسافرت ها نیز به همراه داشت. در واقع این محصول برای پرش و جامپینگ کودکان در نظر گرفته شده است و می توان محیط بازی شادی را برای آن ها فراهم کند و زمان آن ها را به طریق مهیجی پر کند. این وسیله بازی یکی از برترین نوع خود در سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس است که با داشتن بدنه ای فابریک می تواند کیفیت بالای خود را ضمانت کند. جهت اطلاع بیش تر از این محصول مطالب پایین را مطالعه کنید.


مواد اولیه غیر سمی و بادوام

در خصوص بدنه محصولات بادی به خصوص آن هایی که برای کودکان تولید می شوند می بایست به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن توجه بسیاری شود و از میزان طول عمر آن نیز مطلع بود. به همین منظور می توان مطالبی در مورد خصوصیات محصول مطالعه کرد تا با دید باز به این خرید اقدام نمود. تشک پرش بادی مد نظر دارای بدنه ای فابریک و تضمینی از جنس پی وی سی است که در بخش های مختلف متفاوت ظاهر شده است. این جنس بدنه در بخش های رویه و کناری از نوع طرح چرم بوده و شفافیت زیادی دارد که باعث شده تا رنگ های به کار رفته در بدنه به وضوح کامل مشاهده شوند. به علاوه در بخش کف محصول به دلیل ارتباط مستقیم با سطح زمین این جنس دولایه شده و ضخامت بالایی را ایجاد نموده است. این بخش خاصیت کشسانی دارد و با چنین ساختاری مناسب ترین نوع محصولات بادی برای افزایش آدرنالین خون کودکان به حساب می آید. مواد به کار رفته در این محصول فاقد هر ماده سمی می باشد و می توان با خیالی آسوده این محل را برای کودکان آماده کرد. 


قابلیت استفاده در چند محل

محصول مورد نظر از آن جایی که دارای بدنه ای سبک است و وزن ناچیزی دارد می تواند به آسانی حمل شود و در محیط های مختلف مورد استفاده کودکان قرار گیرد. برای انتقال تشک پرش بادی می بایست ابتدا باد درون آن را به طور کامل تخلیه کنید و سپس در بسته بندی قرار داده و در فضایی کوچک آن را نگه دارید و حمل کنید. این محصول فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با به همراه داشتن در میهمانی ها می توان آن را برای کودکان راه اندازی کرد و در فضای کسل بار برای کودکان فضایی شاد و مهیج را ایجاد نمود تا بتوانند از حضور در کنار دوستان خود لذت کافی را ببرند. در داخل این محصول می توان از اسباب بازی یا توپهای پلاستیکی رنگی نیز استفاده کرد و با توجه به داشتن کفی مواج بتوان ساعت های زیادی کودک را مشغول بازی کرد بدون این که دچار خستگی شود. 


حصار محافظ 

در دور این محصول حصار بادی کشیده شده است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به آن باعث ایمنی کودک نیز می شود. در چهار گوشه آن ستون های بادی قرار دارد که ضربه گیر هستند و می توانند برخورد ها در زمان بازی را منعکس کند و از صدمه به کودک جلوگیری کند. این حصار دارای دیواره توری نیز است که به منظور ایجاد یک محوطه مشخص شده درنظر گرفته شده است و از افتادن وسایل داخل تشک پرش و حتی افتادن کودکان به بیرون جلوگیری می کند. ساختار بادی چنین تشک پرشی خود یک محیط نرم و راحت را برای استفاده کننده ایجاد کرده است تا لذت بالایی از بازی کردن را به آن ها ببخشد و مدت طولانی را در این محصول بگذرانند.


خرید

خرید محصول با کیفیت و اورجینال تشک پرش بادی کودک اینتکس تنها از طریق مراجعه به نمایندگی های رسمی کارخانه اینتکس امکان پذیر است

نوع
خانگی
طول
174 سانتی متر
عرض
174 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
تحمل وزن
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...