جلیقه نجات استریج زرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رنگ: زرد
  • شرکت سازنده: یاماها
  • نوع: زیپی، گیره ای
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا استریج زرد از جلیقه های منحصربه فرد موجد در بازار می باشد ، این جلیقه شنا محصولی از تولیدات شرکت یاماها می باشد

جلیقه شنا استریج زرد از جلیقه های منحصربه فرد موجد در بازار می باشد ، این جلیقه شنا محصولی از تولیدات شرکت یاماها می باشد که دارای تاییدیه گارد ساحلی آمریکا می باشد. این محصول از جنس نئوپرن و با ظاهر استریج می باشد که بسیار قابل توجه است است ، این محصول مقاومت بسییار بالایی دارد و دارای بالایی نیز می باشد ، وزن این محصول بسیار کم و به راحتی قابل استفاده می باشد ، طراحی این جلیقه به گونه ای می باشد که خریدار از استفاده این محصول به هیچ وجه احساس خستگی نمیکند و می توان مدتها بدون مشکل از این محصول استفاده نمود. این محصول علاوه براین که دارای زیپ می باشد دارای گیرهای نگهدارنده نیز می باشد. این جلیقه در رنگ های مختلفی تولید شده که این محصول رنگ زرد آن می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید جلیقه نجات با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

رنگ
زرد
شرکت سازنده
یاماها
نوع
زیپی، گیره ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...