عنوان مقاله : جکوزی بادی آب گرم

جکوزی خانگی یکی از اساسی ترین امکاناتی می باشد که می تواند به خوبی خستگی یک روز طاقت فرسای کاری را از بدن شما به دور نگه دارد . علاوه بر آن ، جکوزی های خانگی کاربردهای بسیاری همچون استفاده جهت آب درمانی دارند و نه تنها برای سالمندان ، بلکه برای بسیاری از افراد که دارای بیماری های عضلانی و استخوانی هستند مورد استفاده قرار می گیرند و توسط بسیاری از پزشکان نیز توصیه می شوند . اما امکان راه اندازی جکوزی های آب گرم برای تمامی افراد در محیط های خانگی نیست ، زیرا هزینه راه اندازی آن ها بالاست و باعث می شود تا بسیاری از افراد به اصطلاح از پس آن بر نیایند . به همین خاطر در این مقاله بر این عقیده شدیم تا به شما یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین نمونه های جکوزی خانگی را معرفی کنیم که می توانید آن را تهیه و اقدام به برپایی جکوزی شخصی خود کنید . جکوزی بادی اینتکس و بست وی یکی از برترین مدل های جکوزی خانگی می باشند که با پیشرفت تکنولوژی به بازار عرضه شده اند و به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد .

جکوزی های پیش ساخته بادی دسته بندی از محصولات بادی می باشند که با ورود خود به بازار به خوبی توانسته اند نیازهای افراد را مرتفع کنند و بسیاری از افراد در محیط شخصی خود اقدام به آب درمانی و یا رفع خستگی کند . این محصولات دارای ساختارهای بسیار مقاومی می باشند که نه تنها در برابر آب گرم با دمای بالا بلکه در برابر فشار و ضربه نیز به خوبی مقاومت خواهد داشت . خرید جکوزی بادی آبگرم نه تنها در هزینه های شما بلکه در اشغال فضای اضافی نیز به خوبی صرفه جویی می کند و در واقع به سرعت توانسته است جای خود را در میان بسیاری از مردم باز کند . این محصولات در مدل های بسیار مختلفی ساخته شده اند و دست شما در انتخاب ظرفیت و ابعادی که این محصولات دارند باز است تا مدلی را خریداری کنید که متناسب با فضا و مکانی باشد که در اختیار دارید .

جکوزی پیش ساخته بادی عمدتا در شکل های ساختاری گرد و مربعی ساخته می شوند و ظرفیت آن ها از سه تا هفت نفر می باشد که نشان از فضای بزرگی است که در اختیارتان قرار می دهد و باعث می شود تا به صورت دوستانه و یا خانوادگی بدون محدودیت فضای بتوانید از آن ها بهره مند شوید . این جکوزی ها دارای ارتفاع مناسب جهت آب تنی می باشند و توسط پمپ بادهای سرخود و یا مجزا باد می شوند که این امر بستگی به مدلی دارد که انتخاب می کنید . عمدتا در بسیاری از مدل های جکوزی بادی ، پمپ باد برقی سرخودی متصل به بدنه وجود دارد که توسط آن و با زدن فقط یک دکمه به راحتی می توانید در مدت زمان پنج دقیقه ای جکوزی را باد کنید . این پمپ بادهای به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت خالی کردن سریع باد نیز به خوبی عمل می کنند . اگر بخواهیم مقایسه ای در خصوص مدت زمان راه اندازی جکوزی بادی داشته باشیم باید مدت زمان پنج الی ده دقیقه ای راه اندازی آن هم در بزرگ ترین ابعاد جکوزی بادی را با مدت زمان راه اندازی چند هفتگی جکوزی های بتنی بسنجیم .

اما مشکل بسیاری از افراد برای برپایی جکوزی های خانگی ، کمبود فضا می باشد . به این منظور که پس از راه اندازی دیگر آن فضای غیرقابل استفاده می شود و فقط باید در آن فضای به آب تنی کردن بپردازیم . جکوزی های پیش ساخته بادی در همان مدت زمانی که راه اندازی می شوند ، جمع آوری نیز می شوند و برای جمع آوری آن ها کار سختی را پیش رو ندارید زیرا این کار به راحتی صورت می گیرد . به این صورت اگر در خانه خود فضای نسبتا کوچکی نیز دارید می توانید از جکوزی پیش ساخته بادی استفاده کرده و پس از مدت زمان استفاده آن را جمع آوری کنید تا فضای بیشتری را برای پذیرایی از مهمان ها در اختیار داشته باشید .

جنس بدنه جکوزی های پیش ساخته آبگرم باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند تا به راحتی در برابر دمای بالای آب از خود مقاومت نشان دهند . باید بگوییم که اکثر جکوزی های آب گرم دارای بدنه های برزنتی به صورت چند لایه می باشند که بر روی آن ها از الیاف های شمعی استفاده شده است تا مقاوم در برابر نفوذ آب و همچنین بسیار سازگار با پوست بدن انسان باشند . این چند لایه بودن و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختص هر برند در ساخت دیواره ها باعث شده است تا در این محصولات با سدی محکم در برابر فشار بالای آب رو به رو باشیم . یکی از اصلی ترین امکاناتی که باید در جکوزی های خانگی وجود داشته باشد همراه داشتن گرم کننده های قوی می باشد که بتواند دمای استاندارد آب در اختیارمان قرار دهد . جکوزی های بادی پیش ساخته به همراه خود و درون بسته بندی دارای گرم کننده های پرقدرتی می باشند که دمای آب را تا چهل درجه سانتی گراد گرم نگه می دارد و برای بسیاری از مصارف از جمله آب درمانی و رفع خستگی کافی است .

این گرم کننده ها توسط برق شهری تغذیه می شوند و تمامی مدل هایی که در کشور وجود دارد قابلیت اتصال به برق شهری را دارا هستند . در بسیاری از مدل های جدید جکوزی بادی برای صرفه جویی در مصرف برق و همچنین یکسان بودن دمای آب در مدت زمان استفاده از گرمکننده های تایمر دار استفاده شده است که به راحتی می تواند در طول ساعت های به صورت خودکار اقدام به تنظیم دمای آب نماید . این تکنولوژی در بسیاری از مدل های جکوزی بادی اینتکس و جکوزی بادی بست وی پیاده سازی شده است . همچنین امکانات دیگری در بدنه این محصولات تعبیه شده است که می توان از جمله آن ها به ماساژور های موجود در دیواره ها اشاره داشت . این ماساژور ها آب گرم ، آب را با فشار بالایی به درون فضای آب جکوزی پمپاژ می کند و با قرار دادن عضلات در جکوزی این دریچه ها می توانید از اقدامات ریلکسی و درمانی استفاده کنید .

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه عرضه کننده محصولات بادی برند اینتکس و بست وی در ایران ، اقدام به عرضه جدیدترین جکوزی های پیش ساخته بادی اینتکس و بست وی کرده است که جزو بهترین فروشگاه ها برای خریدی مطمئن و لذت بخش می باشد . این نمایندگی فروش به صورت مستقیم محصولات این برندها را در ایران عرضه می کند و به همین خاطر قیمت هایی ارزان با حذف واسطه ها را به شما پیشنهاد خواهد کرد که به نسبت کیفیتی که در اختیارتان قرار می دهد بسیار ارزنده می باشد . برای مشاهده جدیدترین جکوزی های بادی آب گرم همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت دسترسی داشته باشید و یا برای مشاوره تخصصی پیش از خرید جکوزی بادی می توانید همین حالا ب شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس حاصل فرمایید .