جکوزی آماده خانگی در خانه های مدرن می تواند یکی از آپشن های مورد نیاز برای بسیاری از خانواده ها باشد که معمولا خستگی روزهای کاری خود را با ریلکس کردن در جکوزی شخصی خود رفع می کنند . در این مقاله از نمایندگی اینتکس در ایران سعی داریم تا یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین جکوزی های آماده را به شما معرفی کنیم که نامی آشنا در میان بسیاری از دست اندرکاران این صنعت می باشد و کم کم جای جکوزی های سنتی را خواهد گرفت . بله درست حدس زدید می خواهیم به سراغ جکوزی بادی پیش ساخته برویم ، محصولی بسیار با کیفیت ساخت برند های معتبر جهانی که با نیازهای امروزی به خوبی خود گرفته اند و نیاز های افراد را برطرف می کنند و علاوه بر ویژگی هایی که به همانند جکوزی های سنتی دارند ، دارای بسیاری از مزایا هستند که از این رو می توانند خود را به عنوان جایگزینی شایسته برای جکوزی های سنتی بدل کنند .

جکوزی بادی پیش ساخته خانگی

جکوزی های بادی پیش ساخته خانگی در طرح های گرد و مربعی به بازارها عرضه می شوند و خوشبختانه با توجه به مدل های بسیار متنوعی که دارند به خوبی توانسته اند با دیزاین خانه های امروزی ست شوند و محیطی جذاب و زیبا را به وجود آورند . جکوزی های پیش ساخته دارای بدنه های برزنتی بادی می باشند که در نمونه های چند لایه ساخته شده اند و با توجه به تکنولوژی های به روزی که در ساخت این محصولات به کار گرفته شده است می توانید دمای بالا آب و همچنین کیفیت ساخت بالا را مشاهده کنید . این محصولات دارای راه اندازی بسیار سریع در مدت زمان چند دقیقه ای می باشند و به راحت ترین شیوه های ممکن می توانید اقدام به باد کردن آن ها نمایید که کلا برای این امر نیاز است یک دکمه را فشار دهید و منتظر باد شدن محصول بمانید . بر روی این محصولات در نمونه های جدید کنترل پنل های هوشمند قرار گرفته است که قابلیت کنترل دما آب و سایر ویژگی های را به صورت هوشمند می دهد و این محصولات را از نمونه های سنتی خود کاملا جدا کرده است .

بهترین برند جکوزی آماده خانگی

برندهای بسیاری در جهان اقدام به تولید جکوزی های پیش ساخته می کنند که باید گفت در ایران شرکتی نمی تواند اقدام به تولید کند و تمامی این محصولات به صورت وارداتی در کشور به فروش می رسد . برترین برندهای جهانی تولید کننده جکوزی آماده خانگی را می تواند برند آمریکایی اینتکس و برند درجه یک چینی بست وی دانست که محصولات خود را علاوه بر ایران در تمامی کشورهای جهان عرضه می کنند . این برند ها در رقابت بسیار جذابی با یکدیگر قرار گرفته اند که باعث شده است بهترین کیفیت و متریال به بازار عرضه شود و تکنولوژی های به کار گرفته شده در ساخت این محصولات بسیاری از افراد را شگفت زده می کند . همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم ، یکی از بهترین ویژگی های جکوزی های آماده جدید را می توان کارگزاری کنترل پنل های هوشمند بر روی بدنه آن ها دانست که باعث می شود بتوانید به صورت تایمر دار جکوزی را برنامه ریزی کنید تا دمای آب و بسیار از عوامل دیگر را چک کند و بدین ترتیب این محصولات بسیار سازگار با محیط زیست شده اند و میزان برق بسیار کمتری را مصرف می کنند . برند اینتکس و بست وی نیز در ایران دارای نمایندگی می باشند که با نام نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران در ایران فعالیت می کند و محصولات را با کیفیت اورجینال و ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش حرفه ای به دست شما می رساند .

راه اندازی سریع و آسان جکوزی آماده خانگی

اگر بخواهیم راه اندازی و احداث جکوزی های سنتی را مورد نظر قرار دهیم باید بگوییم که برای احداث یک جکوزی بتنی با عایق کاری هایی که نیاز به انجام دارد باید مدت زمان یک الی دو ماه را صرف کنید که در شرایط امروزی می تواند زمان بسیاری از شما را صرف کند و انرژی بسیار زیادی بگیرد . یکی از بزرگ ترین مزیت های جکوزی های آماده این است که در مدت زمان بیست دقیقه ای راه اندازی می شوند و برای راه اندازی آن ها کافیست ، جکوزی را از باکس بسته بندی خارج کرده و پمپ بادی که به صورت سرخود بر روی دستگاه قرار داده شده است را به برق متصل کنید ، سپس کافیست دکمه پمپ باد را زده و به تماشای باد شدن جکوزی بنشینید تا حالت کلی را به خود بگیرد و حال کافیست آب را به درون جکوزی انتقال دهید . پمپ های گرمکننده آب به صورت مجزا با استفاده از دریچه هایی که در بدنه این محصولات تعبیه شده است به جکوزی متصل می شوند و دمای آب به راحتی توسط کنترل پنل های دیجیتال قابل تنظیم است . شاید در گذشته داشتن جکوزی بادی در مدت زمان کوتاه غیر ممکن بود اما حال دیگر به یک رویا بدل نشده است و می توانید در مدت زمان کمتر از نیم ساعت یک جکوزی آماده مدرن را در خانه داشته باشید .

جکوزی آماده خانگی ارزان قیمت

جکوزی های آماده خانگی دارای قیمت های بسیار ارزان تر از نمونه های سنتی خود می باشند و این امر به همراه راه اندازی سریع و راحتی که دارند باعث شده است تا خود را به بهترین جایگزین برای جکوزی های سنتی بدل کنند . با توجه به مدل های بسیار متنوعی که در بازار جکوزی های آماده وجود دارد و همچنین بسیاری از عوامل که در تعیین قیمت این محصولات نقش دارد ، اعلام یک قیمت در این مقاله که به صورت جامع تنظیم شده است غیر ممکن می باشد . اما پیشنهاد می کنیم که برای مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات دقیق و کارشناسی شده به دسته بندی جکوزی بادی پیش ساخته که در همین وب سایت وجود دارد مراجعه کنید تا قیمت های به روز شده را به همراه بسیاری اطلاعات مفید دیگر در این دسته بندی مشاهه کنید .به یقین می توانیم بگوییم که قیمت یک جکوزی بادی پیش ساخته چندین برابر ارزان تر از نمونه های سنتی آن ها یعنی جکوزی های آماده بتنی است و بسیار مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر می باشند و از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت آن ها استفاده شده است .

خرید جکوزی آماده خانگی

همانطور که در بخش های بالاتر این مقاله گفتیم برند های مطرح تولید کننده جکوزی بادی پیش ساخته در ایران نیز دارای یک نمایندگی مرکزی اینتکس می باشند که محصولات خود را از این طریق به کشور ایران عرضه می کنند . نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی این برندهای در کشور فعالیت می کند و می توانید جدیدترین مدل های جکوزی آماده خانگی را با کیفیت فوق العاده و ضمانت و خدمات پس از فروش و البته قیمت های ارزان خریداری نمایید . برای این امر می توانید به دسته بندی جکوزی بادی پیش ساخته در همین وب سایت مراجعه کرده و یا در صورت نیاز به هر گونه مشاوره ، با شماره تلفن های موجود در بخش ابتدایی و انتهایی سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید .