جلیقه شنا فومی حرفه ای

کد intex 69680

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا فومی حرفه ای کاملا جدید و ایمن با روکش ضدآب و برزنتی دارای طول عمر بالا و رنگبندی شاد بدنه برخورداری از طراحی استاندارد با وزن کم خرید از نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران و یا استفاده از وب سایت فروشگاه اینتکس با ارسال سریع و تحویل درب منزل

جلیقه نجات و شنا فومی حرفه ای یکی از جدیدترین جلیقه های نجاتی بوده که کمپانی اینتکس به تازگی در ابتدای سال 2020 برای استفاده رده سنی بزرگسال و جوان طراحی و با بهترین قیمت روانه بازار کرده است. این محصول را با جنس بدنه ای از بهترین نوع فوم با روکش شمعی برزنتی تولید کرده اند. جنس بدنه فوم وزنی کم داشته و از دوام بالایی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه به راحتی می تواند شخص را بر روی سطح آب شناور باقی نگه دارد. روکش شمعی و برزنتی این بدنه نیز ساختاری ضدآب به محصول بخشیده و آن را کاملا بی عیب کرده است. این نوع جنس بدنه موجب شده تا از این جلیقه حرفه ای بتوانید در تمامی شرایط آب و هوایی و با دماهای مختلف آب استفاده کنید. جلیقه های نجات حرفه ای به دلیل طراحی بدنه استاندارد و طول عمر بالا می تواند ایمنی شما را در زمان تفریحات ابی مانند قایق سواری مهیا سازد. لازم به یاد اوری بوده به دلیل کیفیت بالای این جلیقه حرفه ای شما می توانید از محصول در تمامی آب های آرام و یا خروشان استفاده کنید. این جلیقه نجات وزنی بسیار کم داشته به همین دلیل به راحتی در زمان سفر می تواند آن را حمل و جا به جا کرد. در بخش میانی محصول یک زیپ پلاستیکی تعبیه شده که برای استفاده لازم بوده ابتدا این زیپ را بسته سپس بست های پلاستیک محصول را متناسب با بدن خود تنظیم کرده ، در نهایت این بست ها را ببندید. بدنه این جلیقه نجات رنگبندی شادی داشته به همین دلیل توانسته در میان جوانان  به محبوبیت بالایی دست یابد. برای خرید جلیقه نجات حرفه ای می توانید به نمایندگی انحصاری محصولات اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه فوم و روکش شمعی برزنتی
 وزن 500 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب جوانان و بزرگسالان
 دارای زیپ پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...