موضوع مقاله : خرید جکوزی بادی

جکوزی بادی یک وسیله بسیار جالب و با کارایی فوق العاده عالی و مشابه با جکوزی های دیگر است که شما می توانید بدون اینکه نیازی به احداث جکوزی در داخل زمین داشته باشید ، می توانید با خرید جکوزی بادی ، این حوضچه آب گرم بسیار دوست داشتنی را در خانه خود داشته و در هر زمان که علاقه داشتید بتوانید محصول را راه اندازی کرده و به داخل آن رفته و ریلکس کنید . استفاده از جکوزی می تواند برای ریلکس کردن و همچنین آب درمانی بسیار مفید باشد و از آن جا که جکوزی های بادی دردسر های بسیار کمتری را دارند و همچنین محصولات پرتابل هستند ، می توانید آن ها را حتی پس از مدتی استفاده ، جمع کرده و در جایی نگهداری کنید تا در صورت علاقه ، دوباره آن را راه اندازی و استفاده کنید . از این رو می توان گفت حتی اگر کمبود فضا دارید ، باز هم می توانید از جکوزی بادی استفاده کنید . جکوزی های بادی مدل های مختلفی را دارند و ویژگی آنها همچنین متفاوت است ، برای همین در این مطلب به طور کلی توضیحات جامعی را در رابطه با جکوزی بادی و راهنمای خرید آن ها خدمت شما ارائه خواهیم کرد .

این وسیله تفریحی همانطور که مشخص است ، دارای بدنه بادی است و از هیچ مصالحی برای ساخت آن استفاده نشده است . تا حدودی می توان گفت که نوع طراحی جکوزی های بادی نسبتا شبیه به ساخت استخر های بادی می باشد . نکته متفاوت آن ها این است که جکوزی های بادی از بدنه بسیار مقاوم تری ساخته شده است و با توجه به کارایی و کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد ، با نام جکوزی بادی پیش ساخته نیز شناخته می شود . برای ساخت این محصولات بیشتر از پی وی سی به خصوص پی وی سی برزنتی استفاده می شود که بسیار ضخیم است و یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت جکوزی به شمار رفته و برند های تولید کننده بزرگ از همین جنس استفاده می کنند . یکی از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی ، ضد آب بودن آن است که باعث شده تا جکوزی دوام بالایی را در برابر رطوبت داشته باشد . بنابراین بدنه جکوزی بادی به مرور زمان نیز آسیبی ندیده و اصلا پوسیده نیز نخواهد شد . 


همچنین این جنس بسیار در برابر فشار و وزن آب مقاوم است ، بنابراین اگر داخل آن را آب پر کنید و برای مدت طولانی آب در درون جکوزی بماند ، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . همچنین بدنه جکوزی بادی می تواند در برابر آب داغ و با حرارت بالا نیز مقاوم باشد و شاید یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که پی وی سی دارد ، همین موضوع باشد . این جنس حساسیت پوستی برای بدن ایجاد نمی کند و اصلا نگران این موضوع نباشید چرا که بدنه جکوزی های بادی کاملا سازگاری با محیط زیست داشته و مشکلی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد . جکوزی های بادی تنها دارای یک بدنه بادی نیستند بلکه در کنار آن ها دستگاه هایی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن آب داخل جکوزی را گرم کنید . یکی از این دستگاه ها ، هیتر یا گرمکن آب جکوزی نام دارد . 

این هیتر آب بسیار قدرت بالایی دارد و می تواند با سیستم گرمایشی بسیار خوب خود در کمترین زمان ممکن آب جکوزی را گرم کرده تا شما بتوانید از یک جکوزی آب گرم بهره مند شوید . این گرمکن آب جکوزی به صورت برقی بوده و شما می توانید با اتصال آن به برق شهری آب را به راحتی گرم کنید . توجه داشته باشید این هیتر ها مخصوص بوده و شرکت های تولید کننده کاملا با رعایت نکات ایمنی ، این محصولات را تولید کرده اند و بدنه هیتر کاملا عایق رطوبتی داشته و از برق گرفتگی جلوگیری می کند . برای همین با خیالی راحت می توانید از جکوزی بادی استفاده کنید . معمولا این گرمکن های آب جکوزی دارای نمایشگر بوده و شما می توانید به صورت دستی و یا اتوماتیک ، هیتر جکوزی را تنظیم کنید تا بتواند دمای آب را در آن درجه ای که دلخواه شماست تنظیم کند . بیشتر این دستگاه ها می تواند دمای آب را تا 40 درجه سانتی گراد افزایش دهد که یک درجه بسیار عالی برای جکوزی محسوب شده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . 

وجود چنین دستگاهی به شما اجازه می دهد تا بسیار راحت آب جکوزی را گرم کرده و حتی از ویژگی های درمانی آن بهره مند شوید . زیرا آب گرم می تواند برای مفاصل و یا درد های عضلانی بسیار کاربرد ویژه ای داشته باشد . جکوزی های بادی به دلیل اینکه مقدار زیادی آب در داخل خود دارند ، معمولا دارای پمپ تصفیه آب هستند و شما می توانید با استفاده از این پمپ های تصفیه آب ، آب موجود در جکوزی را به صورت منظم تصفیه کنید تا از آلوده شدن و کثیف شدن آب جلوگیری نمایید . با این شرایط بسیار خوب حتی نیازی نیست که همواره آب جکوزی را تعویض کنید و یا حتی جکوزی را جمع کنید . این پمپ تصفیه آب به وسیله فیلتر های بسیار خوبی که دارد می تواند کثیف ترین آب ها را نیز تمیز نماید . یکی دیگر از کارایی های بسیار خوب این پمپ ها ، ایجاد گردش آب در داخل جکوزی می باشد . برای اینکه پس از تصفیه کردن ، آب را می تواند با فشار زیادی به داخل جکوزی پمپاژ کند . 

فیلتری که این پمپ تصفیه آب دارد ، قابلیت تعویض داشته و در صورت کثیف شدن می توانید آن را عوض کنید . به طور کلی جکوزی های بادی در دو سایز تولید شده است . این دو دسته در واقع جکوزی بادی دو نفره و جکوزی بادی چهار نفره می باشد . جکوزی های بادی دو نفره ابعاد کوچک تری نسبت به چهار نفره دارد و فضای مورد نیاز آن ها را فراهم می کند . از نظر قیمتی ، قیمت جکوزی بادی دو نفره ارزان تر از مدل چهار نفره بوده و همچنین وزن و حجم بسیار کوچک تری را دارد ، از سوی دیگر قدرتی که پمپ های تصفیه آب در مدل های چهار نفره دارد نسبتا بیشتر از مدل های دو نفره می باشد . راه اندازی و یا جابجایی جکوزی های بادی دو نفره بسیار راحت تر بوده و اگر فضای کمی داشته باشید ، باز هم می توانید آن را راه اندازی کنید . در صورت بزرگ بودن حمام خانه خود ، می توانید جکوزی بادی دو نفره را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید . شما می توانید از جکوزی بادی در حیاط خانه و محیط های روباز نیز استفاده کنید . بهترین برند هایی که اقدام به تولید و فروش جکوزی بادی می کنند ، برند هایی همچون اینتکس و بست وی هستند که خرید از آن ها بسیار توصیه می شود و هر دو آن ها را می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس که بزرگترین نمایندگی جکوزی بادی در ایران است ، با ضمانت خریداری کنید .